Tuesday, June 10, 2014

Odbi more bre, odbi: o ženama i kešu


Tekst sa fejsa od juče, gre'ota da se baci.

NE BAŠ TOLKO VAŽNO OBAVEŠTENJE za sve pripadnice suprotnog pola koje bi da se viđaju i slično a ne znamo se lično, pa istripuju svašta. Dakle, ja para nemam, nikad ih nisam imao niti ću ih imati, jer to čime se ja bavim tu para NIKADA biti neće. Znači koga zanima keš nek traži tamo zna se kod koga, jer zna se tačno ko je zadužen za to, a mene nek se okanu, jer zaista nemam vremena za ta glupiranja i viđanja i upadanja u šok i nevericu kad skontaju da nemam ni dinar u džepu i slično. Ja znači sedim u parku, nemam nameru u kafić da uđem jer mi isti kurac, tamo samo bacim pare da bi se eto kao osećao kul, kao dobro je bar nisam ko ovi klošari po ulici, a ovde po parkićima si free, jer pivo i vinjak mogu se kupe i na trafici, i to za mnogo manje pare. Ali OK, neko možda to i voli, da plati više, to mu životni cilj, ali meni zaista nije, nismo svi isti.


Druga stvar, ako već oćete da se vidite s nekim koga ste upoznali preko fejsa, sestro otidi međ fotke pogledaj bar na šta to liči, pa ja sam bre javno transparentno okačio svoje fotke gde se jasno vidi da nemam niti pločice niti bilo šta slično, a što je vama jako bitno. Dakle visok zaista jesam ali sam i upadljivo debeo u stomaku, i imam brate 120 kila, eeej bre. I zato i kažem, za ove koje se lože isključivo na fizički izgled poručujem im da uopšte ne živimo u istoj dimenziji, jer dodirnih tačaka mi nemamo, a nit sam ja u fazonu da ću sad da krenem u teretanu ili da držim dijetu samo da bi se svideo tamo nekoj da ne kažem šta. Nemam nameru bre da menjam svoj fizički izgled radi bilo koga, a da ne pričamo o bilo čemu drugom. Eeej, fizički izgled, pa bre da mi dođe Liv Tajler i da krene da mi kenja reko bi joj - ma zakuni se da treba da smršam? Evo odma' hitam, jer kad smršam moćićemo da se šta? Jebemo možda?! A šta, sad ne možemo da se jebemo? Aha, znači ti si lepo građena pa ti smeta ako partner nije? Ma zakuni se, vidiš, to nisam znao. E, jel' vidiš onu bucku tamo? Da, da, onu što na oko baš i nije nešto privlačna? E, vidiš, ta se jebe bar 10 puta bolje od tebe jer ona za razliku od tebe to voli, devojka uživa u tome, a ti mi tu kalkulišeš, glumiš ludilo i neke pičkematerine. Odbi more bre, odbi!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails