Monday, September 22, 2008

Deleted "La Haine" Scenes (In Colour)

Ovo je znachi PRAJSLEEES, jer kad se pojavio ovaj film tamo '96 ja mislim kod nas, naravno '95 je regularna godina ali kod nas je stigo na Fest '96 ako se dobro secam a secam se i ja sam imo tad 18-ak godina i znachi uboli su ga bash u pravo vreme, minimum 5 puta sam ga gledo samo u bioskopu tad kad se pojavio, a bio sam i na premijeri beogradskoj dodushe sasvim sluchajno jer smo preko srednje shkole dobili karte pa se skupila neka ekipica iz odeljenja, i to svi iz ovih juznih krajeva BGD-a tipa Rakovica, Cerak, Vidikovac, Labudovo, Banjica, poshto nam je tu skola bila i kao, aj ima neki film francuski, kazu da je dobar ajmo taman posle shkole u Dom Sindikata, i ono, tamo bilo krcato jbga, gledali iz poslednjeg reda, i ostali smo bukvalno zapanjeni posle filma, nije nam bilo dobro uopshte, pogotovo zamislite kako takav jedan film pun tog nekog "francuskog scenarija" gde oni mrze policiju iz dna dushe-vnog dna i josh ti krajevi koji jako podsecaju na nasha predgradja, i sve to, sve se to jako poklopilo sa tadashnjom situacijom u Srbiji, osim shto mi nemamo te arape, crnce i ostale. Znachi film je pogodio u centar centrale. Od tad sam ga gledo jedno ko zna kolko puta, znachi zaista ne mogu da kazem, ali svaki put ko prvi put, tj. mozda je bolje reci : ko drugi put, jer ipak ne moz se poredi sa onom prvom fleshchinom kad sam izasho iz bioskopa u shoku, sav popaljeno napaljen, iz fazona : jbte pa eto nismo mi jedine budale, vidi ovi Francuzi u kom su divljashtvo fazonu sunce li ti kalajisano...i od tad krece TO ludilo, ovaj film je definitivno bio prekretnica u mom zivotu, tad se moze reci da sam i reagularno odlepio i krenuo da "radim sranja" shto bi rekli purgeri...i ne samo ja naravno, hahaha...dosta nas iz kraja je tada pogodio taj film i promenio nam neke poglede na svet. E sad, shta se posle iz toga izrodilo to zavisi od osobe do osobe ali da je utico, utico je i te kako. Uzivajte !!!

3 comments:

wickeeed selecta said...

da znash samo tebrexe koliko sam ja puta pogledao taj film.
i svaki put kad ga gledam, zapazim neshto shto ranije nisam video. neku sitnicu, ali ipak vazan detalj.

bravo za ovaj video.

son of man said...

Brate, znam te, znash me...Kasovic je taja :)

Anonymous said...

postoji vise izbrisanih i produzenih scena iz filma, ako ih posedujes bilo bi lepo da ih okacis
u potrazi za tim scenama sam naleteo na zanimljivu stranicu http://www.criterion.com/current/posts/476-la-haine-kassovitz-vs-sarkozy gde je 2005 kasovic na svom blogu kritikovao sarkozija, i sarkozijevi odgovori i sl, do sada nisam imao priliku da ih vidim, tekstovi su prevedeni na engleski jezik

Related Posts with Thumbnails