Thursday, August 15, 2013

Pink Floyd: Behind the Wall (2011)

Director:
Sonia Anderson

Runtime: 80 min

Pošto nam uskoro dolazi Roger Waters u Arenu sa svojim spektaklom The Wall, ne bi bilo loše podsetiti se kako je nastao ovaj vaistinu kultni album, koji je meni i te kako bitan, jer je to bio moj prvi susret sa zvukom Pink Floyda. Sećam se, beše to 7. razred osnovne, 1990. godina, išli smo sa školom na zimovanje u Čehoslovačku, a tada je tamo vladala baš žešća beda, ljudi su se krstili kad smo vadili po 100 maraka da razmenimo za njihove pare. Ali najgora stvar u svemu tome je bila što za te pare ništa svrsishodno nismo mogli da kupimo, jer su prodavnice bile i bukvalno prazne, pa su tako moji drugari kupovali sve što su stigli, od maketa brodova, aviona, do nekih totalnih nebuloza poput hokejaških štapova kojima su kasnije tukli osnovce iz Mađarske koji su sa nama bili u hotelu, znači totalno jedno ludilo. Čak je Bucko koji je išao u Spaletovo odeljenje polomio taj štap na mađarskom dečaku i ladno mu polomio ruku, što samo govori o tome koliko je nacionalizam već u to doba i te kako bujao međ' praznoglavom omladinom. Srećom, ja sam naleteo na kao neki sajam gde se valjalo sve i svašta pa i one češke piratske kasete koje su u prvoj polovini 90-ih bile jako popularne u Beogradu i mogle su se kupiti kod SKC-a za male pare. E, na par tih tezgi na tom ko fol sajmu sam nameravao da potrošim sve pare, ali avaj, ma kolko sam ja kupovao, to je bilo tol'ko jeftino da i kad sam sve pokupov'o, ostalo mi još brdo njihovog novca pa sam i ja morao da pribegnem kupovini maketa i sranja koja mi nisu trebala, ali sam se i pored toga vratio kući sa brdo kruna. Sećam se da smo se tad baš smejali Čehoslovacima, a zapravo nismo mogli da verujemo kako je moguće da tako siromašno žive a da se opet ne bune, jer Jugoslavija je tada bila bre hardkor zapad za njih, ali mi tada nismo ni u ludilu mogli da pretpostavimo šta će se nama desiti samo godinu-dve kasnije i kako ćemo najebati daleko gore od njih. Uglavnom, da ne mračim više, tad sam kupio taj čuveni THE WALL, i evo i dan danas ga čuvam, ali sam pazario i Deep Purple, Iron Maiden, Alice Cooper, i još brdo kaseta, ma sve što sam video a bilo mi poznato samo sam trpao, jer tada se u Beogradu sve baziralo na presnimavanju kaseta u domaćoj radinosti a ovo su ipak bili kolko tolko bolji snimci sa sve omotima. Toliko o tome, a sad na download. Živeli!

IMDB


"Throughout a career spanning nearly four decades, Pink Floyd have produced innumerable masterpieces, enjoyed tremendous success, suffered great tragedy and endured a bitter and public division which became legendary in itself. This is a tale of the rise of one of the greatest rock bands in the world. This DVD includes very personal contemporary interviews with the band, dispersed between rare footage clips of them on stage and on video. This is the definitive story of Pink Floyd from The Piper at the Gates of Dawn to The Division Bell and all stops in between."






DOWNLOAD :
http://www.putlocker.com/file/CB56A955C7D4605F

0 comments:

Related Posts with Thumbnails