Sunday, April 24, 2011

Vaistinu Vas Kreše !


ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ, БРАЋО И СЕСТРЕ !

A sad bez zajebancije. Evo kako mi je jutros čestitao Vaskrs jedan bogobojažljivi, i nadasve bogougodni hrišćanin, naravno pravoslavac po struci.


Anonymous said...
za ove recenzije svaka cast pratim tvoj rad i mnogo dokumentaraca sam pogledao na tvoju preporuku.a za ovo vredjanje da ti jebem sto kolena unazad mater ti jebem nevernicku ko te pusti iz ludare


Son of man said...
Na prvom mestu hvala na lepim rečima, drago mi da se to gleda, al' zaista. A što se tiče ovoga za 100 kolena unazad, to nije nikakav problem, ipak je nekrofilija omiljena hrišćanska zabava, dakle lopatu u ruke a ja ću ti dam lokacije grobova, OK ? A što se tiče psovanja majke i to baš danas, na Vaskrs, toliko o tvom "hrišćanstvu", no to je ipak tvoja stvar, jer kol'ko sam upoznat, vi hrišćani ste i ubijali zbog svoje bolesne vere, tako da ovo tvoje i nije neki poseban greh...

Aj' živio,
i naravno Hristos Vas Kreše (u mozak) !


Za kraj sam sačuvao najjaču akciju, naime, radi se o specijalnoj uskršnjoj poslanici kolege Ognjanovića. Dakle, ne propustite ! :)

1 comments:

BorisSK said...

Odsad, pa nadalje i ubuduće i ja (se) objavljujem na ovom blogu (bar u komentarima:)) Pozdrav sonofmanu i svima suradnicima i sretan uskrs (vaskrs) svim hrišćanima (kršćanima) kolko god ih ima. Ja nisam među njima,
BorisSK

Related Posts with Thumbnails