Tuesday, January 3, 2012

HEADSTREAM - Demo (199x)


Mnogo jak demo beogradskog FunkCore benda HEADSTREAM. Inače neki od članova ove zaista zanimljive i jedinstvene ekipe, koja se dotakla čak i "Rage Against The Machine" zvuka, ali na skroz-skroz specifičan način, danas aktivno sviraju u "Kandi, Kodži i Nebojši", i tačno ćete prepoznati taj vokal sa meni skroz genijalnog albumu "Igračka Plačka" iz '98. I ako sam nešto slušao za vreme "nepogoda" '99, nešto što me vadilo iz bedaka, to je upravo taj album, te ga pored ovog demo snimka najtoplije preporučujem mada kontam da smo ga svi slušali. Takođe, mislim da su ovo jedini snimci Headstreama, dakle ove tri pesme, od kojih se "Soul Shine" jedina zvanično pojavila na stanovitoj kompilaciji iz 2002.
1. Move
2. Self check
3. Soul Shine


7 comments:

maare said...

1997-8, mada mislim da je ovo drugo.

maare said...

eh da, nisu jedini snimci. ima onaj kasetni singl sa dve trake iz čini mi se '95, ne peva nektarijević na njima.

Nikola Popević said...

1998. Gitaru svirao Bojan, (valjda još uvek) zet Maksa Kavalere.

son of man said...

Maare bre, pa davaj to, što oklevaš ? :)

nasdvoje said...

nemam, poklonio sam maltene sve kasete ciganima pre neku godinu, al ako je za neku utehu, ovaj link što si ovde okačio je moj :D btw, soulshine više vuče na deftones nego na ratm http://www.youtube.com/watch?v=6zpzXqq2AB4

Anonymous said...

Pu, ubiven :(

Anonymous said...

Dozvolih sebi obnovu, pa evo ga, ako neko naidje zainteresovan.
http://www.sendspace.com/file/8zhyau

Related Posts with Thumbnails