Monday, July 30, 2018

Zaseda (1969)


Juče na RST 2, a zahvaljujući mom bratu Nikoli Popoviću, prikazan je ovaj genijalan igrani film Živojina Pavlovića (pa koje pogledao zna se), i nalazi se na visokom 12. mestu najboljih domaćih radova po Jugoslovenskoj kinoteci. Naravno, Ko to tamo peva je ubedljivo na prvom mestu što me posebno ozarilo jer sam vazda bio zagovornik da je Ko to tamo peva mnogo bolju film od Maratonaca. Ujedno Zaseda je po meni najjači film Crnog Talasa pa šta god ljudi pričali i pisali. Film očigledno kritikuje ono što je kominističa vlast radila neposedno posle 2. svetskog rada, i iskreno me čudi da nije zabranjen a posebno posle one aluzije na kraju gde se pojavljavjuje orgroman baner sa slikom Staljina. E, sad jbmliga, možda i grežim da ovaj film nije zabranjivan, al' zato ste tu vi da mi pomognete. Hvala :)


"Idealistic young man supports the party and the new Yugoslavia's communist regime, but soon gets involved in various political and criminal machinations becoming more and more confused about what's right and what's wrong."

0 comments:

Related Posts with Thumbnails