Tuesday, August 4, 2009

Art of WITCHBEAM

Dosta ljudi me pitalo u poslednjih par meseci o čemu se zapravo radi na ovom baneru koji se nalazi u zaglavlju bloga, dal' sam to ja pravio, dal' je to možda neki okultizam , sekta, neka pizdarija, pa stoga koristim ovu priliku da odgovorim. Dakle NE, to nije moje, mazno sam ga sa jednog sajta jer mi se skroz svideo fazon, a i nacrtani su svi meni bitni likovi. Naravano onaj ko nije najuopoznatiji sa pričom teško da je bilo šta povatao, osim ovog Abraxasa pri dnu i eventualno LaVeya. I baš iz tog razloga osećam potrebu da se odužim čoveku koji je nacrtao ovo genijalno delo, i da napišem koju o njemu. Naime, radi se o stanovitom liku koji se bavi ilustracijama pod pseudonimom Witchbeam u NYC i Clevelandu.

A evo još malo o njemu, i prosto je neverovatno kolko nam se svetonazori i ukusi poklapaju, mada to obično tako i biva kad su ovakve tematike u pitanju, i iskreno mi žao što sam to tek danas izvalio, što ga ranije nisam iscimao. Obrati pažnju :

ABOUT WITCHBEAM
Witchbeam was launched in 2003. It has been the personal visionary space of it's creator, an illustrator in New York City via Cleveland, Ohio.

MOST OF THIS IS PAINFULLY OBVIOUS, BUT WITCHBEAM IS INFLUENCED BY:
LSD, sixties pop occultism, experimental music, Aleister Crowley, the Manson Family, Kenneth Anger, Edgar Cayce, Kittehs, William S. Burroughs, Louise Huebner, the Master Musicians of Joujouka, legalize it, Jesus is a mushroom, Philip K. Dick, William Blake, Yeti, Norse myths, Grant Morrison, Robert Heinlein, HP Lovecraft, Rexino Mondo, third eyes, Age of Aquarious, Age of Horus, The Book of the Law, the Solar Lodge, Tim Leary, Egyptian magic, magic mushrooms, hashish, opium dreams, visionary experiences, Alan Watts, Robert E. Howard, The White Album, Jimi Hendrix, Lucifer Rising, The Process Church, Herman Hesse, The Morning of the Magicians, Gerald Gardner, Maxine Sanders, Christiane F., Colin Wilson, Wilhelm Reich, Flar, The Road Chief, Madame Blavatsky, Secret Chiefs, Borges, David Bowie, MacGregor Mathers, Max Ernst, Machine Elves, Israel Regardie, Moonchild, Werner Herzog, Nat Freedland, Herge, Carl Jung, Kenneth Grant, Acid Dreams, Freida Harris, Austin Osman Spare, William Butler Yeates, Hawkwind, John Lily, Gene Roddenberry, Brion Gysin...

He performs in a band called Telecult Powers.

Sve ostale bitne informacije o ovoj izuzetnoj faci i jos neke radove imate na njegovom ofišal sajtu :

http://www.witchbeam.com/

P.S. Ako nekoga bude zanimalo šta se sve nalazi na pominjanom baneru bloga i kakvo ima značenje, nek slobodno pita, rado ću odgovoriti.

1 comments:

Anonymous said...

Pa, napisi nekad kad te ne bude mrzjelo, da znamo kad smo vec tu...

Related Posts with Thumbnails