Tuesday, May 20, 2014

Iznova o patriotama i izdajnicima...

Vidim, ponovo su se javili ovi koji bi da prebrojavaju patriote i izdajnike, humane i samožive, ispravne i pogrešne, i to naravno, ah gle čuda, opet iz inostranstva. Podseti me to na jako slična dešavanja iz 2001. godine, kada sam posle godina cimanja uspeo da se oslobodim vojske, jer ja mrzim vojsku, jer ja mrzim tu masu, mrzim to robovanje i ponižavanje, a da ne pričam o tome da nikom ništa ne dugujem a posebno ne nekakvoj "državi Srbiji" koja nam se svima posrala u život 90-ih. Dakle, tad kad su me oslobodili vojske zbog teške povrede desnog oka, i kad sam ja to hteo s radošću da podelim sa ljudima na jednom forumu, javio se jedan HC patriota iz Čikaga pa je krenula strastvena prozivka kako sam "gnjiga rasrbljena", izdajnik, da "širim defetizam", da imam "manjak patriotizma", i sve što ide uz to, mislim, zna se vrlo dobro koja je to priča. I naravno, poklopio sam tog half-debila samo jednom rečenicom, A GDE SI TI CARE, ŠTO NE DOĐEŠ U SRBIJU DA ZAJEDNO SLUŽIMO OTADŽBINI? A ZNAČI LEPŠE TI JE U AMERICI JER MOŽE MNOGO BOLJE DA SE ZARADI? JEL' TI NIJE VALJALO U SRBIJI, AAA KAŽEŠ MUKA TE NATERALA DA POBEGNEŠ I SAD TE DUŠA BOLI ZA RODNIM GRADOM, SELOM I SVIM OVIM LJUDIMA? PA SETI ME SE ONDA KAD BUDEŠ PIO KOKTEL NA HAVAJIMA (jer taj na more isključivo ide na Havaje, valjda mu to fazon, da nosi ono cveće oko vrata), POZDRAVITE VAŠU MAMU! A takvi što vole da zarade da se ima bahato, to je čudo jedno kolko su alavi, mnogo im bre prija taj novac, svršavaju na taj keš, pa im je malo bilo ovo ovde u Srbiji jbga, a naravno oće i da putuju na egzotična ostrva i kuda sve ne, ceo svet oće da vide. I OK, svako bira šta mu je prioritet u životu, jer mene ta putovanja po ostrvima ne zanimaju, jer ja volim u Grčku u šator, ali nemoj mene da prozivaš sa sigurne razdaljine, nemoj meni da čuvaš odstupnicu preko bare, nemoj meni da komanduješ da umesto što sedim za kompom treba da budem na Makišu, nego fino sedi na prvi avion i ooop, eto te u Srbiji da pokažeš kolki si to patriota i humanista NA DELU, i zajebi me sa slanjem novca, jer KEŠ će da stigne, evo samo ta milijarda pa je too much, a ja ću posle da se postidim jer sam samo piskarao gluposti po blogu i fejsu, jer ja eto za razliku od tebe imam JAKO LOŠA iskustva sa tim masovnim akcijama, i ja čim vidim da je masa krenula u jednom smeru ja brže bolje begam u drugom, JER KUD SVI, NEMOJ I TI, jer su nas sto puta do sad zajebali, od prvih onih poziva na "vojne vežbe", preko demonstracija protiv Miloševića, gde smo samo mi klinci stradali a zna se ko je profitirao, pa do bombardovanja i te "solidarnosti" do moga. Znači, nema šanse da se to ponovi jer tada sam bio klinac pa mi se i moglo, a šta sad, treba i drugo oko da izgubim da bi se tamo nekom dokazivao? Puca mi baš kurac, i jel' čuješ kako nešto cvili? E, to moja jaja cvile za ovo Vučićevo ludilo i self-promociju. Znači, nema šanse, nerealnooo, jbga al' zaista se ne palim više na tu propagandu, žao mi je doista. Znači, bac da fuc up, you better bac da fuc up man...

3 comments:

Anonymous said...

Ja ocu da posaljem pare, ali Tebi: za blog! Daj br. racuna, il nesto. Cmok!

son of man said...

Ako stvarno oćeš da doniraš za blog javi se na ovu adresu: sonofman653@gmail.com :)

Anonymous said...

Brao, Abro!

Related Posts with Thumbnails