Thursday, January 26, 2012

UNISON - prodajem ploče, CD i kazete!


Da iskoristim ovaj (privremeni) prekid rada benda, te da rasprodam sve što mi je višak ili što nikad nisam ni slušao a posedujem u svojoj skromnoj kolekciji, dakle eto i neke koristi od ovog razlaza Unisona, jer to samo diže cenu artiklima, koje sam ionako hteo da prodam na kupindu, al' kontam bolje ovde.

Dakle evo ponude, samo odma' da naglasim da ja nisam nikakav DIY distributer te ovo prodajem isključivo da bi zaradio za leba i naravno malo lepka da danem mozgom, tako da su i cene takve kakve su, naravno uvek može neka kombinacija da se napravi, no o tom potom:


1. Unison – Death In The Cradle (1998)


Ovo naravno nikad ne bi prodavo, ali pošto sam kao drug član dobio od izdavača jedno 10-ak kazeta da ih podelim jaranima, to sam i učinio, e sad otkud ova jedna viška pojma nemam, verovatno je retko ko hteo da se druži sa mnom pa ni nisam imao dovoljno jarana da im podelim (patetika). Uglavnom, ovu kazetu nećete naći nigde u prodaji, no da ja ne bi puno kenjo o svojoj učinkovitosti evo šta kaže VoivodBG o ovom albumu:

"The legendary album from '98. Many consider it the best ever local hardcore album. Darker and more mature old school. Very different from the current Unison and even more different than their first works. Let’s say the beginning of Unison as it is today. Fast, dark and a little depressive but without the current apocalyptical sound. Nevertheless as the album reaches it's end one can feel the switch to 'Sunday Neurosis'. Personal (excellent as always) lyrics."

Da zaključim, kaseta je skroz nova, praktično neotvorena, nije puštana niti jednom, samo sam je pustio sad da vidim dal šljaka, i sve je OK.

Zbog svih iznesenih činjenica, a posebno te da se kaseta nigde ne može kupiti u ovako dobro očuvanom stanju (ako se uopšte igde i može kupiti), a što se posebno odnosi na booklet, dobijate ovaj piece sa autogramom (po želji) za samo 750 dinara, pa vi vidite šta ćete i kako. Samo bez kolekcionarskog kurčenja, dakle kolekcionari koji bi samo da kenjaju, BAC DA FUC UP! Hvala na razumevanju.


2. Unison – Resignation Speaks: I Will Be A Corpse (2002)


Dakle skoz nevina, netaknuta, dobio sam je na poklon al' pošto sam već čuo par snimaka Unisona sa ovog albuma, meni se ta muzika nije svidela pa je nisam ni puštao.Znači, kad bi kupovali ovakvo nešto na ebay-u, provereno bi to bila najviša ocena tj. ono njihovo čuveno :

M (mint)
"Record is new, shiny, never played; cover is new, sometimes record is still sealed."

Naravno, tu je i unutrašnji omot sa tekstovima i svime što ide uz to, plus nećete je nigde naći, cimao sam distributere al' su svi il' riknuli u međuvremenu, ili ovo nemaju ni u najavi, ta je stoga cena ovog rariteta 2000 dinara. E sad, cena nikako nije fiksna te može da se spusti, ali može i da se skoći ako me budee drkali. (2000 din)


3. Unison - Apokalipsa (2003) CD


Skroz nov CD, također poklon, jednom slušan možda, unutra booklet u vidu plakata sa tekstovima. Nema da omaši. Cena 1000 dinara, a vi probajte da ga nađete u ovakvom stanju za manje pare, ja se zaista neću buniti. Inače ako CD otvorite na kompu naći ćete i 6 nikad objavljenih spotova, dakle ovo mu dođe ko neka multimedija.

"This singl is packed in a slim plastic cd box. Cover is made of cardboard. Enhanced part of the cd contains six videos."


4. Unison - Ozmot (2005) CD


Šta da vam pričam više, full nov, poklon, nisam ga slušao niti jednom, booklet sa tekstovima u savršenom stanju. Cena 900 dinara.

 I to vam je to. Albume šaljem poštom ili ako ste iz BGD-a mož' se nađemo al' isključivo u južnim delovima, dakle od Banovog Brda pa prema Ibarskoj. Naravno, ako uzmete barem 3 albuma na keca , obaram cene.

E sad, da ne bih bio pogrešno shvaćen, posedujem i prvu kazetu "From The Bottom Of My Heart... Straight Edge" (1996),  zatim "Sunday Neurosis" (2000), i naravno okultnu prvu singlicu S/T (1997), al logično, TO VAM NE DAM ! :D 

Dakle, ne oklevaj no se javi na mejl:  
sonofman653@gmail.com
WAR!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails