Tuesday, March 16, 2010

Incarnate 365

Jedna jako zanimljiva pesmica Integrity-a sa Systems Overload albuma. Pesmica je naravno posvećena Čarliju, i bez da gledate spot to može vrlo lako da se izvali što iz teksta pesme što iz naslova, jer INCARNATE 365 nam ukazuje na nekakvo otelotvorenje Abraxasa na planeti Zemlji, a Abraxas je, to smo naučili iz dokumentarca Nikolasa Schrecka, Čarli Menson, a ko drugi ? I inače, lider Integrity-a, Dwid Hellion, od početka rada benda, ima mnogo jake ideje, i ja, iako nikad nisam aktivno slušao bend, moram da mu odam počast, jer ako bi neki bend oslikao moja interesovanja, moj ukus što se tiče tematike tekstova i uopšte artworka, to je Integrity. E sad, na drugu stranu što meni ta muzika baš i ne leži, ali u svakom slučaju sa Dwidom imam baš dosta zajedničkih tema, jer to je u suštini to, ono što bi' ja hteo da postignem ovim blogom to su Integrity poodavno uradili svojom muzikom. Sva slava...



Imprisoned on this dying shell,
escape is inevitable.
Light burns bright
beneath these eyes,
more than mere flesh lies salvageable.
Imaginations, indefinite neglect,
worst type of crime of all.
Child's mind, all the time,
before you become, your own, evil.
Thrown away tomorrows
scattered along the sides of the road,
the nights lied awake plotting,
the demise of a love.
You will never know...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails