Friday, September 19, 2008

Fotke, klip i josh poneshto sa Jadrankinog koncerta u SKC-u, Beograd, 12. septembar

Izuzetnom ljubaznoshcu nasheg drugara Pathologista iz BalkanUK brotherhood-a evo konachno i par fotki sa Jadrankinog koncerta 12. septembra u SKC-u :
Al' shargija je ipak keva i tu nema boga !!!
Iskusni brat Pathologist se dosetio pa je poneo svoje vinilche na kojem mu se Jadranka potpisala sa sve posvetom, ko ne moz da prochita jer je gicBLO umanjio fotku evo shta tachno pishe :
Hvala ti puno za podsjecanje na mladost !
Jadranka Stojakovic
I za kraj evo jednog klipa sa koncerta koji mi je takodje nabacio Pathologist, znachi izvalite kako zena kida tu akustaru a posebno obratite paznju na kraj pesme i njene prijave, ko da nikad nije ni odlzila iz Sarajeva, znachi ko '84, Olimpijada i Vuchko... ja sam znachi pao, meni nije bilo dobro...koja carica jbte, genijalno bre !!! :)

2 comments:

pathologist said...

svaka čast bato!!!!

bez teksta sam!!

hvala što si me potpisao!! tako to rade profesionalci!!

pozdrav od pathologista!!

son of man said...

Pa kako te necu potpisati pobogu, da mi nisi ovo dobacio pola ljudi ne bi ni videlo ovaj klip sa koncerta jer se skoro nishta o koncertu ozbljnije nije pojavio osim preodlichnog teksta koji je napiso Dragan Kremer u VREMENU od 18. septembra na 58. strani. Ali i on je samo tako pljuno po onom budjavom SKC-u tako da mi bash lego njegov tekst jer ne volim te novinare buljouvlakache koji ce da nahvale sve samo za ulaznicu i bekstejdz, nego chovek realno reko kako je bilo. Ej bre koji su to chobani, budale...a lepo im na promo sajtu ima ona regularna fotka gde u velikoj sali ima onih udobnih stolica jer to moz da se istalira samo ako se hoce, al ochigledno im cvilelo neshto bash...i ajd za nas mladje to i nije tolko bitno, mi smo navikli da stojimo po chuku i po vremena ali ovi stariji (bilo bre ljudi i preko 65) realno nisu to mogli izdrzati pogotovo pod ono vrucinom bez ikakve klime i bez prozora...ej bre pa ja mislim da se u tom SKC-u nishta nije promenilo josh od tamo 1980. dok su josh tamo svirali Sharlo Akrobata i ta ekipa...sramota bre...posebno za jedan takav koncert...ipak je to da ono sednesh i uzivash, mislim nije akustichrska muzika sad bash za djuskanje, stejdzdajving ili dalekobilo shutku il' mosh-pit hahaha...
Ko vodi taj SKC taj je zeshci balvan, jbte bre dobijesh takvu priliku jednom u zivotu da vodish jedno takvo nekad zaista KULTNO mesto i ti al' bukavlno nishta ne uradish da se to malo sredi (gistro pod izgovorim tradicije - kao uvek je bilo loshe pa shto da menjamo haha - ZLO). Jedino shta je uradio je to da je nabacio "opaku medijsku lichnost" za PR-a koji kad sam je zvao tamo u utorak predveche ne zna ni da mi kaze kolka je cena karte, ladno mi rekla 600 dinara i kao al' vidi verovatno vishe nema karata pa se snadji, i ja upo u realnu frku jer duze vreme chekam vec na taj koncert, i reko sebi aj da zovem odma' blagajnu il' koga vec da probam neshto kad ono lik neki opushten skroz na blagajni kaze ma bre brate pusti je, vish da nema pojma, karta ti je 1000 dinara i ima ih kolko oces, ne mora uopshte se cimash da dolazish odma' nego ovih dana...i tako i bi...a shto je najgore ja znam i lichno tog PR-a al nisam 'teo da joj kazem ko sam nego sam bash hteo da chujem kako ce se ponasha kao PR SKC-a...sramota bre...a bila OK riba skroz, drugarchina prava al nije za poso taj ochigledno. Mada kakav je SKC i kakav je taj lik direktor ona je josh i OK, bez zajebancije...

Aj pa hvala ti josh jednom brate moj za ovo "dodavanje bez driblanja" ;)

Ziveo !!!

Related Posts with Thumbnails