Monday, October 28, 2013

O TV seriji "Državni Posao" (kako sam pokraden)


Sigurno ste svi već pogledali bar jednu epizodu genijalne humorističke serije "Državni posao" koja već 2 godine svakog radnog dana ide na RTV Vojvodini, a ko još nije tu su bukvalno sve epizode na jutjubu pa nek se baci na gledanje da se nadoknadi propušteno, jer doista, tvrdim dakle tako je, da je ovo najjači humor na ovim prostorima još od kultne Top Liste Nadrealista sa kraja 80-ih godina prošlog veka.

Sve je to lepo i krasno, i stvarno je uživancija gledati takav program, a ja se čak i smejem naglas kolko su duhoviti, ali avaj, postoji samo jedan problem tu. Naime, ja odgovorno tvrdim, da je autor serije i glumac ujedno, Dimitrije Banjac, mazno, da ne kažem ukro il' posudio, ovaj jedinstveni koncept humora direktno sa mog bloga. Da, da, dobro ste pročitali, drsko ukro a bez da mi je dao bar par procenata na tu anti-intelektualnu svojinu.

Ako ko od novijih čitalaca ovog bloga i sumnja ili nije siguran da ja govorim istinu, nek prelista slobodno blog na 2009. godinu koja je bila i najplodnija i nek pročita samo par tih tekstova od kojih sam neke objavio i u svojoj knjizi "Abraksasov vodič niz dokumentarni film", a koja je inače skrajnuta od strane države i to samo zato što sam Srbin i anarhista, pa će videti da sam ja taj "ignorant koncept" kako sam ga sam krstio, a ovaj lopov ga sad prisvojio pod ko zna kakvim nazivom, osmislio još kao mlad dečko a sticajem okolnosti ga primenio u praksi tek 2008. na 2009. godinu, te će logičnim zaključivanjem skontati da ako je "Državni posao" pokrenut 2012. da tu nešto ne štima i da je to zapravo originalno delo ovih mojih 10 prstiju, mada ako ćemo iskreno kucam po tastaturi samo sa 2 prsta, al' to se samo tako kaže, ne misli se tu bukvalno. Dakle, da se neko ne zbuni, ja ovde ne govorim ni o ideji niti o scenariju, jer nisam vam ja scenarista (dalekobilo), nit' nekakav filmski radnik il' šta ti ja znam, nego običan siromašni, pošteni bloger koji zbog ovakvih pojava poput gospodina Banjca nema da plati čak ni pivo u Klagenfurtu, nego mora da žicka i moli gazdu da ga časti, pa vi sad vidite kako bi se vi osećali da npr. vaš originalni koncept mazne tamo neki autonomaš, Mađar, il' šta li je već, znači Srbin sigurno nije jer Srbi brate ne kradu na taj način, da se odma' razumemo.

Znači, dok on sad ubira plodove mog ličnog umnog rada, i ko zna kakve nepokretnosti ima i bahanališe se po Novom Sadu, ja ovde u siromašnom predgrađu Beograda džaba kitu o tastaturu mlatim jer nemam bre ni da jebem pošteno a da ne pričamo o bilo čemu drugom najosnovnijem. Pa bre roditeljima ne silazim sa grbače ni u najavi a imam ej bre 36 godina, malo li je? I aj' sad, gde je tu pravda, gde je nezavisno pravosuđe da zaštiti nas poštene Srbe koji i pored ozbiljnih psihijatrijskih problema svaki dan teško radimo za ovu zemlju i na svakom koraku edukujemo srpsku nejač o širokom dijapazonu jako bitnih socijalnih tema za ovo duboko posrnulo društvo? Zar ne bi bilo daleko pravednije da umesto što ministarstvo kulture daje pare za tamo nekakve očajne filmove poput...ma da ih ne navodim sad, nisu ni vredni pomena, i finansira razne državne televizije sa serijama sumnjivog porekla, da se evo npr. lupam meni dodeli ona najobičnija invalidska državna penzija da mogu u miru da nastavim sa svojim prosvetiteljskim radom a ne da svaki bogovetni dan kad se u znoju probudim mora da brinem za svoju osnovnu egzistenciju, da nemam bre ni za lekove koje mi je ista ta država prepisala, a ne ja što sam kao sam na svoju ruku što me zli jezici kleveću?

I evo, ko po navici opet nema Litijuma u apotekama, a niko gistro pojma nema zašto, i kada pitam kad će dobiti taj jako bitan stabilizator oni kažu ovih dana, i tako već mesec dana, pa alo bre, koga vi zajebavate? I nije ni čudo što je tolki porast samoubistava međ' psihijatrijskim slučajevima u poslednjih mesec dana kada onaj najosnovniji lek ne možeš ni na vidikovačkoj pijaci da pronađeš a to nam je bilo poslednje utočište i štek. Vi kad bi znali kako se ja sad nervno labilno osećam vi bi smesta kroz evo ovaj prozor skočili, ma bez razmišljanja, al' srećom ja imam taj panični strah od visine pa ne smem ni da pogledam niz bezdan, i pre bi motornom testerom vratnu žilu sebi sada preseko nego što bi skočio sa četvrtog sprata, al' bez zajebancije. Idi bre, pa ja ko mali na bazenu Košutnjak nisam smeo sa jebene dvojke da skočim dok su moji vršnjaci skakali sa desetke ko iz pičke, ma i sa tornja onog ponajvišeg, a meni se samo od pogleda na te skokove odsecale noge i nije mi uopšte bilo dobro, i o čemu mi sad dalje da pričamo?

Ali nije ni to, Banjcu nije bilo dovoljno što se nelegalno opario na "Državnom poslu" nego je nedavno svoju imperiju proširio i na "Prvu srpsku televiziju" a koja je sve samo ne srpska, al' ne bih sad o toj TV da me dušmani ne bi prozvali da širim ksenofobiju il' koju već od tih gistro netrpeljivosti, pa da me njihovi advokati iz one terorističke "države" dole što je na pravdi boga okupirala Palestinu, ošure tako da ni moji praunuci koje nažalost neću ni imati jer realno koja će nesrećnica sa mnom da pravi decu, dakle ni moji čukun-unuci ne bi to mogli da otplate, a ne ja! I gde sam sad stao? Da bre, znači taj Banjac na PRVOJ sad ladno ima i seriju pod nazivom "Srbi u svemiru", i to na isti onaj moj fazon iz 2008-e, a koja naravno ide u udarnom terminu, petkom u 22h u okviru ultra gledane emisije sa Ivanom Ivanovićem, i aj', šta nam to govori? Pa govori nam da ljudska pohlepa zaista nema granice, jer šta, mogo je fino, ispod tezge razume se, da mi dadne ma samo 300 evra mesečno, čisto da preživim do prvog, i evo ne bih mu tražio ni dinara više ovoga mi krsta, ali jok, on je rađe uzo sve to za sebe, a ko zna koliko hiljada evara je u igri, i kakve se tu mutne kombinacije prave, jer te serije su počele od nedavno da niču ko pečurke posle kiše, a na napaćeni narod da deluju ko "gljive ludare", jer nema ko to više ne gleda, a nemajući ni u najavi ideju da sam zapravo ja, Bojan Pandža, od oca Slobodana i majke Ljiljane, kreator tog konceptualnog humora o kom sam već govorio, znači ni na thanks listu se nisu udostojili da me uguraju. Dakle sramota pogolema! I eto, toliko za ovaj put, čisto sam hteo da vam nagovestim šta sve ljudi poput Banjca i sličnih, a bez trunke griže savesti i empatije rade ne bi li se domogli tog ogromnog kapitala, a sve na štetu nas skroz marginalizovanih i obespravljenih Srba, koji smo s mukom preneli taj prastari duh zajebancije naših predaka čak iz čestite Bosanske Krajine sa okolinom, ne bi li pomogli našoj majčici Srbiji po svaku cenu, i eto, dok smo se mi žrtvovali drugi su najopuštenije profitirali, i dok ja ovde sad pijem Step sok iz kesice i uništavam svoj ionako ruinirani želudac, oni piju ko zna kakve strane sokove i alkohole, a vrlo se dobro zna kolko nas je taj isti alkohol uništio kao narod, kolko je brakova razorio, kolko ubistava i ratova potpalio. Toliko o tome, seme li im i pleme, znači nećemo stati, o ne!

8 comments:

KPt said...

pa... nikakva utjeha, ali niste jedini... evo recimo, meni pokradenost prirodno stanje, gotovo oduvijek i po većini pitanja. kažu, to je zato što nisam "laktash man". pa zašto/kako ja to da se laktam za ono što već imam... ja to ne umijem. dakle laktanje, brzina i grabež se vrednuju... valjda ideje, talenat i ostale sposobnosti i nisu bitne; time će se već poslužiti ko želi i kako hoće. u eri guglanja, to čak i ima smisla... al' je poražavajuće.

Anonymous said...

Auu prijatelju, kako si se izlupao ovde...

son of man said...

Ma šta kažeš?! E, hvala ti, ja to zaista nisam znao :)

Anonymous said...

Moralni pigmeji!

posao said...

fina serija nema sta :)

posao said...

Kraljevi,kraljevi. Odlicno.

son of man said...

ZA SVE POSETIOCE SA TRIBINA FORUMA: LJUDI, OVO JE ŠALA, znači ZAJEBANCIJA, I KO JE OVAJ TEKST SHVATIO OZBILJNO TAJ STVARNO NIJE NORMALAN :))

son of man said...

Alo bre Baklja i pustinjska lisice objavite moj demanti bog vas ubijo :)))

Related Posts with Thumbnails