Friday, December 9, 2016

Nema mi zuba


Budi se moj ćale juče posle popodnevne dremke i odma diže frku. "Nema mi zuba, nema mi zuba, mora da sam ih progutao u snu." Reko dal' si normalan kako ćeš onolke zube progutati, udavio bi se. Veli, ne znam al' nema ih nigde - i to onako paničnim glasom. Reko jebeš mi sve isti si Izet. Keva krenula da se smeje, ovaj popizdi i krene da je psuje: jebem, nabijem, i kako to već ide redom. Pitam ga, jel' si siguran da si imo zube kad si lego? Kaže jesam. Reko daj onda da potražimo zube, sigurno su ti ispali pa si ih šutno onako mamuran. Prevrnemo celu sobu, digli krevete, ormare, gledali svuda, tražili ih jedno sat vremena, al' džaba, nema ih pa ih nema. Setim se ja, vidim mačka mi nešto sumnjiva, da ih nije ona pokupila? Obiđem sve njene štekove al' opet ništa. Reko daj smiri se sad, iskuliraj, pa ćemo sutra lagano da izbacimo sav nameštaj jer sigurno zubi nisu dobili noge pa zapalili. I tu se stari malo smirio, krenuo i da se šali, kaže aj što sam ih proguto nego kako ću ih sad israti? Veli, jebote sve sam pretražio, jedino ako sam ih u gaće stavio, i uvati se za gaće kad ono...Znači njegovoj sreći nije bilo kraja, ja reko pa botejebo, kako ih nisi osetio, kaže pale mi na dno gaća. E sad, kako mu je zubalo dospelo u gaće to ostavljam vama mašti na volju, mada je skroz logično. :))

1 comments:

Anonymous said...

Ahahahahahaha, o boze, upisah se od smeha :D Ti si lud majke mi, EKSTRa prica.

Jos ovakvih ludila!

Related Posts with Thumbnails