Monday, May 12, 2014

Novi napad američkih NATO falangi na 365 blog!


Rano jutros, 12. maja, leta ne baš tolko gospodnjeg 2014. dogodio se još jedan zlikovački napad američke NATO falange na srpsku nejač i blogove, ovaj put da se spreči istina o njihovim zločinima prema sopstvenom stanovništvu. Naime, radi se o čuvenom slučaju MISTERIOZNIH KEDDIE UBISTAVA iz 1981. u jednom kampu na padinama planine Siera Nevade, po čijim motivima je snimljen jako zanimljiv horror film THE STRANGERS (2008) sa prelepom LIV TAJLER u glavnoj ulozi, a ja sam još preko toga u avgustu 2013. "slučajno" naleteo i na dva dokumentarca na tu temu, gde je pokušano da se objasni šta se zapravo desilo, jer slučaj i dan danas posle 33 godine nije rešen niti ima takvih naznaka, dakle nešto poput Zodijak i priča je jako zanimljiva ali se administratoru dotičnog sajta "Cabin 28 & Keddie Murders Forum" nije svidelo što se taj dokumentarac propagira jer on misli da sam ja tu nekako profitiro, tj. pomogao autoru Josh Hancocku da zgrne još veće pare na krvi nevinih žrtava jer su naravno članovi foruma izuzetno čestiti i moralni ljudi, apeluju već godinama unazad da se ovoj slučaj reši, jer ipak ceo jedan forum posvetiti samo jednom slučaju to nije mala stvar da se razmemo, to bre ladno znači da postoji krug ljudi koji se time bavi u slobodno vreme, znači whistlblovišu i javnosti i policiji da reaguje, a ovaj reditelj profiter uzo snimio dokumentarac 2005, okešio se, a i dan danas prodaje taj DVD i para samo kaplje a ništa nije pomogao rešavanju slučaja po njima.


Čak u signačuru u dnu foruma jasno piše obaveštenje da sajt nema veze sa dotičnim, da bi se skroz ogradili od njega jer očigledno ih je neko ranije povezivao, verovatno fanovi dokumentarca koji su dolazili na forum misleći da je u konekciji sa filmom i da je film legitiman. Uostalom evo šta kaže: "This site is in no way associated with Josh Hancock or his despicable, blood-money profiteering scams. Please do NOT buy his products!". Dakle, jasno je da pozivaju na bojkot njegovog dokumentarca a ko zna, možda postoji i knjiga, nisam pratio zaista, ali ja zaista ni ne želim da sudim dal' su namere autora bile čestite ili profiterske, ja svaki dokumentarac pogledam ako me tema zanima, a to kolko je ko uzo para, šta bre ja imam s tim? Jer nit sam kupio DVD pa ripovo nit bilo šta, nego čista piraterija maznuta sa Sinemagedona ko i vazda, dakle jedini koji je "oštećen" je upravo autor Josh Hancock jer su mu ovi sa Sinemagedona postavili film na net, a realno nije ni on jer smo ga samo izreklamirali, i svako kome se svidi dokumentarac taj će hteti da ima i originalni DVD, tako da mu u neku ruku samo pravimo reklamu, jer realno daleko više ljudi iz celog sveta će da sazna za njegov film preko ABRAXAS BLOGA nego tamo nekakvog oficijelnog sajta, mislim ko još to čita i kako ćeš da naletiš na taj sajt? Ali mene to ne zanima al' nimalo, mene zanima da pogledam dobru misteriju, da se malo istripujem, a u ta njihova lokalna podjebavanja doista ne želim da ulazim jer tu obično nagrajišeš ako dođeš da pametuješ.


E, al' sad to prosečnom, da ne kažem kakvom Amerikancu treba objasniti, jer ako sad ne reagujem ima da me prijave googlu jer to su fanatici dokoni, i ode post sa bloga, i to su znači sad muke Isusove, ali jbga, takav je poso, ja ga iskreno VOLIM jer u natezanju sa tim Amerima uvek pobediš, bukvalno su ko deca, jer njima je to hobi a skontali su ga ko neku eeej svetu misiju, a iz bogatog iskustva znam da nisu baš preterano pametni, niti bilo šta drugo, znači edukacija osnovna im je skoro pa nikakva, i o svetu van Sjedinjenih Država znaju taman tolko da postoji tamo negde daleko iza duge i da je to jedan varvarski svet a oni su eto srećnici koji su se rodili u najboljoj zemlji na svetu sa svim mogućim slobodama dok se tamo "preko" ljudi muče za osnovna ljudska prava tipa pravo na posedovanje oružja npr. jer to im je svetinja ko nama pravoslavlje i Kosovo, znači fazon sve mi diraj ali u moj pištolj, revolver, pušku, kalaš, samostrel NEDOTIBOG, i ja iskreno mislim da bi u SAD izbilo sranje većih razmera samo ukoliko bi im ko dirno u taj zakon da u supermarketu bukvalno može svako punoletan da kupi oružja za sve pare, a to što posle imaju masovna upucavanja po školama i svuda, to je druga stvar, to nema veze, jer kako mi reče jedan Amer, kaže ne ubija ORUŽJE ljude nego LJUDI, i to je ona čuvena krilatica kojom se brane od prozivki za Columbine, Tech i tako te masakre - "guns don't kill people people kill people." Ma zakuni se? A ja ladno mislio oružje samo opali, jbga dešava se, viđao sam nažalost. Pa onda tako slučajno opali još jedno 30-ak puta i jbga puna škola đaka niotkuda vrata, kukaju na TV-u i mama i tata.

Ma debili bre, i zaista svakim danom mi se sve više potvrđuje ona teorija da su od nas Srba gori samo Rusi, Amerikanci i naravno Hrvati (Englezi se gistro smirili) mada "koljemo se" za tu titulu već duže vreme pa ćemo još da vidimo čija nana je znala da je sa Šarićem povezan Miša Banana, ako smem tako da se izrazim. Dakle, ćeraćemo se mi još iha-haj, ih bre, ima dana za megdana, jer ničija do zore nije gorela, a posebno ne do "zlatne zore" hehe, i to vam je možda i najbolji primer kako se sve obrne za čas, a Grci su definitivno najzanimljiviji u tim blic karmičkim reakcijama. Dakle, fašisti roknu onog repera, već sutra dva komada dobiju nazad iz levog kornera, i preksutra logično masovna hapšenja po parlamentu i mir božiji svima, Hristo Bonev se rodi. No dobro, na stranu to, svakom polu-dobronamernom čoveku je jasno šta bi se kod nas npr. dogodilo kad bi oružje postalo legalno jer i ovako su svi naoružani a tek tad bi bilo Jabukovaca i Velikih Ivanči ma bre u svakom zgradi i ulici, a da ne pričamo o selima i tim zabitima gde blato je do kolena i seljaci se kolju čakijama i pijani trzaju handžar na jarana. Dakle, odo ja dok još nije kasno da se izvinim Amerima što su nas bombardovali a valjda će do tad i Sloba iz groba da nam oprosti što nas je tukao, bog ga jebo luda, a Mira i Marko brate kojekuda!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails