Thursday, September 18, 2008

Son of Sam (2008)


Director:
Ulli Lommel

Opet jedan igrani film al' SAMO ZA FANATIKE, ili za one koje npr. zanima sluchaj jednog od poznatijih serijskih ubica Davida Berkowitza ali ih mrzi da sad chitaju i jure to po wikipedijama ili vec gde nego se dovate filma pa to pregledaju i mirni su. Znachi film je bash ona naj-najloshija produkcija, jer taj Ulli Lommel to vam je jedan reziser sa svojih 63 godine, inache Nemac rodjen u Poljskoj koji je odluchio da pred kraj svoje karijere malo ko fol zaradi para pa znajuci da amerikanci gotive te serijske ubice i prate to ko mi crnu hroniku, sudjenje Sheshelju il' npr. skupshtinu, onda se u'vatio svih redom pa je u poslednje 4 godine odradio Green River Killer koji je meni iskreno najgori film ikada nabudzen iz tog serial killer "podzanra", zatim BTK Killer koji je takodje najgrdje skrnavljenje i nema al' nikake veze sa realnoshcu, zatim chak 2 (i slovima DVA) filma o Zodijaku, ne kontam iz kojih pobuda bash dva kad se pojavio i ovaj Fincherov u medjuvremenu koji je jedini realno odradjen, i na kraju evo konachno i Semovog Sina koji je pushten 9. septembra u promet naravno samo kao DVD verzija jer realno ko ce to bre da gleda u bioskopu ?! Neki to tamo po imdb-u zovu independent movie a ja to zovem izuzetno losh film (gori CHAK i od ovih nashih domacih iz poslednje dekade) koji je pravljen samo sa jednim ciljem, a to je da se uzmu pare ljudima koji ce to da kupe tamo po amerikama jer skupljaju sve vezano za serijske ubice pa i filmove makar bili i najgrdji krsh. Mada ovaj mu je josh i najbolji jer ima par zanimljiv momenata npr. to kako je opisao kako je Dejvid koji je inache bolovao od teshkog oblika paranoidne shizofrenije chuo glas tog Sema u glavi a to je zapravo bio komshijkin pas koji se zvao Sem, i utripovo ladno da mu ovaj pricha i slusho ga i danju i nocu, znachi klasichna paranoidna. I naravno taj pas mu je naredjivo koga i kako da ubije. Otalen i taj naziv Son of Sam jer mu ovaj govorio kako mu je bash on pravi otac i da mora da ga slusha. Onda ima i ta pricha o navodnom satanistichkom kultu koja nikada nije dokazana ali je on tako tvrdio kad su ga uhapsili pa je i to prikzano al opet dosta nejasno. Ima tu i nekih obeda, orgija ali nikakvog objashnjenja otkud on tu, ni dal' je to samo njegov istrip niti bilo shta shto bi neupucenom gledaocu dalo ideju shta se deshava. Uglavnom znachi ko oce da vidi moze, linkovi su tu...ostali mojne, al zaista mojne, znachi ko shto rekoh samo za fanatike jbga...ja sam ga jedva sa mukom odgledo celog mada je Dejvid josh i OK ispao, bash ono lichi na originalnog lika koji se i dan danas nalazi u zatvoru gde lezi 6 dozivotnih kazni za tih 6 ubistava. Meni je Berkowitz bio u startu skroz nezanimljiv lik jer je ubijao samo pishtoljem iz zasede, a tako prave serijske ubice ne rade. Semov sin je bio samo obichan bolesnik koji je eto malo vishe oboleo, znachi nimalo mashtovit, ma nista, praznina jedna totalna, jedino shto je imo neke dobre prijave u tim pismima koje je slao policiji i nista vishe zato i nisam nishta pisao o njemu niti prevodio, pogledo sam neka dva opskurna dokumentarca chisto da ga "isposhtujem" i sve mi bilo jasno : tezak oblik paranoidne shizofrenije koji nije lechen kad je trebalo i to je to jbga. Nema shta tu puno da se filozfira mada uvek moze, ja bi mogo ovako do sutra jbga. Evo linkova dole ali znachi zaista samo za to malo fanatika poput mene shto vole da vide koga novog su oskrnavili od tih ubica, znachi Fincher je tu realno jedini ispo fer kada je napravio dobar triler od priche o Zodijaku i nije neshto preterano izmishljao, lagao, dok se ovaj samo iznalupetao. I sad samo gledam koga ce sledeceg da unakazi, jer aj za Semovog Sina mi i nije zao jer nije zanimljiv, Geri Ridzvej a.k.a. Green River Killer takodje presmeshan jedan lik koji ne bi ni bio vredan pomena da se nije primirio jedno 20-ak godina da bi tek sad bio navatan zahvaljujci najnovijim DNK metodama, a i ono, ubijao je prostitke shto je po meni patetichno, znachi jad i beda, takodje mozda i B.T.K. killer...ali braaaaate u 2 filma za 3 godine totalno unishtiti prichu o Zodijaku je zaista DNOZLA. Znachi Son of Sam je josh i OK kakvi su Zodijaci a da ne pricham o Green River Killeru koji sam ja pogledo i reko sebi jbtebog dal sam ja skino pravi film il' je ovo neka podvala, o kojoj budali je ovde rech jer nema ama bash nikakve veze sa realnoshcu znachi matora baraba od rezisera mu ga dala po gistro umetnichkim slobodama (umetnem mu ga bash) i sklopio prichu kako se njemu svidelo, i kao eto to je taj chuveni ubica sa Zelene Reke koji se tolko dugo krio...MA ZAKUNI SE...
E da, josh nesto, pored izvanredne jedne rezije i naravno scenarija, ovaj chovek je svestran pa se pojavljuje u svakom svom filmu a ovde ga mozete videti kao ovog popa dole shto vrshi "egzorcizam" nad istraumiranim Berkowitzem kome nista nije jasno. Jes' to Hichkok matere ti ?! Ladno lik istripovo da je umetnik...al' laaadno...DNO bre DNO.

