Monday, April 5, 2010

200 Docs You Must See Before You Die (2007)

Skroz interesantna knjižica na koju sam sinoć naleteo, i evo već sam prešao pola. Ima zaista zanimljivih naslova, mada ja odgovorno tvrdim da je moja lista 44 Docs You Must See Before 2012 neuporedivo bolja, no to prosudite sami. Činjenica je da se neki naslovi poklapaju pa tako barem trećinu moje liste, ako ne i jače, možete naći i ovde, u svakom slučaju veoma korisno štivo koje može da nam posluži kao smernica za izvaljivanje nekih do sad neotkrivenih radova, jer evo ja sam već iskopo jedno 5 rare naslova koji imaju po jedva 10-ak glasova na imdb-u. Autor ove e-knjige je Kevin Kelly, i ovo je treće izdanje. PDF je skroz OK osmišljen, tako da svaki od ovih 200 dokumentaraca ima svoju zasebnu stranu, na kojoj dobijate kratak rivjuičić sa par fotki, ime autora, godinu, i eventualno plakat. Taman-potaman. Ono što ga ponajviše razlikuje od moje liste su dokumentarni TV serijali, kao što je npr. "Cosmos" Carl Sagana koji ima brdo epizoda, a ja to baš i nisam u fazonu da stavljam na listu, mada možda ja i grešim jer ima tu zaista OK naslova, ja sam ipak u startu više obratio pažnju na ove "bioskopske dokumentarce", dok TV akcije tek sad izvaljujem, što može i da se vidi po blogu. Nemam pojma, meni je dokumentarac ipak ono da traje full-lenght, sat i po, znači dokumentarac pravljen za bioskop i DVD, a ne za usputno gledanje na TV-u, takvih imamo gomilu po kablovima, koji će mi to, i zaista su me smorili razni mitbastersi, čoperi i ostali, ne volim to jebiga, 'oću full priču i real life, a ne da je stejdžovano sve, to jednostavno nije dokumentarac, to je zabavna emisija, jer dokumentarac je tu da dokumentuje stvarnost a ne tu neka fejk ludila. Eto tako, dakle, najtoplije preporučujem ovu knjižicu, jer u svakom slučaju ne mož' da škodi, a ko je pravi fan dokumentaraca taj će overiti svaki od ovih 200 naslova. Cheers !

Download :
Rapidshare link

0 comments:

Related Posts with Thumbnails