Wednesday, May 27, 2009

Zabranjeno Pušenje - DEMO (1981)

Zaista nisam verovo da cu ovo ikada naci, i ladno jutros slucajno naletim. Mojoj sreci nije bilo kraja, znaci VR' jednom recju. Drugaciji aranzmani, pa i drugojaciji tekstovi bogme, a i jedna pesma koju do sad nismo imali prilike da cujemo "Ujahao je...", a naravno tu je i okultna PENZIONERI NA MORE IDU ZIMI, koju je Sejo preradio i otpevo na albumu "Agent tajne sile" i koja mi takva bas i nije nesto legla, al' tek sad kad sam cuo ovu izvornu, nekrstrenu verziju, skonto sam kolko je to jaka pesma, a cucete i zasto. Snimak odlican, definitivno ne bi valjalo propustiti...

01. ja imam kuhinju
02. brut
03. put u srediste rudnika
04. ujahao je...
05. cejeni odlaze
06. necu da budem svabo
07. anarhija all over bascarsija
08. abid
09. sanjao sam nocas da te imam
10. penzioneri na more idu zimi

DOWNLOAD :
http://rapidshare.com/files/237712753/Zabranjeno_Pusenje_-_DEMO__1981_.rar

5 comments:

Ivandeka said...

Hvala po ko zna koji put.Ovo novaca vredi!

ilijaa said...

Bog te blagoslovio za ovo sinko !!!

sejo said...

Dze ovo nadje matereti?

beograđanin said...

kuku lele, ša je ovo - plaćam piće u kafani... Svaka mala ti se dala

Anonymous said...

Link vise ne radi :(

Related Posts with Thumbnails