IMDB


DOWNLOAD :
http://www.megaupload.com/?d=KK31S21J

3 comments:

Harvester said...

Naš drug MiloshC sa ZS foruma je veliki ljubitelj filmova Ulija Lomela, moraću da ga zamolim da mi nešto nareže da se i ja uvjerim u kvalitet filmova tog velemajstora :-) Baš me zanima da li je bolji od Uveta Bola.

Što se tiče Semovog sina, snimio je i Spajk Li nekakav film o njemu, zove se Summer of Sam, al to sam davno gledo i čini mi se da je Dejvid tu načisto sporedan lik, da su glavni neki klipani koji se samo nešto svađaju i psuju.

son of man said...

Taj ner'd brte. Ja chak mislim da se Berkowitz kao lik ni ne pojavljuje u "Summer of Sam" jer je to film chija se radnja samo deshava tog kobnog leta '77 kada je ovaj "zario i palio" po Bruklinu a nema skoro nikakve veze sa Semovim Sinom osim shto je ceo grad bio u strahu de ce ovaj da udari sledeci put, a posebno Bruklin gde ovi likovi "kuliraju na plazi", poshto je Berkowitz bio jedan od pionira tih najmazananijih serijskih ubica jer je ubijao u random fazonu, znachi nije imo nikav princip niti razlog nego je samo pratio shta mu "govori" Sem. Jedino po chemu ga je policija prepoznavala je to shto ubijao pishtoljem iz zasede, nista nije krao i preko tih foto-robota jer su ga neki preziveli jasno videli a i sluchajni svedoci...da je bio samo malo pametniji tj. da nije bio tolko bolestan mogo je da ubija do mile volje i ko zna kad bi i dal bi ga navatali...ali jbga, bolest ne bira. Posle su mu neki zajebaniji igrachi skinuli fazon pa od toga napravili nauku bukvalno tako da ih danas ima bash dosta koji haraju amerikom i murija ne moze da ih navata nikako jer su uchili iz greshaka drugih, a najzajebanije su te putujuce serijske ubice koje urade zrvtu u jednoj drzavi i onda putuju dalje opushteno i tako kruze po USA i policija im ne moz ama bash nista, jer em shto su non stop on the road em su izvalili foru pa ne ubijaju po obrascu nego svaku zrtvu drugachije, tako da policija realno ne moz da zna chija je koja zrtva ako nema DNK bash tog lika u datoteci, mada i za to su se snashli pa ni to vise ne ostavljaju, znachi totalno su digli ubistvo na jedan vishi nivo - skoro pa PRO fazon...ali ovi "prvoborci" iz 70-ih i 80-ih to tad nisu znali a i nisu puno ni razmishljali tako da su vrlo brzo bivali navatavani osim u sluchaju Green River Killera gde je policija realno imala choveka pa ga pustila jer su pubovi ispali glupi, isto tako i za BTK-a a kolko znam i za Zodijaka...mada sa Zodijakom to verovatno nikad nece biti resheno sa 100 postotnom sigurnoshcu jer chovek je verovatno mrtav do sad jbga, no videcemo, ko zna. Zlo ne spava gistro...

A Milosh verovatno misli na Ulijve filmove iz 80-ih tj. npr. na Bugimena(1980) jer to je kao horor klasik mada ja iskreno ne volim takve horore...al ima uvek ko voli falabogu.

son of man said...

Son of Sam (2008) - new MU single link!

Related Posts with Thumbnails