Sunday, May 14, 2017

Kratki vodič za tabletomane (Jevanđelje po Abraxasu)


VAŽNA NAPOMENA: OVAJ TEKST NI U KOM SLUČAJU NE PROMOVIŠE ZLOUPOTREBU LEKOVA VEĆ SLUŽI ISKLJUČIVO I SAMO U EDUKATIVNE SVRHE!

01. Akineton - antipsihotik od čije preterane upotrebe (zloupotrebe) može da dođe do halucinacija i ogromnih rupa u sećanju. Npr. samo se desi da se osvestiš na nekom mestu i zapitaš se otkud ja ovde?

02. Artan - u principu isti kurac ko i Akineton, s tim što sam Artan probao pa sa sigurnošću mogu da potvrdim da u velikim dozama izaziva sulude i vrlo neprijatne halucinacije kojih se na svu sreću ne sećaš zbog tog anti-memorija efekta. Npr. može da ti se desi da izjutra popiješ Artan i već sledećeg trenutka skontaš da je veče. Ne bih to nikome preporučio a najviše zbog te knedle u grlu (narkomani je zovu "tegla u grlu") koja te tera na povraćanje. Uglavnom jako zajeban lek i treba ga izbegavati ko i sve iz ove grupe halucinogenih antipsihotika.

03. Atropin - Najzajebaniji od svih medikamenata jer se maskirao iza sredstva za širenje zenica ali se i koristi pri operacijama na srcu. Čak i u malim dozama izaziva surove halucinacije, zatim rupe u sećanju koje su mnogo intenzivnije od ovih kod Artana (bukvalno ne znaš šta si radio pre 30 sekundi) ali o Atropinu sam već pisao naširoko.

04. Bensedin - smor

05. Bromazepam - majka svih sedativa, umesto da uspavljuje samo diže i inspiriše, samo postoji zajeb ako se uzima duže od ne znam kolko meseci gubi efekat tj. raste tolerancija, i posle je jako teško skinuti se sa njega. Ja sam npr. pre par godina stigao do cifre od 20 komada od 6mg dnevno i što je najgore jedva da me radilo, ali zato bez njega zikra samo takva. Inače, bez tih navlačenja Bromazepam je najjači sedativ ubedljivo, te nije ni čudo što penzioneri sve više sa bensedina prelaze na brom. Nažalost nema ga više da se kupi bez recepta (možda par apoteka u gradu) tako da je to piši propalo.

06. Diazepam - drugi naziv za Bensedin. Služi za uvod u san i u manjim dozama opušta, smiruje. Nisam ga koristio od 1992. jer nisam u fazonu da prespavam dan. Jebeš takav lek.

07. Zoloft - antidepresiv, dakle pospešuje lučenje serotonina u mozgu. Što reče jedan psihijatar to je bliski rođak Prozaka jer deluju na isti način. E sad, nekoga bolje radi Zoloft a nekoga Prozak, mene Zoloft nije ni pipnuo.

08. Ksalol - sedativ, ne sećam se dejstva (davno beše) ali sedativ je sedativ, nema tu previše filozofije.

09. Ksanaks - e ovo mi je velika misterija, neki moji drugari se kunu u ovaj lek, ja kupio kutiju, popio pola, ništa osetio nisam. Moraću još da se informišem, nema mi druge. Uglavnom radi se o anksiolitiku.

10. Karbapin - psihostabilizator, s tim da ako se uzme u količini do tri tablete ubacuje u nekakav čudan spid sličan trodonu, te možete da usisate stan bez problema i slično. Sve preko tri vodi u neopisivi užas, gde sam ja prvi put skontao zašto alkoholičari kažu da vide sve duplo. Znači, bukvalno sve vidiš duplo i osećaš se jako nenormalno, uz svo ono padanje ulevo i udesno. Da mi nije bilo ortaka nikad krevet ne bi pronašao da se malo smirim. Posle te akcije nije mi palo na pamet da se opet zajebem. Na kraju sam dobio i alergiju na to sranje tako da ni ne smem da ga uzimam.

