Sunday, June 6, 2010

Molba za sve stanovnike Vidikovca...

EDIT : POSLE 19 SATI TRAGANJA SKVIKI JE KONAČNO NAVATANA, HVALA SVIMA NA PODRŠCI !!! :)

Ljudi, pomagajte ako boga (ne)znate. Naime, moje mače SKVIKI je nestala danas bez traga oko podneva, svuda sam je tražio, gajbu sam preorao, svaki pa i najmanji štek sam izvalio, zatim celu zgradu sam istrkeljiso, zvonio na vrata ljudima te ih maltretirao, obišo oko cele zgrade, pretražio svo drveće, sve žbunove, sva parkirana kola ali mog Skvikija i dalje nema pa nema, evo potraga ulazi već u deveti sat a od nje ni traga ni glasa.

Skviki u levom uglu

Skviki je inače skroz siva, bucmasta mačka, ali niskog rasta pa stoga više liči na podgojeno mače nego na ozbiljnu mačku. Jako je smešna kao pojava te samim tim lako uočljiva, odaziva se na ime SKVIKI ali je jako plašljive prirode zbog traumatičnog detinjstva (odrasla je u fijoci), tako da je bolje namamiti je nekom hranom ukoliko je uočite kako tumara ulicama Vidikovca. Dakle, ako slučajno naletite na ovu njuškicu obavezno je navatajte i javite se il' ovde il' na mejl, a ja vam obećavam bogatu nagradu. Hvala vam dobri ljudi, jer ipak mi je Skviki jedini drugar, i ne znam zaista kako ću nastaviti sa ovim blogom ako nju izgubim. Fala na razumevanju.

Skviki kad je bila malešna

17 comments:

Retka Zverka said...

Ja bih volela da mogu da ti pomognem da nađeš Skviki, ali nisam ni blizu Vidikovca, niti znam nekoga ko tamo stanuje. :-( Da li hoćeš da napravim backlink ka ovoj stranici na mom blogu, pa da više ljudi pročita tvoju molbu?

son of man said...

Uh, može, srce si...zaista...

Anonymous said...

uf, zhao mi je. stavicu i ja ovaj link na svoj face, u nadi da cu nekako pomoci. xantipa

Retka Zverka said...

To je najmanje što mogu da uradim. Postavila sam backlink. Ako bude nekih novosti napiši šta se dešava. Nadam se da će Skviki da ogladni i da se vrati kući. :-)

Anonymous said...

Postaviću i ja na moj fejs, jednom se i moja Mrka izgubila i htela sam da crknem. Mogu samo da ti kažem da mačke same nikada neće odlutati daleko od gajbe jer se one prvenstveno vezuju za teritoriju. Ako si u zgradi pogledaj da nije u podrumu jer je tu moja bila iako živimo na šestom spratu a čak sam tri puta u taj podrum išla dok je četvrti put nisam slučajno ugledala, bila je toliko preplašena da se nije odazivala na moje dozivanje. Srećno!

Anonymous said...

Maca ti je preslatka. Nadam se da ćeš je naći.

son of man said...

Ma trazio sam vec u podrumu, sve stekove sam overio, al' mi budi nadu ovaj tvoj info da macke nece daleko od gajbe, pa se nadam da ce se sjutra spustiti sa tog drveta ili gde se vec stekovala, jer jedna baka iz moje zgrade nosi macama svaki dan hranu na isto mesto, pa je mozda tamo sacekam...

Inace, hvala vam puno svima na podrsci, to zaista mnogo znaci...peace, one love :)

MINOR/DOG\STAR said...

Bice sve ok, Drugar... Moji su imali macka koji je odvezen kolima 30km od kuce i ostavljen kod rodjaka koji su ziveli u sumi- i sutradan je bio kuci opet :D Mozda je samo otisla "u stetu"...

Hang on!

M. M. M.

imp said...

ako sam dobro shvatila, mislis na deo grada oko hotela Vidikovac, Mokranjčena i okolne ulice, jel tako?? ja dosta često tu prolazim, a i par mojih prijatelja tu živi, pa mogu da im kažem da mi jave ako naiđu na nešto malo bucmasto sivkasto...
enivejz, što reče MINOR/DOG\STAR, nadam se da je samo otišla u štetu. :))

son of man said...

Posle 19 sati traganja i maltretiranja, Skvika se tek tako spontano pojavila ispred vrata naseg stana jutros oko 07h, e sad gde je bila svo to vreme to izgleda nikada necemo saznati...uraaaa za Skvikicu !!! :)

Hvala vam svima puuuuno na podrsci, bas ste ispali drugari, ma drugarcine bre ! Skviki is back with a vengeance :)))

@IMP - Nije to taj Vidikovac, ovaj Vidikovac je na opstini Rakovica, odma' iza Ceraka ;)

zakk said...

Živa bila! A ti se ozbiljno spremaj na to da je bila u šteti i da je noseća.

son of man said...

Bogme nije, steriliso sam ja to na vreme, bilo mi zao kolko se mucila sa teranjem, moro sam jbga...

Dejan Ognjanovic said...

Čestitam Son of Manu uspešno nalaženje izgubljenog mačeta Skvikija uz pesmu PAINT IT BLACK i nadam se da će uz primenu kazneno-represivnih mera i čvršće zatvorenu fijoku sprečiti ponavljanje ovako nemilog događaja!
http://www.youtube.com/watch?v=9rJeYZkjmAk&feature=related

son of man said...

Hvala, o Uč'telju moj :)

Morticia said...

Dobro je, lunja se vratila. Znamo mi mackari kako je to kad nam nestane cetvoronozno drustvo... Cupni je za uvo. :)

Pokusala sam da proverim imas li ga, nisam nasla te se nadam da ce biti interesantno poklonce, koje, kao i svako poklonce, necu otkriti sta je, skini pa javi kako ti se cini.

http://www.megaupload.com/?d=ZRO5FI51
http://www.megaupload.com/?d=MCJ4256J
http://www.megaupload.com/?d=0FG1RY8S

son of man said...

Uh, ovo bi moglo biti bas zanimljivo, hvala Morticia, nadam se da cemo se opet druziti na nekoj od "proslava" ;)

Retka Zverka said...

Super, baš se radujem što se Skviki "opametila" i vrnula kući. :-)

Related Posts with Thumbnails