Monday, September 22, 2008

Get Thrashed (2006)


Director:
Rick Ernst

Iz vremena kad je METAL zaista bio THE LAW !

"The GET THRASHED journey begins in the early 80s, where Metallica and several other bands laid the groundwork for what would become a lasting impression on the face of heavy metal music. These bands helped ignite local scenes in Los Angeles, the Bay area of California and New York City, which helped fuel a worldwide thrash metal movement. By the dawn of the 1990's, thrash bands had gone from playing backyard barbeque parties to headlining arenas and Metallica were on their way to becoming one of the biggest metal acts of all time. But as legions of headbanging, stage diving and moshing metalheads were flocking to see their favorite bands, the tides had begun to change. In the early 1990's, a changing musical landscape sent thrash spiraling back into the underground. Some of the musicians passed away, some returned to their day jobs and some bands broke up. While the music lived on, the scene was forever changed. Get Thrashed traces the rise, fall and impact of thrash metal; from its early years, through its influence on grunge, nu metal and today's heavy metal scene. It is the story of the heaviest, hardest music of the 80s and early 90s as told by the bands who lived it, the fans and bands that grew up on it and by the artists that carry the "thrash metal" flag today. The documentary throws new light on an overlooked, yet incredible music scene and how it went from a simple rumbling in the underground to a loud, obnoxious and constant roar in the (almost) mainstream."

IMDB

DOWNLOAD :
http://www.megaupload.com/pt/?d=SUM4XCG7
http://www.megaupload.com/pt/?d=RBLY133Q

Blogov Dodatak :
Taj metal sam pocho slusham '89 tako da sam malo okasnio sa celim tripom al' to samo zato jer sam tad imo 12 godinica i kreno u 5. razred osnovne, i naravno poceo sam sa ANTHRAX-om i albumom STATE OF EUPHORIA, tolko sam se bio napalio da sam odma cimo caleta da me vodi do grada da kupim majicu u Bezistanu i evo tih chuvenih okultnih "bezistanki" iz 80-ih, znachi i dalje su zive ali ja to nazlost vishe ne mogu da obuchem a i snimite taj rad bez rukava, znachi pravi old skul tresh fazon. I najludji fazon znachi ortak iz odeljenja i ja jedini metalci tada u celom 5. razredu, on majicu KREATOR a ja ANTHRAX i tako talasamo po toj shkoli jer tad nije bilo shabana josh nego su metalci uz pankere bili najveci mangupi u shkoli, tako da smo imali ful saport od osmaka - gotivili su nas jer smo im bili ko neki podmladak, a realno tad su tukli i maltretirali sve redom po shkoli, i ove shto su slushali narodnjake i sve ostale, i to onako sa sve majicama i prishivachima Metallica, i tim radovima na ledjima. A samo naj-najzajebanije face u shkoli su smele da shetaju SLAYER jer je to tad realno bio najekstremniji bend, i tek tamo '91 su uleteli shabani i dizelashi u prichu al' ja sam tad vec bio osmak i najstariji u shkoli pa me se nisu doticali jer sam bio na putu ka srednjoj tako da nije bilo frke preterane sa tim shabanadzovicima.

5 comments:

Anonymous said...

E ovo obavezno overavam neki dan pa javljam utiske.
Imas i onaj dokumentarac Metal: A Headbanger's Journey, mada on je malo smor al je dobar ako oce neko generalno ko nije bio bas u toj sceni da se informise malo o metalu.

son of man said...

Gledo sam, al' to mi je shto ti kazesh onako vishe too much metal, znachi sve su izmeshali zivo pa se chak i Dio pojavljuje, a ovo je ipak onaj fazon koji se oduvek gotivio. Jedino ovaj Hatebreed ne znam shta ce tu, i Pantera takodje, al ajd sad, prezivecu valjda.

Anonymous said...

Evo brate odgledao sam Get Trashed. Moram da kazem da me po nacinu na koji je snimano, i po celoj prezentaciji mnogo podseca na American Hardcore, znaci kao da su isti ljudi odradili oba. Dosta je dobro sve dokumentovano, al eto opet najvise mesta je posveceno Metallici, a o njoj ima brate vec tolko emisija snimanih i toliko puta im je obradjena prica da je ja znam napamet vise. Ima dosta bendova koje nisam slusao, jebiga ja samo Metallicu i slusam :),tako da je sve to lepo upakovano. E sad cini mi se da nekako mnogo bas dugo traje za tu vrstu tematike, i ne verujem da bi neko mogao da izdrzi iz cuga da sve odgleda a da ga bas to i ne zanima. Al sve u svemu dobar je.

SUICIDE PROMOTIONS said...

ja sam se odusevio, sva sreca pa likovi iz hatebreeda i shadows falla i slipknota samo pricaju o matorim bendovima...

son of man said...

Get Thrashed (2006) - new links !

Related Posts with Thumbnails