Monday, March 9, 2015

Dosije: Zemunski Klan (2015) - deo prvi



Dosije - Srpski kartel - Zemunski klan

"Ova epizoda je nastavak popularnog serijala Beogradski klanovi. Uz ekskluzivne i kompetentne sagovornike i filmske rekonstrukcije, saznaćete kako su najjači mafijaški klanovi Surčinski i Zemunski nastali i u ratu na beogradskim ulicama uništili druge klanove. Gledaoci će imati priliku da vide kako su vođe Zemunskog klana Dušan Spasojević i Mile Luković došli u Beograd i započeli svoje prve kriminalne korake, ali i ko im je pomogao da razviju svoj posao sa drogom."


Šta kenjaju sad ovi o Šilerovoj? Moja baba bre decenijama živi na 200 metara od pomenutog placa i nikad nije primetila ma niti jednu kriminalnu aktivnost, čak naprotiv. A i dom zdravlja je bukvalno preko puta, a znate kakve su babe, malo, malo, pa kod lekara. Lažu bre novinari, lažu, pa kome ću pre da verujem, mojoj babi, čestitoj Radosavi il' tamo nekom Mašanu? I kakvo je to ime uopšte, što bi moj ćale reko staro srpsko? Ma ajte molim vas. Inače emisija ubija kolko je jako urađena, sa sve reenactmentom koji je realno jači od svakog ovog što gledamo na Investigation Discovery. Tako da je s te strane ovaj serijal skroz vrhunski urađen. E sad, koliko je to sve istina a koliko je onaj fazon "što je babi milo"...ne mojoj babi bre...to ne mogu da vam garantujem. U svakom slučaju zanimljivije je za gledanje od bilo čega što se na našim televizijama trenutno daje...a ko da se nešto i daje. U svakom slučaju, eto, konačno imamo priliku da "u celosti" vidimo i čujemo priču o tzv. Zemunskom Klanu, navodno najjačoj organizaciji za prodaju narkotika na Balkanu, a koja je imala punu podršku policije i države tokom najvećeg dela svog postojanja. Dakle, ovde se ne radi o tamo nekim dilerima što su se spontano okupili da valjaju neku buru, nego o državi koja je rešila da uzme stvari u svoje ruke, a ja sam se oduvek pitao gde bi nam bio kraj da je država Srbija još u startu uzela i organizovano prodavala npr. samo tu marihuanu preko, znači da to bude državni biznis a ne da svaka šuša uzgaja, znači plantaže ogromne. Ih, pa tačno niko ne bi morao da bude siromašan u Srbiji kolko bi tu keša bilo. I to samo na marihuani, a gde je heroin, a gde ostala ludila? Mnogo smo mi bre neozbiljni. Idioti nenormalni se bave transportovanjem Šiptara u hladnjačama umesto da je unutra heroin, e moji Srbi...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails