Tuesday, January 17, 2012

Stevo Žigon o hrišćanstvu a onda ja o Ivani




Jedino me zanima, kako ovakav jedan čovek, kakav je bio (i ostao) Stevo Žigon, toliko inteligentan i svestran, toliko produhovljen, da ima ovakvu ćerku jedinicu, koja je do samo pre 10-ak godina bila skroz normalna devojka, ili se bar meni tako činilo, da bi u poslednjih jedno 7 godina, postala saučesnik u ovom našem domaćem nacionalističkom divljanju, pa je čak nastupala i na onim "čuvenim", sve-moj-do-mojega koncertima na Marakani, sa svojim horom "Kosovski Božuri"?


Šta se tu desilo, jel' se tu omašilo u osnovnom kućnom vaspitanju dok je još bila klinka, ili joj je stvarno nešto kvrcnulo u glavu, jer devojka stvarno deluje ko da je skroz luda, ali ne kežual luda ko svi mi ostali, nego manična i to skroz u bipolarnom fazonu, dakle sigurno ste gledali bar jedan dokumentarac gde ima tih scena kada ljudi dobiju napad manije i kada počnu čuda da prave bez ikakve zadrške, e tako ona meni izgleda, jer mi je zaista žao da takva jedna zaista prelepa devojka, sa vrhunskim bekgraundom, završi na nivou Bore Čorbe i onih 357 što se kriju iza navijača Zvezde.


Jebote, bre, pa ja sam gledao na TV-u nastup tog njenog hora u Rusiji, pošto se logično loži i na rusofilstvo i slična sranja, gde je i ona zapevala solo, i jasno se čuje da devojka jedva da ima sluha, a kao vodi hor. Mislim OK, svaka njoj čast što deli humanitarnu pomoć, što redovno izvlači tu dečicu sa Kosova i vodi ih svuda po svetu da zaborave na te užase, a posebno joj svaka čast za ono kad je organizovala putovanje 57-očlane delegacije veterana Drugog Svetskog Rata i Golootočana u Moskvu, povodom 60-godišnjice pobede nad fašizmom, kad bukvalno niko drugi iz Srbije nije otišao, jer su im logično draži Nedić i onaj kreten Ljotić od tamo nekakve borbe protiv fašizma, mislim koga to još zanima u Srbiji, i za to joj zaista skidam kapu (Jovu - snajperom), ali sve ostalo je čista psihijatrija, i jedino tako ja to sebi mogu da objasnim, jer ne želim da poverujem da takva jedna osoba zaista tako misli i dela.


Uostalom, poslušajte njen stav o Ratku Mladiću, dal' ovo iole zdrav razum može da izrekne, ona bre ko da živi u nekoj bajci gde igra ulogu nekakve ruske princeze, jebeš mi sve, pa mi otalen i dolazi ta ideja da je možda bila previše zaštićena ili čak zapostavljena kao klinka, jebiga, znate ono, ćerka jedinica, ćale i keva vrhunski glumci, nikad nisu gajbi, nemaju vremena za nju, ona gradi neki svoj svet imaginacije i slično, ali opet nisam siguran, ne znam, pa nisam ja psihijatar pobogu, i zaista ne mogu da razumem, jer sam je bukvalno obožavao 90-ih u seriji "Oridjinali", mada i tada je non-stop pevušila nešto na ruskom, igrala neku Ruskinju valjda, al' beše vaistinu prelepa a i danas je vala takva, nimalo se nije promenila.


I evo, najiskrenije vas pitam, ako iko to zna uopšte, šta se to dogodilo sa Ivanom Žigon, pa nije valjda oduvek bila takva, jer ja u to ne želim da poverujem ni pod razno. Dakle nespojiva mi je ta slika njene lepote i dobrote sa onim što izlazi iz njenih usta, kao npr. ovo o Mladiću. Kakav bre Car Lazar i Vojvoda Mišić da se porede sa takvim jednim samoljubivim likom, gde tu razum popusti, šta sa mozgom bi, đe ba nestalo sve?!

6 comments:

TripAtBrain said...

Ako je ja nisam pomesao sa nekom drugom osobom,secam se da je ona bolovala od neke teske bolesti,tipa:rak?!Ako je,ipak,nisam pomesao,moguce je da je malo prdnula zbog toga...Posle takvih "nema mi spasa" situacija niko ne ostane ravnodusan...Sta vise,zivot mu se zauvek promeni.

son of man said...

Da, ali ona se rakom bavila 2005. il' tako nešto, a prsla je već '99 kada je sa Zoricom Brunclik branila mostove, ako me kontaš.

TripAtBrain said...

Get it...Kao sto sam i rekao,nisam bio siguran ni da je upravo ona bolovala...Slazem se da je utripovala da je neka princeza iz bajke.Gledao sam je skoro u nekoj rts emisiji.

Anonymous said...

izliv srbstva u mozak...

Anonymous said...

Vidjao sam je po Senjaku sa nekim bradatim tipom, izgleda kao ono tihi monah, a oblaci se kao slikar koji nema para, definitivno izgleda kao neko ko je u fazonu srbija-bog-istorija lozenje. Hocu da kazem, mozda je uticaj dosao i sa te strane, nasla nekog tipa koji se lozi na tu pricu i povukao je na tu stranu...

Anonymous said...

To znaci da je pored svog oca koji je branio ateizam do kraja zivota (sto je i razumljivo za nekoga ko je preziveo ono sto je on preziveo), imala potpunu slobodu da zivi onako kako hoce i da radi na sebi bez uplitanja roditelja... Otac i kcerka vezani bezuslovnom ljubavlju. Prezivela je rak dva puta. Otac je samo bodrio i "terao' da glumi, da radi sto vise. I zato je i ziva danas.

Related Posts with Thumbnails