Thursday, March 15, 2012

Learn Japanese with Miss Hannah Minx - part 1


E, ovo je zaista nešto najluđe, najpozitivnije, a samim tim i najjače što sam izorao na jutjubu u poslednjih par godina, i vaistinu, uopšte me ne čudi što ranije nisam naleteo na Miss Hanu Minks, jer u biti mene taj jutjub baš-baš smara, ne volim te on-line tripove ali uopšte, jer AVI je AVI jebiga, i samo tvrdo mora tako, a ovo brišu kako im se digne, i nekako je, barem meni, skroz nestabilna varijanta za pohranjivanje bilo čega a posebno igranih filmova i dokumentaraca, mada ajde kao za muzičke spotove je i OK, i jedina akcija zbog koje se vredi cimati oko mrtvog jutjuba su baš ovakve stvari, kao što je npr. ovo učenje japanskog na jedan skroz urnebesan način, i iako možda deluje ko neko veselo ludilo, vi zaista možete naučiti te neke basic reči putem ovih kratkih klipova, i eto, bar na taj način dati podršku hrabrom narodu Japana. I znači, mora da se od srca zahvalim gospođici DRTI D. koja mi je ukazala na ovaj prajsles nekršteni rad, znači navuko sam se ko pašče, jer je SKROZ ZARAZNO, i mada mi više leži korejski jezik, nekako mi mnogo mekši od japanskog, od juče učim i japanski, mislim why not? So check it out yo, mada kontam da je dosta vas već sigurno čulo za ovu curu i njene ludorije, ali uglavnom nije loše ni podsetiti se kako sve to izgleda, te ponoviti gradivo, zar ne? Hell, yeah, supica, idemooo! :)




0 comments:

Related Posts with Thumbnails