Sunday, September 21, 2008

Flandersui gae (2000)

Poshto u zaglavlju ovog bloga pishe KOREJA reko sebi danas aj da opravdam taj naslov malko jbga, mislim red je i to...pa sam reshio da mu ga malo dam po tim nekim meni najomiljenijim filmovima iz Juzno Korejske produkcije a naravno tu su i download linkovi tako da cete svaki moci da ispratite u celini celosti. Naravno meni uvek zao kad vidim da tu postoji i ta Severna Koreja i bash mi bedak shto su oni tako zatvoreni jer ko zna kakve sva veselja i radosti se kod njih kriju, jer ako su ovi ovako duhovit i zajebantski narod kontam da su i ovi drugi, to je jbga logichno. Ali zbog te njihove situacije mi to nismo u stanju da spoznamo, da prepoznamo, tako da dok se ta KOREJA ne ujedini (a dace to dobri Abraxas , sila je on, verujte mi, sve shto mi je reko tako se i dogodilo) ostaje nam da se radujemo barem filmovima iz ovog juznog dela. Pa da pochemo, naime korejska kinematografija definitivno zahteva posleban tretman u odnosu na japanski film koji danas dominira shto se tiche Azije iz razumljivih razloga. E sad zashto ona zahteva poseban tretman ? E pa zato...a i ipak su ovo vishe Kinezi neki jbmliga za razliku od naroda iz Japana koji je neshto trece, znachi ostrvska zemlja i taj trip, ima i toga a ima i svega i mada im se trenutno sve shto se tiche moderne kulture preplice, i nekom ono obichnom choveku iz npr. Srbije koji bi sve to posmatrao sa strane, taj car bi reko neshto iz fazona : ma to su svi ti isti bre "Zutaci", a nije bash tako jednostavno sve...zaledje im je razlichito a i temperament je drugachiji shto mozete primetiti ako budete pazljivo gledali ove filmove. Japanci su nekako brzi, a ja gotivim laganije filmove pa mozda otud ta razlika, pojma nemam, i vazna napomena velika vecina filmova NISU HORORI shto bi neko mozda onako odokativno pomislio na samu pomen novih Azijskih filmova, a i oni filmovi koji spadaju u taj zanr nisu klasichne one hororchine shto je bitna razlika jer nemaju one BU! elemente nego samo stvaraju neku vrstu jeze i shto je jedna od najzanimljivijih chinjenica barem shto se mene tiche : glumice su im zaista prelepe. E sad, neki drugari koji su boravili u Koreji kazu ma sve je to veshtachko, sve je to silikon ili vec shta, kod njih cera kad se rodi chim malko stasa odma' odradi par tih plastichnih operacija da se kao dovede u red, ali ja zaista ne vidim nishta ali bukvalno nista loshe u tome jer te devojke koje sam ja gledao po filmovima - ja stvarno ne mogu da primetim tu nishta, znachi ne budzi se nishta preterano i to je po meni skroz OK. Ali da ne duzim vishe nego da krenemo lagano sa filmovima.

Krenucemo od sva tri filma jednog od dva najbitnija Korejska rezisera po meni naravno. Brat Joon-ho Bong, '69 godishte. Naravno chovek radi i scenario i reziju za svoje filmove shto je josh dojajnije. Po meni, on je autor THE MASTA' koji je TEK pocheo da snima. Prvi film je uradio tamo 2000. godine i tek ga cheka ludilo pa cemo da vidimo...ko zna shta moz mu se desi...

Znachi da bi to imalo ko fol nekog reda krenucemo bash od tog njegovog filma prvenca iz dve-somite godine :
Flandersui gae (2000)
aka Barking dogs never bite

Director:
Joon-ho Bong

Prvenac ooo-kultnog korejskog rezisera Joon-ho Bong-a. Ovde se radi o crnoj komediji prepunoj tog uvrnutog humora kakav moze da se vidi npr. u The Host-u ponajvishe, znachi onaj fini rad, sitan vez tog humora nji'ovog. Lov na "serijskog ubicu" kucnih mezimaca, tj. malih pasa iz jedne zgrade. Glavna uloga ekstra ribica Du-na Bae i za nju mogu da garantujem znachi evo nek mi neko nadje plastichnu operaciju kod nje i ja se povlachim, jednostvana a prelepa, znachi ne ono lepa-lepa neo evo fotke dole preslatka dcura , moj tip skroz. znaci nema je devojka je HC pure clean (fun). Film ima skroz OK prichu, jednostavnu a dobru, al' zaista pre-previshe traje, znachi treba imati malo strpljenja i posmatrati to sa paznjom, znachi to ne moz se sad gleda kao jao zagore mi ruchak i te fore, ili kao gledam sa drugarom koji mi baca prijave o tome kako je sinoc radio to i to, neke lovachke priche trt-mrt, nego mora se sedne i isprati ceo fazon od pochetka pa do kraja jer ako se neshto propusti jednostavno po meni i ne samo meni TO jednostavno nije to. Znachi definitivno ga treba pogledati ali znachi ne ochekivati neko sad ludilo nego jednu finu smirenu crnomanjastu komediju. Ako ga tako posmatrashe svi bejashe zadovoljni i zivjeshe...il' kako vec to dalje ide...znachi samo sedi il' lezi, izdvoji kolko vec vremena treba i gledaj...ali gledaj stvarno, shto bi se reklo sa ra-zu-me-va-njem...OK ? :)

http://www.imdb.com/title/tt0269743/


DL LINKOVI :

http://www.megaupload.com/?d=3YAZA5BF

http://www.megaupload.com/?d=2FQAZ16O

http://www.megaupload.com/?d=WBM7I6UD

http://www.megaupload.com/?d=YBE0U7R2

http://www.megaupload.com/?d=EMCTT1Y4

http://www.megaupload.com/?d=VV0W9Y04

http://www.megaupload.com/?d=EP57TV0K

http://www.megaupload.com/?d=MTMUUTYR

Spojiti fajlove sa HJ Split programom...

3 comments:

vilja said...

Da li je LAST LIFE IN THE UNIVERS korenski ili tai film? Da li ti je poznat,meni se jako dopao?

son of man said...

Jao da bre, tai film, jasno se secam scene kad oce se besi pa mu nikako ne ide :)

vilja said...

Jedan jako pristojan i smotani jakuza(!).A cura,osim što je prelepa, živi u totalnom haosu.Ja sam posle filma odmah uhvatila da sređujem kuću.

Related Posts with Thumbnails