Friday, October 5, 2018

Razmena dobara na fejsu, ja tebi ti meni


Provalio sam...nažalost tek sad, da ako ne ideš okolo po zidovima da lajkuješ i komentarišeš e vala neće ni oni tebi, jer čovek ti je teški 'ajvan, što reče baba jutros a nikad nije mi gledala "Ovo malo duše". Inače, Abdulah Sidran je vaistinu genije, jes da je vako budala al' je genijalac, uostalom svi geniji su budale, eno ga i crazy Kusta a eno ga i Emir Hadžihasan...e jebo ga onaj ko mu dade to prezime, nikako da upamtim, ali znate na koju budalu mislim, onaj što statira u kukuruzu dok ga Mile ne pokupi kombajnom. Suvi genije. Posle Mustafe najbolji BIH glumac, a kad dobri Mustafa otegne papke, eto ga vala i na prvom mestu. Tvrdim dakle tako je, i mož da mi mrzi Srbe kolko mu se oće, zna ajvan da glumi nema zbora, i to kako. Znači, odvojimo čoveka od umetnika (ako je to uopšte moguće hehe) i biće nam svima lakše. Nemojmo osuđivati, najlakše je osuđivati, babe na pijaci osuđuju, seljačine pored TV-a takođe.

Nego lakovanje i komentarisanje. Pa logično ako misliš da uzmeš moraš nešto i da daš, razmena dobara pobogu, jer ljudi su jako sujetni, vide da te nema i pomisle "ma ko mu jebe mater, šta je ovaj umislio" i odjebu te. A što je najgore sve neki meni zanimljivi i kolko tolko bitni ljudi, valjda što imaju mnogo tih komentara pa i oni sami zaborave ko je tu ko. Neće ti taj doći da pročita ako vidi da ga ne jebeš mesecima, pa nema šanse, a ja budala, zaboravim često da listam ovo sranje kad se pritisne HOME, pa tako i ne vidim ko šta radi, ko šta piše. Al' nisu ovde bitni lajkovi i komentari, jebo to (gistro, hehe), ovde se radi i toj jbnoj sujeti koja nas razara, eh kad bi vam pričo kolko sam ja tek sujetan pa ne bi bilo mesta na ovom dunjaluku. Ja sam možda i najsujetnija osoba ovde na fejsu al' se trudim da to što veštije prikrijem, al' naravno da mi ne ide hehe. Sve se vidi sve se zna, it's plain to see.

I tako, šta ću, onda i ja uvatim pa idem čitam, komentarišem, lajkujem šta valja, jer na mene se stvarno malko zaboravilo. Jbga, nisam dugo aktivan bio, knjiga poodavno izašla iz mode, blog lagano ot'šo u kurac, čita samo onaj koji je baš fanatik il' koji me još nije provalio pa tripuje da sam mnogo iskren. Eh, kolko je tu ljudi došlo i prošlo za ovih skoro 10 godina na fejsu, budu tako malo, oduševe se, entuzijastično mi se čak i jave, a onda presisaju, dosadi im jedna te ista priča koju vrtim, ili skontaju ovo za iskrenost te me pošalju kraju. Jebiga, ko o čemu baba o uštipcima a ja o sebi..

Znači pouka: Da bi neko čito nešto tvoje moraš jarane i ti njegovo, ne mož se ponašati ko da si sam na svetu i da se sve vrti oko tebe (a ne vrti se?!), uključi se malo jbogabog, daj mu ga po socijalizaciji, druži se malo, bolan ne bio. :)

Najjači BIH film ja garantujem, a i glumi ova budala:


2 comments:

Unknown said...

Sidran jeste dobar i to sve, ali nije on napisao scenario za Ovo malo duse (kao sto sam i sam nekad mislio) nego Ranko Bozic. I ja jako volim taj film, koji je tako dobar prvo zbog jakog scenarija pa onda svih tih jakih glumaca (Muzaferija, Petrovic, Janjic, Stjepanovic,...) i naturscika sa Ademirom Kenovicem na kormilu.

son of man said...

Jbtebog a bio sam ubeđen. Hvala za info. :)

Related Posts with Thumbnails