Friday, August 16, 2013

Simon And Garfunkel's Greatest Hits (1972)


Ovu genijalnu ploču mi tetka ostavila u "nasledstvo" još dok sam išao u osnovnu školu tj. kad je utekla u Grčku, haha. :) Puno puta sam je preslušavao i naravno da mi je i te kako srcu prirasla, a ta ljubav se još više rasplamsala kada sam par godina kasnije prvi put pogledao kultni film The Graduate (1967) sa genijalnim Dastinom Hofmanom u ulozi skroz zbunjenog diplomca. E, tu su Simon & Garfunkel uradili split OST sa Dave Grusinom, gde su se našle sve njihove najjače pesmice kao što su The Sound Of Silence, April Come She Will, i naravno, vanvremenska Mrs. Robinson koju svi, siguran sam, vrlo dobro znamo, a i nema ko je nije obrađivao, od Lemonheads-a pa naovamo, znači brdo bendova. A i sve te njihove nežne pesmice i te kako fino leže uz ovaj skroz romantičan film, uostalom setimo se samo poslednje scene kada beže sa venčanja i to autobusom. Znači, prajsles. E, sad, što se tiče ove kompilacije znači svaka pesma ubija, a posebno će vam prijati ako ste fanatični ljubitelji akustičnog zvuka. Zanimljivo je da je čak i prvoborac HCpunk pokreta Ray Capo (ex-YOT) sa svojim bendom Shelter na albumu "When 20 Summers Pass" skroz super obradio pesmicu "I Am A Rock". Pored svih ovih i danas aktuelnih hitova ja bih ipak izabrao jednu ljubavnu pesmicu - "For Emily, Whenever I May Find Her" kao meni najmiliju. Eto, pa uživajte ako se ikako može! :)  


"Released on June 14, 1972, two years after the duo had disbanded. It's a mix of original studio recordings and four previously unreleased live recordings. The album's minimalist packaging does not specifically date the latter; however, the live versions of "For Emily, Whenever I May Find Her" and "Kathy's Song" included on "Greatest Hits" were also included on the 2008 album "Live 1969." The liner notes to "Live 1969" state that these two songs were both recorded at a November 1969 concert in St. Louis, Missouri. According to the liner notes from Collected Works, however, the version of "Kathy's Song" was taken from a 1968 concert in Vermont."



01. Mrs. Robinson
02. For Emily, Whenever I May Find Her
03. The Boxer
04. The 59th Street Bridge Song (Feelin' Groovy)
05. The Sound Of Silence
06. I Am A Rock
07. Scarborough Fair/Canticle
08. Homeward Bound
09. Bridge Over Troubled Water
10. America
11. Kathy's Song
12. El Condor Pasa (If I Could)
13. Bookends
14. Cecilia

0 comments:

Related Posts with Thumbnails