Monday, December 31, 2012

5. oktobar 2000. - adrenalinski izveštaj


Ovo prvo sam pisao 5. oktobra naveče, dakle dajrektli from da keos, a drugi tekst je napisan šestog, tj. sredio sam ovaj prvi i dodao brdo detalja na koje sam zaboravio, tako da se već šestog našao na mejling listama diljem ex-YU. Naravno, i prvi i drugi sam pisao onako skroz adrenalinski, na keca, na dah, tako da je tekst možda na nekim mestima malo isuviše euforično-maničan, ali to možda i najbolje dočarava atmosferu tih dana. Inače, Ica koji se pominje u drugom tesktu je notorious Ivan Bogdanov, nekima poznatji i kao "Zver iz Đenove", ali ja meni bio i ostao najjači lik ikada, toliko puta mi je pomogao kada su me cimali nacisti, da sam mu dužan do kraja života, a dok su se na drugu stranu tzv. levičari pravili da me ne znaju, da ne bi i oni slučajno popili po koji šamar, jer to su tada bile strašne stvari, to boli jebotebog! Mislim, zakuni se. Uglavnom, nacisti su tih godina dobili tolko batina od Ice, da čoveku treba realno dići spomenik na Trgu, a ne da ga se ovako pljuje po medijima i svuda.

Primetićete takođe da se u uvodu prvog izveštaja ova sisaljka Aco P. Pop (ex-Hoću?Neću!, Kontrapunkt) ograđuje od mene, al' šta da se radi, takvo vreme beše, trebalo je dokazati svoju političku korektnost kolegama iz okolnih država pa po cenu i da prodaš jarana najrođenijeg. Uostalom zna Ratibor šta je posle bilo, prodade me sisa kraljevačka al' bukvalno ni za šta, gistro da se ogradi od huligana i desničara. Ma zakuni se! No na stranu to srpsko-seljačko sektašenje na ekstremnoj levici, čitajte izveštaje, jer mislim da sam čak i tad, pre 12 godina, umeo skroz solidno da opišem akcijanje. I ne bih zaista sad iznosio svoj stav o 5. oktobru, jer nama je bio trip samo da srušimo Slobu, a za tu neku bolju budućnost u vidu demokratskog društva nam realno pucao kurac, jer brate realno je bilo da će da se opare samo ovi što su bili po većim strankama a mi svi ostali da ga duvamo ko i uvek. Uostalom tako je i bilo, vrlo se brzo pokazalo ko je tu ko, ali ja se nisam razočarao nimalo, jer ništa lepo nisam ni očekivao. Meni je bilo samo bitno da ne gledam više Dačića i slične po TV-u. A i činjenica stoji, da je tad Sloba hteo da nas razbije mogao je i to vrlo lako, dakle samo da je izveo prave jedinice za razbijanje demonstracija a ne one klovnove i rezerviste kojima su dali pendreke i kacige čisto da liče na zajebanu muriju, mi bi bežali, ne bi se okretali. Znači smejurija, i to režirana jako, jako loše, jer je bilo tolko providno da nam je bilo žao da ih bijemo, tj. barem meni. Toliko, ajd' sad.



6. oktobar - drugi izveštaj



0 comments:

Related Posts with Thumbnails