11. Lorazepam - sedativ

12. Leksilijum - drugi naziv za Bromazepam

13. Largaktil (Hlorpromazin, Torazin) - Fenotiazinski antipsihotik, prepisao mi ga psihijatar za napetost ali od njega imam jako gadne i žive snove te ga izbegavam što više mogu. Od njega kao i od Leponexa javlja se manična glad koju jednostavno ne možete utoliti, tako da ode ceo frižider očas posla. Mislim šta reči kada sam ja oduvek imao 70-80 kila a sad imam 125. Nedobog nikom.

14. Leponex (Clozapine) - antipsihotik koji navodno služi za lečenje shizofrenije. Nemam shizofreniju ali pijem ovaj lek već godinama, jer mi je to jedini način da oteram paranoju i crne misli koje me s vremena na vreme napadaju. Takođe odličan je za napade panike ali ko što sam napomeno otvara apetit i u stanju ste da jedete leba i kečapa do iznemoglosti. U zatvorima narkomani ga koriste da bi prespavali dan, jer jako mala doza je potrebna pa da utonete u višečasovni san bez snova. Ja to koristim kad ono baš ne znam šta ću sa sobom, popijem fino tri tabletice i bukvalno nestanem.

15. Mendileks - spada u grupu antiparkinsonika, dakle za lečenje Parkinsonove bolesti ali i tako tih podrhtavanja-tremora ruku i slično. Ne bi se ja s ovim ni susreo da mi idiot od psihijatra u Lazi nije prepisao. Naime, ja došo kod nje da popričamo i ona izvalila kako ja cupkam nogom, a to radim od kad znam za sebe zbog nervoze. I ona zaključi da je to neki tremor il' jbmliga šta i prepiše mi ovo ludilo koje ima sličan efekat ko Artan, sa sve onim taktilnim halucinacijama tipa dodirneš stolicu a ono ti sve nekako plastično i gadno, i naravno klasična tegla u grlu. Već posle par dana sam ja to batalio jer je zaista neizdrživo. Za izbegavanje.

16. Obedijal - Ovo je malo retro lek, pojavio se 90-ih i služi za mršavljenje al su ga tehno-manijaci pili masovno jer je ubacivao u spid, pa ko nema para za ekstazi onda guta to. Meni je bio isuviše gadan trip da bi se zajebavao, neka mučnina, jbmliga.

17. Prozak (Flunirin, Fluksinal) - što se mene tiče majka mara svih antidepresiva i mogu ljudi da pričaju šta oće ali najbolje tekstove sam napisao upravo na ovoj drozi, što znači da kad te ubaci u spid, mozak radi 300 na sat a inspiracija samo kida. Naravno sve ima i svoje naličje tako da nekada mnogo odletiš, oće čuka da ti iskoči, ne možeš da spavaš danima i slično. Ali nije kod svakog isto, za ove moje poremečaje ima takvo dejstvo nažalost, dok su mi neki drugari pričali da skroz normalno funkcionšu od kad su počeli sa Prozakom.

18. Rivotril - sedativ koji je iz meni skroz nepoznatih razloga veoma popularan kod narkomana (valjda ima neka fora sa heroinom). Imao sam ga prepisano tamo 2006. al' sam se po običaju vrlo brzo navuko ko pas te batalio.

19. Litijum - psihostabilizator koji se zapravo sastoji od soli i jako je popularan na zapadu (Nirvana-Lithium). Pijem ga već 10-ak godina i nemam primedbe jer nema ama baš nikakav rad, samo stabilizuje. Nemoj da se neko zajebo pa da uzme više komada, proživeće pakao u pustinji jer ipak se radi o soli.

20. Kafetin - Koristi se za glavobolje ali iz razloga što u sebi sadrži Kodein vazda se zlopotrebljava i to ide dotle da je verovali ili ne glavna sastojak one ozloglašene ruske droge Krokodil. Inače stvara mučninu ako se popije više od par komada ali mi iskusniji doguramo i do šest tableta jer te piči taj spid rad od Kodeina. To je ono kad baš nemaš ništa gajbi pa ni koje pivo.

