Monday, December 29, 2008

In Search Of The Great Beast 666 (2007)

Director:
Robert Garofalo


U potrazi za prikladnim dokumentarcem na temu Alistera Kroulija naleteo sam na ovaj iz 2007-e, za koji sam zbog slicnog naslova pomislio da sam ga vec gledo ranije, ali me prijatno iznenadio jer nije taj, naime postoji jos par izuzetno losih dokumentaraca medju kojima je i Masters of Darkness: Aleister Crowley - The Wickedest Man in the World iz 2002. sa istim podnaslovom, ali ovog naslova ni nema na IMDb-u tako da se verovatno radi o DVD izdanju, e sad zasto ga nisu pomenuli na imdb-u to ne pitajte mene, cak i ako potrazite pod imenom autora Robert Garofalo, necete ga naci medju njegovim filmovima, jednostavno ga nema pa ga nema, to valjda radi uroka, sujeverni su ljudi i shta da im radis. Traje citavih 126 minuta, tako da sam ja licno, kao jedan od najvecih pobornika onog cuvenog "DO BRATE MOJ WHAT THOU WILT" skroz zadovoljan. Uz cinjenicu da ne postoje arhivski snimci solidno su odradili posao dramatizacijom, i mislim da su uspeli da kolko tolko ispostuju citav Kroulijev zivot a da ga ne napljuju ko nekog zlotvora il' ne znam ni ja sta. Krouli je za mene prvenstveno bio pisac, avanturista i veliki zajebant, i naravno medju prvima koji je reko istorijsko NE konformizmu i tako uspostavio temelje kontra-kulture koja je nastupila 60-ih, a za sve ostalo, koga zanima, tu su njegove izuzetne knjige pa aj da kazemo i ovaj dokumentarac. Znaci preporucujem ga opusteno, mada pravim Kroulijevcima verovatno ni ovo nece valjati, ali nama laicima ce biti potaman, znaci koga mrzi da cita autobiografiju na engleskom koju sam isforsiro, evo sasvim solidnog filma koji ce vam prikazati cime se sve to Krouli bavio tokom svog dugackog i veoma plodnog zivota, a tu su i neke vrlo realne pikanterije, ali o njima citajte u ovom delu dole koji je verovatno maznut direktno sa DVD-a. (126 min)

"Aleister Crowley, self proclaimed 'The Great Beast' and known by press as 'The Wickedest Man in the World', was perhaps the most controversial and notorious individuals in British History. This dramatically reconstructed film unearths the barely believable and shocking facts surrounding a man who was voted in a BBC poll to be one of the most influential Britons of all time. Was he related to US President George Bush? How was he connected to the founder of Scientology, NASA, The Beatles, Led Zeppelin, Jack the Ripper, Winston Churchill, Ian Fleming and how did this Occultist, Spy, Poet, Writer and accomplished Mountaineer come to know and influence so many other remarkable people?

Through dramatically reconstructed period scenes, this biographical film explores the boundaries of the self appointed 'Beast 666' a man who is not only said to have inspired the free-love movement, but also through his literature is notorious for replacing the Ten Commandments with just one "do what thou wilt shall be the whole of the law"."



DOWNLOAD :
http://www.megaupload.com/?d=MFBNUQBC
http://www.megaupload.com/?d=ULKPCG15

1 comments:

son of man said...

In Search Of The Great Beast 666 (2007) - new MU link added!

Related Posts with Thumbnails