Thursday, May 8, 2014

Kad udari brat na brata

Nećete verovati ali ovo nije zajebancija. Upravo sam saznao od oca da mu je njegov brat a moj stric, pre 2 godine, pijan, tj. bili su obojica pijani jer to kod nas u familiji uvek ide u paru, jbga ipak se radi o Ljuuutoj Krajini, nije šala, znači njegov rođeni brat mu je ladno reko onako besan u žučnoj svađi oko verovatno ničega da sam ja tamo 2001-2002 otišao na fakultet primenjenih umetnosti u Beogradu i pretuko profesora jer me verovatno mrko pogledao a i sigurno je bio neki starac jer ja bijem isključivo decu, starce, i naravno mater svoju, uostalom ako mi ne verujete postoje dokazi crno na belo u Palati Pravde da sam zbog teškog prebijanja majke i robijao onomad godinu dana, a i to je poznata činjenica međ beogradskom urbanom omladinom, tako da tu sramotu i da sam hteo nisam mogao da prikrijem, pitajte znači bilo koga od starije ekipe, svi će vam reći, jer jbga, to mi fetiš, jače je od mene, ja kad vidim jednu od ove tri vrste osoba meni pesnica sama krene, znači mozak nema ništa s tim, nisam ja kriv, genetika je u pitanju.

Al' gle sad obrta da ne kažem twista, na taj fax pored moje bivše cure išao je tad i moj burazer od strica, moj jedini brat koga imam, Goran Pandza, pa kad se saznalo da sam zabo profesora, znači fraktura vilice u startu na tri mesta, nagnječenje mozga, ma bre teške telesne na neviđeno, nekako je taj dekanat faxa, tj. student prodekan saznao kako se ja zovem i prezivam (bia snajka, bia), a falabogu vrlo dobro se znalo da još jedan Pandža pohodi navedeni fakultet, a to, priznaćete, i nije baš često prezime u Beogradu, tako da su mu odma' uzeli na obradu porodično stablo koje se može naći za bukvalno svakog građanina republike Srbije i to u opštinskoj stanici MUP-a, i na keca našli da sam mu ja bliži rod, tako da je dečko ni kriv ni dužan, alo bre umetnik, dizajner, nikad privođen eeej bre, smesta izbačen sa fakulteta bez prava na žalbu, i tako bukvalno samo godinu dana pre diplomiranja, i karijere koja je i te kako obećavala, ubijen u pojam, izopšten iz svih tih umetničkih krugova, osuđen na crtanje portreta na plažama po hrvatskom primorju za hranu i smeštaj, ostavljen od dugogodišnje devojke, a sve zbog to samo i isključivo zbog bahatosti najrođenijeg brata, inače osvedočenog narkomana i klošara, a da ne pričam da se sumnja i da je peder i anarhista.

Znači ja nisam verovao kad sam ovo čuo, ali sam malopre nazvao burazera i dečko mi ladno potvrdio priču, kaže bio mu bedak da mi kaže sve ove godine, jer ipak sam ja stariji buraz pa me kao gotivio, a i realno nije hteo da ima posla sa budalom, jer za mene se već znalo još od malih nogu, prvo sam počeo da ubijam sitne životinje sa 5 godina, a posle sam krenuo da povređujem i ljude jer meni je sve to isto, i ta maltretiranja vršnjaka, to se i dan danas prepričava po Vidikovcu sa nevericom, a da ne pričamo o seksualnim zlostavljanjima koje sam vršio nad svojom mlađom sestrom Jecom, devojka znači i dan danas ima traume, ne može da nađe dečka jer ima taj strah i gađenje, ma život joj je uništen još na samom izvoru. Eto, ja sam rekao svoje, a naravno da sve to može da se proveri i kod mog burazera, mislim evo ga, tu je na fejsu, a i šta će dečko jbga kad je dobrica, na lebac da ga mažeš, tako da smo i dalje u kontaktu iako se slabije viđamo ali to je nekako i logično. Toliko od mene, a ako saznam još nešto poput onog da sam umro 2007. pa me ortaci iz centra dobrano oplakali, samo što mi na grob nisu venac odneli, ja ću vam naravno javiti, jer bolje je sve reći, izbaciti to sranje na taj papir, jer čuvati takve traume u sebi samo vodi ka suicidu, uostalom been there, done that, dakle sve je jasno, sranje nije slasno, sve ću reći glasno samo ako nije kasno!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails