Saturday, March 7, 2015

Babin kuk


Slomila mi baba kuk. Ne meni pobogu. Pala baba i slomila kuk. 84 godine ima al' joj to nije smetalo da se noću šetka po stanu, veli mora u wc, a osteoporoza u fullu i naravno da je bilo samo pitanje vremena kada će pasti i nešto slomiti, a ona ni manje ni više nego kuk. Da je ruku slomila realno bi slavili, da je nogu, aj nekako bi se i preživelo, ali gde baš kuk? Pa to je totalna nepokretnost mesecima, još u bolnicama starije ljude neće da operišu kad slome kuk, navodno rizično im je a zapravo im se ne isplati, da ne objašnjavam sad zašto im se ne isplati, valjda vam je svima jasno. Tako da je sad skroz prepuštena tom malom gipsu na nozi i rodbini (kevi i meni) ako je ima uopšte da se brinu o njoj kući. I jedino što je stvarno dobra stvar u celoj priči je što ih ne drže po onim jezivim bolnicama nego ih puste kući, ipak si kolko tolko svoj na svome.

A ja kad sam čuo šta je bilo, prvo što sam pomislio bilo je, bogtejebo, a šta rade onda ljudi koji nikoga nemaju, koji žive sami samcijati, kome oni da se obrate onako ojađeni? Dakle nedobog nikom. Pričam isključivo u svoje ime: pa bre bolje je umreti kolko tolko dotojanstveno u 60 i nekoj godini nego doživeti te užase i poniženja koje sam npr. video onomad kad sam ležao u urgentnom centru. Dakle ljudi koji više al bukvalno ništa od života nemaju, skroz nepokretni sa 80+ godina, sve ih boli i muči, a ove psihopate ih i dalje na silu održavaju u životu, a oni samo što ne mole da ih smrt uzme. To meni nikad neće biti jasno, da čovek nema prava da raspolaže čak ni svojim životom pa ga teraju da se muči po svaku cenu do samog kraja, ko bre da ti doktori uzimaju postotak od toga koliko patnje pacijent proživi...

Al' da ne bi bilo zabune, nije to ona baba izbosne o kojoj sam vam pričao, no ova iz Višegrada tj. iz Bosanske Jagodine. Ah, da, pa i to mu dođe neka Bosna, a? Uglavnom sad sam fino u Zemunu, u naselju Save Kovačevića, jer babu valja podići, pomeriti i tako te akcije koje keva ne može a ja kršan momak, očas posla namestim babu il' da sedi da bi gledala TV il' kako god, doduše nema tu puno opcija, mož da ležiš, mož da sediš i to ti je to, al' s obzirom da može da se gleda TV računam da bi ja to odrobijo ma ko ništa.

A baba ko baba, 'iljadu i jednu bolest je preživela od svoje 16. godine uključujući i rak tako da je za nju ovo samo još jedna crta u nizu, ne brinem se ja za nju.

2 comments:

ricma madafaka said...

Musmas .

ricma madafaka said...

Mislio sam MUS kao musema , i MAS kao masina za sivenje .
Da ne dodje do zabune neke

Related Posts with Thumbnails