Friday, October 10, 2008

Lockup Corcoran: Extended Stay - Prison Politics (MSNBC, 2008)

Odlichan dokumentarac MSNBC TV mreze o CORCORANU, najbrutalnijem kalifornijskom zatvoru odma' uz chuveni San Quentin State Prison. Inache u ovom zatvoru od poznatijih osudjenika na dozivotne kazne tu su i Sirhan Sirhan, chovek koji je izvrshio atentat na Bobija Kenedija '68 tokom predizborne kampanje, pa i Charlie Manson ali ovo nikako nije pricha o njima. Ovo je film o tome kako ZAPRAVO izgleda zivot u ovakvom jednom pravom americhkom zatvoru, i sve je lepo raschlanjeno i potanko objashnjeno, znachi zaboravite na sve ove FOXcrime, History, Discovery i ostale nashe kablovske shit dokumentarce pravljene realno za zemlje treceg sveta jer oni sebi u Americi i Evropi pushtaju mnogo bolje i drugachije verzije dok nama daju otpatke. Najbolji dokaz za ovu moju tvdnju je dokumentarac o WACO-u na Discovery-u gde su zapravo prezentovali samo verziju americhke vlade koja je izvrshila masakr tada '93 u Texasu nad svojim gradjanima zive ih spalivshi, ni decu nisu poshtedeli, pa poshto im ta pricha vishe ni u SAD ni u vecem delu EU ne prolazi jer postoje dokazi, onda takve dokumentarce doturaju na ove prostore jer kontaju niko pojma nema shta je bilo pa bar ovde da se to dobro proda, i onda tako gledamo totalne neistine plasirane kao regularne dokumentarne priche, a ja onda navatam preko DC++ dokumentarac istog tog Discovery-a na istu tu WACO temu sa totalno drugachijom prichom, tj. onom jedinom pravom, gde postoje i gomile dokaza za taj masakr od strane DRZAVE. A primera je zaista mnogo tako da sam prestao da gledam sve te kablovske dokumentarne programe osim eventualno nekih istorijskih ali samo o piramdama, o Majama, Astecima, i tako tim tripovima jer o novijoj istoriji isto lazu samo tako. Znachi to zajebite. Ako hocete pravu istinu o bilo chemu okrenite se radije torrentima, DC++, i ostalim peer2peer programima jer jedino tamo mozete naci realne priche o pojedinom incidentima pa i o zivotu u americhkim zatvorima, jer na nasoj kablovskoj je sve to upeglano i daleko od istine, mnogo, mnogo daleko. Jer shta oni rade ? Putem tih dokumentaraca promovishu svoju chuvenu demokratiju pa sam tako gledo neke skroz izvrnute priche o ratovima ovim skorijim gde se pravda NATO, americhka vojska i slichno, pa onda patetichne priche o hrabrim vojnicima koju se predstavljaju ko neki ono opaki momci al kao neznog srca pa umeju i suzu da puste, ko fol naivni su i tako to. Uzas bre kako je to izrezirano sve, ali deo naroda sa prostora Balkana tj. treceg sveta u odnosu na Evropsku Uniju to guta i veruje isto ko sto su verovali Slobinom dneviku, Mirinoj diplomi, Dafininim obecanjima, Tijanicevom/Maticevom dneviku danas, Jochicevoj/Dacicevoj policiji i naravno chuvenom (PO PRAVDI) srpskom pravosudju. Tako da ja domacu propagandnu mashineriju vishe ne gledam a ko voli nek izvoli, jer ako me vec laze pa draze mi da me laze neki stranac kvalitetno jer za njega znam da je sklon laganju i to ne krije pa moz sam da procenish kolko su te priche verodostojne i dal drze vodu a ne ko ovi nashi, chim ih vidish odma znash da ce da te SLAZE neshto. Ako nesto mrzim to je kad me neko tako "gleda u ochi" i laze ko pas a tripuje da mu ja kao gistro verujem, i uopshte ne konta da ga ne jebem ni 0,03 promila jer je tolko samouveren a EGO mu ko pun ambar kukuruza. E to je za mene niza rasa, ne neki tamo crnci, cigani, kinezi i slichno nego bre nashi sugradjani koji non stop lazu, koji s mozgom imaju onu najloshiju dial-up konekciju pa im stalno puca TA veza a i meni nesto pucka za njihove priche. Jel' chujete neko pucketanje ? E to vam je to.

More info :
http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/26239398#26239398

Lockup Corcoran: Extended Stay - Prison Politics : Violence often seems inevitable in prison. Whether it stems from racial tension, or a dispute between cellmates, it’s the job of Corcoran's officers to prevent attacks. In doing so, however, they put their own lives on the line.


DOWNLOAD:
http://rapidshare.com/files/141958547/LESCPP.part1.rar
http://rapidshare.com/files/141965967/LESCPP.part2.rar
http://rapidshare.com/files/142029072/LESCPP.part3.rar
http://rapidshare.com/files/142034792/LESCPP.part4.rar

NO PASS

0 comments:

Related Posts with Thumbnails