21. Haldol (Haloperidol) - najjači antipsihotik ikada, koriste ga u Lazi za tzv. resetovanje pacijenata. Uglavnom spavaš od njega, nema te.

22. Trodon - Prva ljubav zaborava nema. Najiskrenije pre bi radio trodone nego sav pajdo i kokain ovoga sveta. Al' to sam samo ja, zar ne?


Mislim da je to za sad sve. Ako se setite još nekog zla slobodno bacite dojavu.

12 comments:

DULEX said...

Pa dobro brate a gde bup izostavi među ovim štihovima?

lavezzi said...

Hm...da znaš da su xanaks i ksalol isti lek. Prvi je ''orginal'' američki, a drugi proizvodi Galenika. Imao bih ti još po nešto reći, ali dobro ne utiču lekovi isto na sve. I ja sam se tog Trodona nagutao devedesetih i kupovao u čuvenoj apoteci ''Igor'' u Resavskoj. Ako si iz Beograda znaš sigurno ;-) Izašao sam iz tih voda odavno, a nadam se da Trodon ne može da se nabavi, jer je teško zlo! Ja na sreću nisam dobio epilepsiju od njega, ali znam priličan broj njih koji jesu...

Anonymous said...

Mislim da je ksalol anksiolitik..

Inače pade mi na pamet efedrin, o kome malo znam.

zosaluzi said...

koliko ja znam ksalol je antidepresiv, a ksanaks je isto sto i ksalol, tu nema neke razlike jer je aktivna supstanca oba leka alprazolam!

Anonymous said...

od manjih zala ka većim
nimulid-painkiller, zabranjen u eu, plavi ili narandžasti, u zavisnosti od preferencija
flormidal-muškarci znaju zašto
buprenorfin-šta reći, koju posluku porati..

Smrad said...

Točimo pivo na igle i metadon na krigle :)

Concerta_guy said...

-I always thought that Zoloft was the same as Prozac, at least that's what my doctor says. Zoloft is much cheaper though.
-In France, Rivotril is known as a rape drug when mixed with alchohol, its liquid version is peach flavoured, it's very mild on its own since it's design to be a sedative for kids.
-Here, Artan was very popular amongst the hobo/crust punk/ravers crowd late 90's and was considered a much milder version of Rohypnol (Flunitrazépam).

Why no Tranxene, Skenan, Subbutex Tramadol or Rohypnol on your list? Do these exist in Serbia?

Bert.Der.Nachtportier said...

šta znam...sve sam ovo probao. od tih antiparkinsonika meni je pola artana od 5mg mama pa kafa pa druga polovina....e sada artana više nema. postoji još i taj kemadrin, koji ne znam da li je registrovan ali isto kao i ostali parkinsonici.

ja sada pijem rivotril i neki antidepresiv tritico.

u suštini tabletoman sam 20 godina, i kapiram da su mi nervne ćelije uništene i kapiram da ne mogu da se obnove u mojim godinama.

mislim da su svi ti lekovi zlo, kao što sam bojan i kaže.

opet...nauka je nauka....ako je +40 pa nemaš klimu, pa još nemaš posao pa ni devojku ili slični scenariji, neka kriza od alkohola i slično. bolje je otići u hitnu reći šta ti je (bitno je da ne lažeš) i postoji šansa da ćeš se smiriti.

nemojte se zajebati samo sa time da mislite da možete lako da se skinete sa lekova ili da možete lako da se ubijete istima.

provereno....

Unknown said...

Ljudi koliko od uzimanja malog trodona Mora da prodje da uzmem bup???? ASAP

Unknown said...

E a koja ti je omiljena gudra od ovih standardnih i koju si najvise koristio (vutra, koks, esid, itd.)?

son of man said...

Trodon.

ricma madafaka said...

TRAMADOLOR od 200mg
my weapon of mass destruction
PMS traje do dve nedelje posle toga i pojavljuje se nepozvan 6 sati nakon tretiranja vadžajne TRAMADOLOR®200mg erekcijom

Related Posts with Thumbnails