Thursday, April 14, 2016

The Invitation (2015)


Director:
Karyn Kusama

Ovaj film su krstili kao horror a ja bi ga rađe podveo pod mystery-thriller, inače moj omiljeni podžanr, jer da su svi horori ovakvi pa ja bi samo njih gledao, a ne nekakve zombije, vampire, zle duhove, demone i ostale pizde materine. Zlo je isključivo ljudska umotvorina i kao takvo treba da pripada eksluzivno ljudima, a ne da ih se potura raznim nepostojećim bićima iz ne baš tako bujne mašte patetičnih scenarista. Zato se meni ovaj film mnogo dopao i preporučujem ga skoro baš svima. Ne volim puno da pišem o filmovima jer filmovi su za gledanje a ne za čitanje. Ko ipak voli da pročita koju o filmu tu je gomila filmskih kritika pa nek mu ga da, a ja vas pozivam da skinete ovaj rad sa torrenta i da sami iz prve ruke prosudite o čemu se tu radi, i to bez spojlera, bez nametanja tuđeg mišljenja raznih gistro eksperata, jer naša lična percepcija je samo naša, pa tako i sam doživljaj igranog filma. Nekom će se svideti nekom možda i ne, ali u tome i jeste draž, zar ne?


"Will and Eden were once a loving couple. After a tragedy took their son, Eden disappeared. Two years later, out of the blue, she returns with a new husband... and as a different person, eerily changed and eager to reunite with her ex and those she left behind. Over the course of a dinner party in the house that was once his, the haunted Will is gripped by mounting evidence that Eden and her new friends have a mysterious and terrifying agenda. But can we trust Will's hold on reality? Or will he be the unwitting catalyst of the doom he senses?"

0 comments:

Related Posts with Thumbnails