Monday, December 26, 2011

Jadranka Stojaković - Daleko (Official Video)


Novi spot jedne od poslednjih pravih jugoslovenskih diva, Jadranke Stojaković, i to za pesmicu "Daleko" sa istoimenog albuma koji je nedavno objavila izdavačka kuća Croatia Records. Inače, ovo je prvi Jadrankin album koji je objavljen u Jugoslaviji posle čitave 24 godine, jer prema mojim informacijama poslednji YU album je bio "Vjerujem" iz '87 da bi nakon toga Jadranka napustila Sarajeva i otišla da živi i radi u Japan za stalno. Spot je snimljen u banjsko-lečilišnom centru Slatina nadomak Banjaluke, gde se Jadranka oporavlja posle povrede u Japanu, te oboljenja moždanog neurona koje je usledilo ko za baksuz. Dakle, naša Jaca je danas skoro potpuno nepokretna u nogama, ali i pored toga se trudi da svaki dan bude aktivna i naravno stvara ONU muziku koju svi toliko volimo. Inače, ja sam apsolutno ubeđen da će Jadranka pre ili kasnije skroz prohodati, a dotle ćemo je nadam se gledati u kolicima ko na beogradskim "Danima Sarajeva" onomad, i jes' da će to biti malo teža akcija za našu Jacu kraljicu, ali ja nekako kontam da ona bez muzike jednostavno ne može, i da će provereno morati da padne neki gig u međuvremenu, jer onaj prvi beogradski koncert posle ratova, onaj 2008. godine u SKC-u, je meni iskreno najbolji koncert na kom sam bio u životu, i zaista ne foliram, ja stvarno tako mislim, jer takve emocije niti jedan drugi bend nije uspeo da mi izmami, dakle samo sam se ježio, a setimo se, Jaca je nastupila tada skroz sama uz matricu.


I vaistinu, žene, devojke sa gitarama, a posebno akustičnim, su nešto što mene totalno fascinira, pa sam tako ranije tvrdio da je Jadranka jugoslovenska Joan Baez ili Judy Collins npr. ali sam onda shvatio da je Jaca nešto skroz posebno, i da ta američka akustičarska muzika nikako ne može da se poredi sa ovom našom, jer pored bosanskih motiva, tu su i makedonski, vojvođanski, a u poslednjih 20-ak godina bo'me i azijski, koje sam takođe pomno pratio, a mislim šta reći na podatak da je Jadranka snimila soundtrack za jednu japansku video igru. I definitivno ćemo morati da je što pre navatamo, da nam nabaci sve one albume izdate u Japanu i Koreji koje nismo uspeli da nabavimo along the way. Dakle, to je to, a sad premijerno pogledajte oficijalni spot za predivnu baladu "Daleko plove brodovi". Znači, molim za malo pažnje...more bre, neću muvu da čujem......hvala.

1 comments:

Eldina said...

Sjajan post, svaka čast brate, ima da te ispromovišem na stranici :)

Related Posts with Thumbnails