Tuesday, December 20, 2011

Konačno promocija "VODIČA" i u Beogradu !


Za one koji ne znaju gde je ta mala sala :

Eto, da i to doživimo konačno. Dakle, posle skoro godinu dana od objavljivanja "Abraksasovog Vodiča niz dokumentarni film" evo nama promocije u Domu Omladine, mala sala na prvom spratu, u utorak (20.12.2011) sa početkom u 17.30 (uranite za svaki slučaj), i nemoj da mi neko nije došo slučajno, jer ovo je najverovatnije moje poslednje pojavljivanje u javnosti. Naime, planiram da se povučem, da se zamonašim na Hilimandaru & shit like that. Stoga po'itajte masovno, da popunimo tu malu salu, da se prebrojimo ljucki, da zbijemo te redove i konačno krenemo u finalni All Out War, uz Abraksasov blagoslov naravno. E da, šifra za ulaz će biti "Pomoz Abraksas" a odgovor, logično, "Abraksas ti pomogao", jer jebiga, ipak smo (ne)Srbi, red je, zar ne ?


Što se tiče same promocije, mora odma' da naglasim da baš i neće biti neka. Jebiga, šta da vam kažem, odlučio sam čvrsto da po prvi put ne pijem belo vinu pre nastupa radi ubivanja treme, tako da će biti i zamuckivanja, zbunjivanja (otkud ja ođe, i slično), i svega što prati nas tremaroše i BPD-ovce. Inače, na to me ponukao moj pobratim Collapse kada smo gostovali u Kragujevcu, pa kad sam ga pitao kako je bilo, rekao mi je da sam delovao samo malko mortus p'jan, te da se to ne bi opet ponovilo bolje i malo blamiranja nego totalne katastrofe. Naravno, potpisivaću i knjige ako kome to uopšte i treba (ala serem), i tako, kontam da će ako ništa biti urnebesno, to vam evo svečano obećavam, te stoga dođite, ne stidite se jebiga.

Ljubi vas sve SIN, C-ya in DOB !

5 comments:

Anonymous said...

Ima l' još te knjige, pošto je i 'di se kupuje/naručuje?U(ne-)zdravlje!

Djura O. Mornar

son of man said...

Ima Djuro, javi se na mejl da ti pojasnim šta i kako :

sonofman653@gmail.com

Biljana M said...

Uh ja u utorak radim do 16h najmanje, nema šanse da stignem do BG...

Tanaros said...

E jbg, sad sam tek video. Kako je bilo?

son of man said...

Po meni odlično, uostalom overi video snimak ;)

Related Posts with Thumbnails