Tuesday, February 12, 2013

Realni horror by Abraxas Pandža @ Magacin - 14. februara u 17h


Pošto ni ja ko ni Klinton nisam služio vojsku, i nije me sramota, što reče onaj jedan car iz Šuntavila, to znači verovatno da sam i ja žena, pa sam stoga i na taj način stek'o sve potrebne uslove da učestvujem na festivalu WOMEN IN HORROR MONTH (WiHM). Doduše, ja ljudima mogu da ponudim samo realni horror, dakle real life shit, ali horror je brate horror, tako da će biti održano javno čitanje tih najužasnih odlomaka (al' bukvalno) iz moje lafo knjige "A znaš li ti jadan da smo mi ođe za okultno zaduženi?" aka "Abraksasov vodič niz dokumentarni film", u Magacinu Kraljevića Marka 4, četvrtak 14. februara, od 17 do 18h, posle čega sledi i glavni EVENT tj. svečano predstavljanje rada "Nož u leđima" by Jovana Braletić aka Cielo Drive Girl. Znači dođite, slobodno dođite...nećete se vratiti.


3 comments:

milos said...

Bojane postajes medijska i javna licnost :) Nadam se da imas neke koristi od toga u finansiskom smislu!

son of man said...

I ja se nadam da imam neke koristi, al' sve mi se javlja da nemam :))

Jorge A. Trejos I. said...

killer version of kat hepburn...

Related Posts with Thumbnails