Sunday, January 22, 2012

ABRAKSASOV VODIČ - 36 komada u prodaji od danas + Review u AVANGRADU by Herman Štern



Vaistinu, pogolema mi je čast naći se uz ova imena, jedina zamerka što autor nije turio i el grande Acu Radivojevića, jer ipak je on zamajac cele priče, al' kontam da je valjda računo samo ove reditelje, pa kao tu je Spasojević u ime Ace, mada to baš i ne ide tako, al' ajd' sad, i ja kenjam kad serem, ljudi (životinje) smo. Naravno, da se ja pitam, ja bi ovde turio i prekodrinskog brata Harvija (Aleksandar Janjić), zatim SIMERIJANCA, Lošmija (Miloš Cvetković), i još neke ljude koji se aktivno bave filmom, al' se jebiga ne pitam. I ono što me iskreno najviše obradovalo, je što su prozvani i Paskaljević i Marković, zatim ona smradina Dragojević, i naravno ovi koji nisu ni za imenovanje a radili su ove malo duže klipove za jutjub poput "Šišanja". E, za to (Jovo) KAPA DOLE!!!

Inače, radi se o "besplatnom listu za kulturu AVANGRAD", broj 12 - januar/februar 2012, pa ako nekom treba nek se javi, imam ga u PDF-u.

I da bre, iskuk'o sam na kukavno novih 36 komada VODIČA tako da se prodaja nastavlja uprkos svima, uprkos svemu, "ne jebemo nikoga, zabadamo sve i limopa" !

WAR!

2 comments:

Mira Hriseli said...

Covek te je stvarno nahvalio da cu morati jos jednom da iscitam knjigu , mada priznajem da nisam ni blizu da odgledam sve dokumentarce , ali to i nije bitno za ovu pricu...

Anonymous said...

*dečje i panegirično... nisam obratio pažnju kad sma predavao tekst - mala ispravka, he, he... a aci svaka čast on je guru novog (čitaj pravog) srpskog filma...

Related Posts with Thumbnails