Thursday, February 19, 2009

Cocaine Cowboys 2 : Hustlin' with the Godmother (2008)

Director:
Billy Corben


Ko sto sam obeco evo i 2-og dela Koukejn Kaubojsa. Naravno ne moze to nikako da se poredi sa prvim filmom koji se bavi mnogo shirom tematikom ali je svakako zabavno. Negde sam procito da je to kao tabloidni fazon pravljenja dokumentaraca, i kad malo bolje razmislim zaista jeste, ima puno kurcenja, puno bahacenja, puno prica rekla-kazala, a i sam nacin kako je snimano i montirano, sve to vise lici na neki TV dok. tipa "Bounty Hunters", znate ono kad lovci na ucene po SAD jure "kriminalce" pa mu ga daju po dramatizaciji a realno veze sa glumom nemaju. Najbolje je to parodiro Eric Cartman u onoj epizodi kad postaje dezurni u hodniku. :] Vaistinu okultno. Predjimo na radnju, ovde se prica bavi najvise onom "zlom babom" iz prvog dela, Griselda Blanco joj je ime, i ako je Godfather KUM onda mu ovo Godmother dodje kao Kuma, zlo. Znaci Griselda - THE Kokainska Kuma. Brutalno. Setimo se u prvom delu je zavrsila na robiji ali sta je posle bilo ? Mesto desavanja Oakland , Kalifornija, '91 godina. U Srbiji '91 ludnica : 9. mart - najnasilnije demonstracije na prostorima tadashnje Jugoslavije a i ex-YU uopste do dana danashnjeg (5. oktobar je smesan) i prva i poslednja ozbiljna shansa da se Sloba u stilu Chausheskua poshalje u tri lepe pizde materine, ali avaj, izlaze tenkovi na ulice Beograda, ja zavrsavam 7. razred osnovne, pocinje rat u Hrvatskoj, ali pocinje rat i u mojoj porodici. Cale naravno ostaje veran Slobi, a majka navija za Vuka, sukobi su svakodnevni, moja sestra ostaje neutralna jer je jos bila mala, a ja se priklanjam naravno opoziciji jer majka je decaku najbolji prijatelj, a i tolko smo se lozili na taj 9. mart da je to u neku ruku i logichno, kao daj da vise skinemo te komunjare sa vlasti i slichno. Zapravo mnogo vecu ulogu je tu odigrao taj STREET RIOTS adrenalin, tako da sam posto navuchen na taj rad i od tad nisam omasio niti jedno ulicno nasilje sve do 2000-te, mada sad kad bolje razmislim u mom slucaju to i nije imalo mnogo veze sa nekakvom imaginarnom borbom za slobodu, nego jbga pubertet, i nasilje radi divljanja, kao neka vrsta ventila za neke druge licne frustracije & shit. Leta '91 je odrzan i poslednji AVALA FEST na Kosutnjaku , tako da sam otisao na svoj prvi koncert u zivotu, EKV verovali ili ne, posle toga sam gledao i YU GRUPU na istom mestu, a ZABRANJENO PUSENJE moj omiljeni bend u to doba ispalili i otkazali koncert, kontam da je vec tada pocela frka medju njima, ili neki clanovi benda jednostavno nisu teli da sviraju u Beogradu zbog sranja u CRO, mogu samo da nagadjam, uglavnom tu sam propustio poslednju priliku da gledam PUSENJE u originalnoj postavi, tj. jedino Pushenje koje je zaista bilo ZABRANJENO. Jbga, jbga, jbga. Krecem u osmi razred, na ulazu u shkolu domar Vaske vrshi pretres shkolskih torba "problematicnih" ucenika jer se na pijaci koja je tik pored shkole prodaju kashikare za 10 maraka. Neverovatno ali istinito. Zbog sranja u drzavi odbijaju da nas vode na eSkurziju, mi pizdimo i spontano pravimo protest ispred shkole, jer smo tako videli na TV-u da rade odrasli, znaci svi ucenici osmih razreda nase skole. Zahtevamo smenu direktora, ja se tad lozio na INDEXOVO RADIO POZORISTE pa sam cak i snimo emisije, tako da sam odlicno skino Bickovu verziju Slobe i Tita, izlazim za "govornicu" i pravimo zajebanciju na tu temu, odbijamo nastavu, haos u drzavi - haos i u skoli jbga, sta su oni ocekivali ? Naravno ko i svaki protest u to doba i nash propada tako da odlazimo na neku parodiju od eSkurzije tipa manastiri, resavska pecina, opleti po Oplencu, i ostali lokalni smorovi, ceo dan przenje na suncu u autobusu i ganciji koji valjaju male srpske zastavice pored nekog od manastira, svi fanaticno kupuju naravno, ja odbijam. Nikad se nisam lozio na te zastave a danas ih cak i prezirem. Kad vidim kako braca Grci spaljuju Grcku zastavu u sred Atine il' Tesalonikija meni srce zaigra. Mada posto je i ova moja prica u duhu dokumentarca pomalo tabloidna red je da ubacim i jednu pikanteriju. Naime koncert Unisona u Beogradu neke '97 ili '98, nabavili smo onu pandursku rotaciju kao lightshow za pesmu protiv murije ali naravno ja hteo da to bude mnogo ekstremnije i kao aj da spalimo zastavu, jer tad smo imali pesmu "Why wouldn't state die for me ?", i onda posto sam bio svestan da ako spalimo srpsku da ce da nas proglase za ustase i izdajnike, onda reko aj da spalimo kao i CRO zastavu pored srpske, pa da bude kao ne jebemo niti jednu drzavu, sve je to isto nacionalisticko sranje - anarhisticki fazon u fullu. Naravno svesni i odgovorni chlanovi benda se sa tim nisu slozili, i realno bili su u pravu jer da smo to tada uradili ja mislim da vise nikad ne bi mogli nigde da sviramo, mada kad bolje razmislim tad je to mozda i moglo da prodje jer je omladina uglavnom bila protiv rata i sranja, pa i tadashnje drzave, a danas se vec situacija malo radikalizovala, klinci opet poceli da se loze na nacionalizam i to mnogo ekstremniji nego 90-ih, i uveren sam da bi danas to mnogo teze proslo, cak bi i glave padale za takvo nesto a mogla bi i dobra robija da se zaglavi. No dobro, posto sam se i ja izbahanalisao i iskurcio da se vratim temi, tj. filmu. Znaci '91 je godina, i dok mi drkamo qrac u Srbiji, u Americi ljudi pisu pisma zatvorenicima, neko voli da pise serijskim ubicama pa da pisma sa odgovorom postavlja na sajtove i da se kurchi time (ja svedok) a bilo je i pametnijih koji su se dopisivali sa pravim kriminalcima, pa se tako mladjani crnac koji ovde igra glavnu ulogu, Charles Cosby, lokalni diler koke, dopisivo sa vec pomenutom, mnogo starijom KUMOM, i vremenom se iskusno smuvao sa njom, postao joj zatvorski ljubavnik, tako da je sve njene kombinacije vezane za trgovinu kokainom preuzeo na sebe i otvorio skroz novo trziste kreka. Kakve sve nedace su ga dalje snasle to izvalite sami jer 40 miliona dolara godishnje kolko je navodno uzimao nisu male pare jbga. (97 min)

http://www.imdb.com/title/tt1176726/

Set in 1991 on the inner-city streets of Oakland, California, cocaine dealer Charles Cosby has his life is changed forever when he writes a fan letter to the "Cocaine Godmother" Griselda Blanco, who is serving time at a nearby federal prison. Six months later, Cosby is a multi-millionaire, Blanco's lover, and the head of her $40 million a year cocaine business.




DOWNLOAD :
http://rapidshare.com/files/132742705/RKc-cc2dvd.part1.rar
http://rapidshare.com/files/132742693/RKc-cc2dvd.part2.rar
http://rapidshare.com/files/132742861/RKc-cc2dvd.part3.rar
http://rapidshare.com/files/132742964/RKc-cc2dvd.part4.rar
http://rapidshare.com/files/132742849/RKc-cc2dvd.part5.rar
http://rapidshare.com/files/132742680/RKc-cc2dvd.part6.rar
http://rapidshare.com/files/132742761/RKc-cc2dvd.part7.rar
http://rapidshare.com/files/132741175/RKc-cc2dvd.part8.rar


+ BONUS koji nema veze sa ovim dokumentarcem a moze da bude zanimljiv, znaci klip od 6 minuta sa tacnim procesom, ko neki live tutorijal, kako se u Kolumbiji pravi kokain :

http://rapidshare.com/files/8376008/How_Cocaine_is_Made.avi

0 comments:

Related Posts with Thumbnails