Thursday, March 4, 2010

P.M.S. - Live '93

P.M.S. : legendarni ženski hardcore-industrial bend sa početka 90-ih. Inače P.M.S. je meni jako drag bend bio (i ost'o), pa sam tako pohodio skoro sve njihove koncerte tokom '92 i '93. Uglavnom su nastupali sa URGH!-om, sa kojim su izdali i split kasetu pod imenom Yonuss tape (koju naravno posedujem), ali i sa Hands in Ashes, E.H.E. i mnogim drugim beogradskim bendovima. Naravno, druga stvar zašto ih gotivim je činjenca da su tvrdo jezgro benda činile upravo devojke iz mog kraja tj. Vidikovca, tako da su nama klincima one bile kao neka vrsta uzora, a i donele su mi brdo flajera po povratku sa jednog ino festivala. U svakom slučaju, mi Vidikovčani možemo opušteno da se pohvalimo da su barem 2 major BGD HC benda nastala u našem kraju, naravno radi se o P.M.S. i UNISON-u, pa vi sad vidite koji je to potencijal bio. Inače ovaj snimak je LIVE nastup sa, čini mi se, festivala u Nemačkoj '93 ili '94, ali nisam baš siguran, no saznaću uskoro tačan info te ću ispraviti.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails