Tuesday, February 17, 2015

Zašto se zapravo raspao Unison?


UNISON: šta reći osim jajare bili - jajare ostali, ali samo mali broj ljudi zna kako i zašto se ovaj bend raspao, pa ima jedno 3 godine ako se ne varam. Ali BIA sve dozna, jer mali je ovo grad kolki su to hoštapleri. Naime, sećate se kako je onaj Kuzman stariji, Nebojša metalac poznatiji i kao Brada iz Stand Pointa, uleteo u bend tamo pred kraj, ne bi li se i on ogrebao za parče slave? E, krenuo on tako da talasa, utripovo da je to al' bukvalno njegov bend, a doveo ga burazer 15 godina posle osnivanja. Dakle niđe veze. E, sećam se jedared, tako jedno pre par godina otišo ja na stranicu Unisona hteo postavim nešto iz 90-ih, tek javlja se meni ADMIN i kao ne može to zbog toga i toga, i obriše mi post. I ja mu napišem otprilike ovim nekim rečima, alo bre Brko (misleći na Kuzmana mlađeg), ne zajebavaj, ti ćeš da mi kenjaš šta sme a šta ne sme na Unison stranici, a prvi si pljuvao po Unisonu u F.Y.A fanzinu još kad smo snimili prvi demo 1994. da bi se kasnije na kvarno uglavio u bend '96 kada si izvalio da ima potencijala i da mož se pozira. Inače, tako ja komuniciram sa Brkom odvajkada jer to je jedna ljiga od čoveka, sisaljka ona preplašena bez imalo dostojanstva. Uvalio se bre u svaki beogradski bend za koji je procenio da će da snima albume i ide na turneje, jer on je kao stara kajla HC scene (ex-Stand Point) pa ga svi oće za bubnjara, a videćete kasnije i kako se to obilo o glavu članovima Unisona.

No vratimo se mi ovoj prepisci između mene i admina. Piše meni admin da nije on Brka no Brada, inače Brkin stariji burazer i ja automatski upadnem u zbun. Kakav bre Brada sad, okle se i ovaj uglavio u bend bogteubio? Pa to mi bre još gore poniženje, da mi sere tamo neki matori metalac a veze s bendom nema, juče došo. I ja šta ću, očigledno nisam bio upućen da su još jednog mamlaza iz porodice Kuzmanović ugurali da svira. Batalim ja to. Al' eto kurca, posle par meseci samo čujem bend se raspao, a obrazloženja nigde, samo neka prijava kao lepo smo se družili i to je to, kraj. Rek'o braćo mila ovde nešto samo tako smrdi. Raspitam se ja malo po beogradskoj čaršiji i naravno imam šta da čujem. Slušaj sad ovu špansku seriju.

Došo taj Brada da svira drugu gitaru i naravno kao stara kajla logično nije došo samo da statira nego krenuo da pravi i svoje pesme. To naravno crnogorcu kao glavnom autoru odma' zasmetalo, al' je prvo kulirao, ali lagano kako je prolazilo vreme počeo da se nervira jer ipak crnogorac je crnogorac, jebe ga to. I krene ladno podela, taj Brada sa svojim burazerom Brkom na jednu stranu, a crnogorac sa Stankom basistom na drugu, i sad ostao još Stole vokal koji je još od početka bio u fazonu "dobar sa svima", a zapravo uvek bio najnamazaniji folirant. I ladno ih Stole ispali i ode sa "Stand Point" družinom, dakle bez ikakvih problema izda svog saborca crnogorca sa kojim je delio i dobro i zlo čitavih 15 godina. Dakle toliko o tome, izdao je lika sa kim je bio u ekipi 15 godina a neće mene posle tih prvih 5 godina kad smo bili klinci. I tu se Unison logično raspadne. Crnogorac i Stanko odu da sviraju valjda sa Đurom u jedan bend, a Brada i Stole u neki peti, dok je Brka već svirao u tolko bendova da mu novi i ne treba, tako da je njega kontam i najmanje pogodio ovaj raspad. E sad, možda ja i lažem, možda sam samo zloban pa sam sve ovo izmislio, tako da bolje proverite ove moje navode ako je ko voljan da priča uopšte. Zajebana tema jbga.

A sad još malo na temu pošto me ovi iz Unisona kuliraju i kao ignorišu iako sam napisao par jako zanimljivih tekstova o njima sa posebnim osvrtom na istorijat benda od 1994. do 1999. a i nedavno je onaj Daško B92 Uzbudilnik, pevač iz Red Union, ona sirotinja sa Limana, pokušao da me prozove kako sam nebitan za tu priču oko Unisona. OK, zaista gledano vremenski jesam nebitan, ali se onda postavlja pitanje kako i zašto su me bukvalno izbrisali iz svake žive biografije benda, dakle gde god, na kome god muzičkom sajtu, pa čak i na "ha-ko bastards" ako odeš naćićeš sve živo samo mene ne. Znate ono kad piše kao "počeci benda" ili ko je svirao na kom albumu, pa bre ni tu me nema, kao da nikad nisam ni postojao, a ladno Stole i ja osnovali bend, a crnogorca tek kasnije ja pozvao jer smo išli u istu srednju. Dakle, meni neko da priča o kompleksima? Pa šta su kompleksi ako ne ovo, kao kuliramo te jer si budala al' te zato obrišemo bukvalno da ne postojiš. Da su mogli i sa omota albuma da me skinu kontam da bi i to uradili, jer oni su kao kul, ne potresa ih ništa, dok ja ovde divljam, a oni to lagano samo brišu, i to niko i ne izvali na prvu loptu pa oni ispadnu fer a ja ološ, i evo jedino sa Discogs sajta nisu uspeli da me skinuli jer nisu oni pravili stranicu no jedan fan. Toliko o kompleksima.

Isto jedan važan detalj. Spot za pesmu "The Untitled" sa "Sunday Neurosis" albuma na kome sam ja svirao bass. Taj spot su izbacili 2-3 godine pošto su mene izbacili dok još nismo ušli u sukob. I sad ja gledam onaj spot jer su mi ga hvalili, gomila fotki nabacanih iz 90-ih, malo i video snimaka preko, i sve čekam kontam od ovih 300 fotki mora da ima i mene barem na jednoj pa da jebe oca, ipak sam svirao tu, čuje se moja bass linija i jasno i glasno. Al' kurac, ladno nema ni u najavi. I aj' sad, dal' to ja paranoišem i tripujem jer sam prso ili su pojedinci (crnogorac i Stole) u jako, jako gadnom gasu tada bili? Pa čekaj bre, ako su hteli da me skroz izignorišu, iskuliraju, pa valjda je bilo logično da me ture tu i tamo, da me malo smire, primire i da teraju dalje, jer ipak je to na kraju ostao njihov bend a ne moj, dakle oni su pobedili, zar ne? Ali ne, nešto ih je očigledno gadno sjebalo, i preko toga nisu mogli da pređu, te su morali da me podjebavaju iako zaista nije bilo potrebe, dakle radi se o čistoj onoj osveti i sujeti crnogorskog tipa. E, u to ime, kao što sam im i onomad obećao evo ponovo im obećavam: dogod budem živ i kolko tolko sposoban neću stati, a daćedragibog da se sretnemo i uživo da popijemo po rakijicu, što se naravno posebno odnosi na Brku kao meni najdražu osobu iz cele te priče, il' što bi reko brat Mono: "Iza leđa pričaš da sam uvek drogiran al' tvoju ženu kurcem uvek šlogiram." Hehe, al' to nisam ja - to je moja dijagnoza. :)

1 comments:

ricma madafaka said...

Ma bole te kurac , realno .

Related Posts with Thumbnails