Saturday, March 14, 2015

Kako sam sistematski uništen od srpskog pravosuđa


Ovo postavljam isključivo u cilju da konačno pobijem sve tvrdnje jednog mog "ortaka" iz kraja (nažalost sam saznao o kome se radi) koji je bez blama godinama širio priču po čaršiji kako sam otišo na robiju jer sam tukao sopstvenu majku, a i naravno iz standardnog razloga da se malo kurčim kako sam opasan krimos jer sam bio u tvorza. Mislim, što da ne, hehe, pa na to se valjda ribe lože?! Inače, da ne rušim sad baš svima sneška i te romantične priče o robijašima, ali činjenica je da u zatvor idu 90% ljudi koji su pali za ukradenih par kila jabuka, zatim sitni prevaranti, ulični dileri, i ostala sirotinja, dok pravi kriminalci zna se gde su, to valjda ne mora da vam naglašavam posebno. Dakle: Vrhovni sudija jebo sam ti mater ja, nek u kurac idu svi a naročito javni tužilac koji se žalio na prvostepenu presudu, more sve vam bre jebem što vam pali svetlo po kući. Ej bre, ovako finom i perspektivnom dečku ste našli da uništavate mladost, smradovi oni najgrđi sa pravnog fakulteta, znači i prvi i zadnji red na sahrani vam jebem, i prvi i zadnji i to bez izuzetka. Oj ološi iz Palate Pravde, zadnje vam bilo!


1 comments:

Anonymous said...

E sad da jos prevedes, za nas koji smo slabi na cilirili?
Jer koliko razbirem spominje se razbojnistvo i lijecenje od narkomanije, jel' tako?
Ajd, glavno da je i to proslo.
Svako dobro!

Related Posts with Thumbnails