Tuesday, May 27, 2014

Marko Vidojković, blamovi united


Marko Vidojković, pisac...al' do moga, ne mere izaći na kraj u pisanoj formi ni sa šačicom huligana na GTR grupi danas. Kakav penal sunce ti, to se ne propušta :)

-------------------------

Marko Marković: ju, ju, ju, al' nam se markić uskopizdio, pa je odluĉio da svakom komentaru replicira u sitne sate. jadan ni ne shvata koliko nas zapravo boli penis za njega i njegove odgovore, koje je oĉigledno smšljao zadnjih dana. ja liĉno ga posmatram na isti naĉin kao i pariska dama produkt svog metabolizma pre no što povuĉe vodu.
Unlike · Reply · 3 · 8 hrs · Edited

Marko Vidojkovic: ĉijeg li si ti metabolizma produkt konjino u svakom sluĉaju, mora da mu je bilo drago kad te konaĉno ugledao u klonjari :D:D:D
Like · 1 hr · Edited

Abraxas Pandža: Jao bre Vidojkoviću, reko mi Aki da te ne diram, da te ne prozivam javno, da ti ne uzimam hleb iz usta, al' kako da te ne prozivam kad ne znaš ni psovku da sroĉiš, pa jbte svaka druga ti je govno, sisa, majmun? Ako si ti Bukovski sa tim most pathetic psovkama i uvredama, ja sam onda Branko Ćopić a da ne koristim ni jednu jedinu psovku niti izjavu kako karam dobre ribe i pušim dobru travu.
Like · 1 hr

Marko Marković: vidiš da se pogubio od lošeg spida. on ti je od onih što se gudriraju iz fazona pa glume narkomane i pisce

Marko Vidojkovic: Ala ste odjednom svi postali fini, osećam se svetosavski

Abraxas Pandža: Nit smo fini nit smo mnogo fini, meni je samo malo trulo da uzvraćam na "uvrede" tipa majmune, govno i sliĉno. Mislim, na kom je to nivou, nekom saĉuvajmebože? Daj smisli neku realnu prozivku jbga, pa da priĉamo, kakav si to Bukovski pobogu?
------------------------

Marko Vidojkovic: Ne vidim u ĉemu je problem ako ne jebem muškarce

Abraxas Pandža: A otkud mi znamo šta ti jebeš? Oćeš da nas pustiš da gledamo? Možda baš voliš muškarce a vamo po knjigama se kriješ iza priĉa kako karaš samo extra piĉke?
--------------------

Abraxas Pandža: Pozerĉina obiĉna, falabogu da ga je još neko izvalio, ja ovo godinama priĉam a ljudi mi kažu da sam ljubomoran jer je dobar pisac, ma bre možda i jeste dobar al' za kurac!
Like · Reply · 7 · May 22 at 10:30pm

Marko Marković: svaka ti je na mestu. zaboravio si samo onaj njegov njanjavi pank bendić da pomeneš. ne znam da li je veće smeće ta muzika ili njegova "književnost"
Unlike · 1 · May 23 at 1:54am

Abraxas Pandža: On the run, sećam ih se još iz '97, nebitni skroz na tadasnjoj hcpunk sceni.
Like · 2 · May 23 at 2:51am

Marko Vidojkovic: molim moderatore da izbace nasilne ljubomorne pedere iz ovog elitnog društva

Abraxas Pandža: Ajde, ajde, ne sećaju se baš svi koncerta iz '97 u KST-u sa onim strancima, kad vas je Bojan opravdanog nadimka Smrda hteo na kvarno da ubaci umesto nas (Unisona) da svirate, a koncert organizovo naš čovek, naš izdavač, Marko Korać, znači Singidunum Records iz Amsterdama. I na kraju ste ipak svirali PRED NAŠOM PUBLIKOM ali smo i mi svirali, jer da mi nismo svirali, ja bi se veruj mi pobrinuo da KST bude prazan, jer tako sam bio u mogućnosti. Danas više nisam, sad si ti u mogućnosti jer imaš B92 i ostale da ti čuvaju leđa, ali vremena se menjaju. Pozdravite vašu mamu.
Like · 3 hrs

Marko Vidojkovic: Trokirani majmune, to u KST je bilo 1996 xD u pravu su ljudi, prso si naĉisto.
Like · 1 hr

Abraxas Pandža: Vidim, nešto te goni da ljude nazivaš majmunima...al' samo na internetu? Jel' to sve što umeš?
Like · 1 hr · Edited

Marko Vidojkovic: Tebra, znamo se toliko dugo i uvek si bio normalan i fini uživo, a sad preko neta laješ kao pas. Šta oĉekuješ, da te mazim komentarima?
Like · 1 hr

Abraxas Pandža: Znamo se?! Pa bre jednom smo se samo videli i to u prolazu, na skupu LDP-a na Trgu, kad sam delio one flajere sa Ĉedom u national front duksu, a ti bio sa Kebrom, e sad jbga, možda ti mene i znaš ali ja tebe zaista ne znam, znam te samo sa TV-a?!

Marko Vidojkovic: Evo sad i lažeš, sram te bilo. S tim Kebrom ne bih ni džakove za nasipe punio
Like · 1 hr ·

Abraxas Pandža: Ne znam ja šta je Kebra tu radio, uglavnom on je za razliku od tebe panker, tako da vas možda to sjebalo?
------------------------

Goran Rajic: Ja sam svojevremeno procitao Kandze i bilo mi je iskreno zao sto sam to uradio pored toliko dobrih knjiga. To je nekakva kvaziliteratura, cisto gubljenje vremena, nista tu nema. Apsolutno za izbegavanje.
Unlike · Reply · 5 · May 23 at 12:51am

Marko Vidojkovic: ma ti si jednostavno glup za kvalitetnu literaturu, prijatelju. citaj trece oko
Like · 1 · 10 hrs

Abraxas Pandža: Jbte, dobio si besplatnu reklamu na najjaĉem kanalu a ladno se buniš, ja bi voleo bre da neko mene ovako "sarani" pa da prodam knjiga da mogu da živim od toga bahatao, a opet da šetam starke i bermude kod Olje.
-------------------

Marko Vidojkovic: Dragi moji kompleksasi, ovo nije prepirka nego "reply" za koji mi je trebalo 5 minuta, cisto da vam jebem mamicu svakom ponaosob. Sam protiv svih, to mi je omiljeni sport, a vi ste tako zahvalan "protivnik" opustite se i probajte da nadjete ribu, narocito karapandza, usamljeni gej-nostalgicar i hronicar mog nastupa u kst pozz svima, jebem vam sestre i sve onako u duhu naseg naroda. Bilo mi je zadovoljstvo da se malo zezamo
Like · Reply · 3 · 3 hrs · Edited

Marko Marković: pozdravite vašu mamu i sledeći put nađi bolji spid, ljubila ga mama u kure kad je bio mali

-----------------------

SA'RANITE I VI VAŠEG VIDOJKOVIĆA VRLO POVOLJNO! :)

3 comments:

wellthatisgr8 said...

Cisto da se zna da sam ja veliki fan I Vidojkovica I ovog bloga.

son of man said...

Pa dobro, šta da se radi, mada to je u principu nespojivo jer dečko je debil što može da se vidi iz priloženog, zar ne? :)

Igor Adzic said...

E fala ti ko bratu.
Ja sam jednom u knjižari prelistao Kandže i s gađenjem ostavio knjigu. Sve do sada sam mislio da nešto sa mnom nije u redu jer mi se nije svidela knjiga o kojoj sam čitao samo u superlativima. Laknulo mi je kad sam video da nisam jedini...
Pozdravite vašu mamu ;)

Related Posts with Thumbnails