Thursday, March 4, 2010

Overdose - Folklored, monitored

Overdose, kultni bend. Ubedljivo najoriginalniji bend beogradske underground scene sa početka 90-ih, prvi bend koji je ritam mašinom totalno zamenio bubnjara, i jedini bend po mojoj proceni koji je mogao da se probije i preko da nije bilo sankcija i ostalih sranja. Ovo je njihov prvi i ja mislim jedini spot, i to za pesmu "FOLKLORED, MONITORED". Inače OVERDOSE su mnogo pre tehno invazije izvalili pištaljke, te su njihovi koncerti bili realna ludnica, zapravo prvi underground koncert koji sam pohodio je bio upravo njihov u KST-u leta '92, sa koga su live snimci objavljeni kao kasetno izdanje pod nazivom OVERPOSE. Naravno, ja tad pojma nisam imao o čemu se tu radi, ja sam kontao da je to neka vrsta tehno muzike, jebiga bio sam skroz zatečen što se kaže, ali kad sam izvalio kako ljudi lete na sve strane, šutke, stejdždajving and shit, to me na keca kupilo, znači jedno opšte lud'lo, što može donekle da se izvali i iz ovog spota. Inače, ovaj lik sa dugom kosom, koji mlatara okolo naokolo je Srđa, momak koji je kasnije svirao i u Austerity-u, definitivno jedan od najjačih gitarista u to doba.



1 comments:

ivanmilke said...

Srdja ponovo svira noise ovaj put

Kokrouchers 2.0
dvojica iz origanalne postave


chak je i prvi cert na Gusaru (NBG splav...) pre par meseci, nazalost nisam bio...

drugi cert je valjda krajem marta

dvaput sam blogovao o tome:

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=468820178&blogId=522212447

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=468820178&blogId=523414300

pa ko velim da ne smaram dalje...

Related Posts with Thumbnails