Monday, August 31, 2015

A Brilliant Young Mind (2014)


Director:
Morgan Matthews

Predivno, prelepo, suštinski genijalno a opet skroz nepretenciozno. Stvarno nisam znao da jedan film može da izazove ovakve vrste emocija, zapravo takve fleševe još od '97 osetio nisam kad sam još bio veseo dječarac, zaljubljen u jednu malu kratke kose sa Brda koja me vodala da gledamo sve one vrh filmove u Kinoteci. Ih, samo kad se setim kako su me iznova i iznova prolazili trnci na La Haine iako sam ga nebrojeno puta gledao, a Taksistu i Trainspoting da i ne spominjem. Jebiga, takvo vreme bilo. Mada da budem iskren i tematika ovog "autistično matematičkog" dela me se i te kako dotiče, bome osetio sam se prozvanim i to više puta, niz moj obraz suza umalo da zakoluta, iako sam na leku koji bi trebao da izblokira sve vrste ovakvih emocija, tako da kontam da neću biti jedini tj. siguran sam da će da vas spuca ako ne ista a onda slična fleščina u naj-naj-pozitivnijem smislu. Ovo je defnitivno MUST SEE! :)


"In a world difficult to comprehend, Nathan struggles to connect with those around him - most of all his loving mother - but finds comfort in numbers. When Nathan is taken under the wing of unconventional and anarchic teacher, Mr. Humphreys, the pair forge an unusual friendship and Nathan's talents win him a place on the UK team at the International Mathematics Olympiad. From suburban England to bustling Taipei and back again, Nathan builds complex relationships as he is confronted by the irrational nature of love."




1 comments:

Anonymous said...

Odlican dokumentarac! Nedavno sam pogledala ovaj, isto me odusevio https://dokumentaracipo.wordpress.com/

Related Posts with Thumbnails