Saturday, September 20, 2008

Jadranka Stojakovic - Intervju sa TV Vojvodine i Medley sa koncerta u Beogradu + josh poneshto

Evo za pochetak jedne awesome fotke u boljshoj rezoluciji koju je uslikala moja drugarica Agota Kristof, hvala lil sis Agota :)

I naravno obecani medley sa koncerta i intervju koje smo dobavili zahvaljujici izuzetnom zalaganju naseg brata Pathologista koji je iscimo to sa RTVojvodine :



Jadranka Stojakovic, gost emisije "MEĐUPROSTOR" na TV Vojvodina (10-ak minuta traje) :



I za kraj nastup iz 2006. u Sarajevu na festivalu "Bashcharshijske noci" il' kako su to novoprimitivci svojevremeno krstili "Bashcharshija at night" - po meni , i ne samo po meni, najokultnija Jadrankina obrada jedne stare bosanske sevdalinke "Kad ja podjoh na Bembashu" :



Kad ja pođoh na Bembašu

Kad ja pođoh na Bembašu,
na Bembašu, na vodu,
ja povedoh b'jelo janje,
b'jelo janje sa sobom.

Sve djevojke Bembašanke
na kapiji stajahu,
samo moja mila draga,
na demirli pendžeru.

Ja joj nazvah dobro veče:
"Dobro veče, djevojče!"
Ona meni: "Dođ' do veče,
dođ' do veče, dilberče!"
Ja ne odoh isto veče,
već ja odoh sutradan.
Ali moja mila draga
za drugog se udala...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails