Tuesday, May 11, 2010

Analiza Farme 2010

Kao opsesivno-fanatični gledalac ovog rijaliti šoua, moram da bacim par analitičkih prijava. Naime, ova Farma je UBEDLJIVO najjači rijaliti koji je išao u Srbiji do sad, to sa stoprocentnom sigurnošću mogu da tvrdim jer sam ih gledao ama baš sve, volim taj human-animal behaviour trip pa to ti je. Dakle, Farma je prevazišla čak i Survajver, i naravno, sve velike i male bratove. Odgovor zašto je to tako leži samo i isključivo u sastavu ekipe, jer setimo se prethodne Farme koja je bila blagi smor. Znači, izbor učesnika je i te kako bitan za ovakve igrarije, a ovaj put su ga zaboli samo tako. Lošmi je tu po meni glavna mirođija, jer bez takvog jednog penala ni zajebancija ne bi bila ona prava, jer koga bi Firči, Đus i Maca zajebavali da nema Lošmija, eventualno Zoricu, al' Zorica je ipak starija, pa je još pritom i žena, pa joj se mnogo toga i prašta. Dakle, glavni igrači koji su doprineli da ovaj rijaliti bude ovako jak su definitivno Lošmi, Đus, Maca, Firči i Zorica, a na drugu stranu Ćeranići kao neka vrsta side-showa i ludila za sebe.

Naravno, pogađate, Đus je moj favorit, što iz razloga što se znamo još since '95 (Lekas Hill connection), što zbog njegove muzike koju intezivno slušam već deceniju i kusur, a na drugu stranu Đus je čovek koji je uz pokojnog brata Moskrija i još par drugara izvalio pola ovog beogradskog slenga koji se danas koristi na ulicama, a koji ja rabim i u svojim tekstovima, doduše ja sam ga malo nadogradio, to čisto da ne ide sav kredit njima jebiga, a imam i ja neke skroz svoje "autorske" tripove koji su se odlično primili međ omladinom, al' ne bih sad o tome. I tako, o Đusu bi mogo do sutra, al' neću, jer ko gleda Farmu jasno mu je o čemu se tu radi, i koliko duhovit čovek može da bude a da nije profi komičar, glumac, niti bilo šta slično.

E sad, to što je Đus moj favorit to ne znači da ja mislim da će on i pobediti, naravno, ja bi to iskreno voleo, ali poznavajući srpsko (i okolno) glasačko telo to će biti jako teško, a sad ćete videti i zašto.

Farma je po Pinkovom konceptu narodnjački rijaliti, rijaliti u kome se promovišu Zvezde Granda, i uopšte ta pink subkultura, uostalom u prošloj Farmi je pobedio onaj ljančester Topalko, a u ovu Farmu su ubačena čak 3 "grandovca", ona što je samo prala i kuvala, ne sećam joj se imena, onda Nemanja, pa Milena, plus Dragana kao grand "balerina" (čuj balerina?!). Znači, čak njih četvoro iz te priče, s'tim što sam ja na početku tripovao da je Nemanja tu ubačen kao favorit koji će ići na pobedu po ugledu na Topalka, jer svi vrlo dobro znamo kako izgleda grandova glasačka mašinerija, ko je gledo naš izbor za predstavnika na Evroviziji sve mu je jasno, ladno pored Emine Jahović koja je bila odlična, pobedio onaj mali gnom, da ga ne imenujem sad. Kažem tripovo sam, jer pojma nisam imao da je Nemanja baš tolko prso u tom ljubomorno-patološkom smislu, i da će da se izblamira svecki, tako da su njih dvoje tu ispali iz igre, s'tim što Nemanja da je ušao sam na Farmu, sigurica bi pobedio, jer takav je naš narod (u daljem tekstu stoka). Ali i pored svog tog blamiranja i užasa, ja i dalje mislim da Nemanja ima jako dobre šanse, jer ipak mašinerija tu radi poso a ne slobodni strelci tj. solo glasači.

Da ne bih dalje smarao evo liste likova koji po meni nemaju al' nikakve šanse za pobedu :

1. Ivan Fece Firči - Meni dojaja lik, čak genijalan, ali ne pitam se ja no stoka. Za stoku je on roker, dakle anti-narodnjak, onda isuviše inteligentan, i što je najgore Mađar, a nacionalistička stoka nikako ne voli Mađare.

2. Maja Odžaklievska - druži se sa Firčijem, a zatucanoj stoci njeno opušteno ponašanje izgleda isuviše raskalašno za njene godine, a na drugu stranu što je žensko, a svi znamo da žene jednostavno ne pobeđuju u takvim igrama osim ako nisu Ceca i Karleuša, ili ako Crnogorci ne finansiraju (slučaj Mimi u VB).

3. Dragana (grand balerina) - Keva joj prvi put platila glasove, tako da ne verujem da će imati tolko keša i za finale, a i čini mi se da je ona svoju misiju već ispunila. Pored toga, mislim da osim rodbine i prijatelja nema ko da glasa za nju, a na drugu stranu što se upadljivo folira i glumi finoću, a i dojaja je glupa, baš ona hard-kor tuka iz udžbenika.

4. Mirjana - misica, nebitna

5. Maca - Ovo mu je treći rijaliti, sve fore su mu već provaljene, a i stoka ga je omrzla zbog Ćeranića. Dalje, sa tim sarajevskim forama pored Đusa nema ama baš nikakve šanse, ali i pored toga meni je Maca jako gotivan lik, uživam u njegovim glumačko-podjebavačkim performansima.

6. Milena Ćeranić - sve je jasno, da joj nije Nemanje nema boga da bi ušla na Farmu, ali nije devojka kriva što je ovaj lud, dakle što se tiče tog njihovog skandala tu je Nemanja full kriv za blam.

7. Mina Kostić - Malkice tupava i jako povodljiva. Ima dobru dušu i OK je devojka, al' džaba.

8. Vlada - stoka tripuje da je dečko gej, a kao takav nema nikakve šanse, plus ćutljiv je, ne zajebava nikoga, samim tim neinteresantan širim masama, ali skroz OK dečko po meni.

9. Raka - ex-SPS političar, ko će da glasa za njega osim eventualno Trstenik ?

Znači, što se mene tiče, za pobedu su u igri:

Đus, Gagi, Lošmi, Zorica, Nemanja, i eventualno Sajko.

Neko će se zapitati otkud sad tu Lošmi, evo odgovora, naš narod je čudnovata stoka, i većinu stvari radi samo iz inata, bez i trunke razuma, a pošto je Lošmi sam protiv svih, a plus je najpopularniji od svih narodnjaka tu, jako je moguće da će za njega pored Srbije da glasa i Bosna, Crna Gora, pa i Makedonija. A posebno ako na kraju bude priča selo protiv grada, urbano protiv ruralnog, narodnjaci protiv rokera, patriote protiv izdajnika, i slične, nama vrlo dobro poznate podele. Znači, Lošmi i pored svog sranja koje je napravio, ima veoma jake šanse u finalu. Isto važi i za Nemanju, s'tim što je on grandovac pa mu to još dodaje na značaju.

Đus ima šanse samo ukoliko omladina bude glasala i to u baš velikom broju, jer matorci ga nikako ne vole, čast izuzecima.

Gagi mu tu dođe ko ono kako ga je Zorica krstila, koalica, samo bi ga ja pre nazvao lenjivac, znači on visi na toj grani, ti ga malo cimneš on padne, nešto kao Gaston-Gaša u stripu, tako da je ljudima jako simpatičan kao takav, pa i meni moram da priznam. Gagi je malo, što se kaže, sporiji, ali kad izvali onda to bude dojaja, full, i u kombinaciji sa Đusom i Ivanom Gavrilovićem Gagi radi kao sat, i zato me srce boli što je Ivan ispao, jer taj dečko je car samo takav, da je ostao zezanje bi bilo barem 3 puta jače.

Zorica je jako sumnjiv lik, jako prepredena, jako inteligentna, ima Kemiša i ogroman keš kao zaleđinu, ne znam kolko je poznaju ovi novi klinci što slušaju narodnjake, tako da će taj faktor najviše uticati na njene glasove, ali ukoliko u finale uđe i Miloš, Zorica nema šanse, on i Nemanja nose sve glasove.

Poslednji je Sajko, ali sam njega turio kao "eventualno" tako da se on baš i ne računa, njega vole mame i ćerke, al' mislim da to nikako nije dovoljno, plus je očigledno da ga Maca voda okolo naokolo po Farmi, što je i normalno u neku ruku, ipak je on tu najmlađi čini mi se, nema još izgrađen stav, a Maca takve prosto obožava, jer setimo se Mace i pokojnog Kapisode u Velikom Bratu, jako sličan odnos.

I to vam je u principu to, nadam se da nikog nisam izostavio, a vreme će pokazati dal' sam dobro snimio situaciju. Evo za kraj malo Đusovih klipova, jer ipak je on tu najzanimljivija faca, i to ubedljivo.





17 comments:

- said...

Чек` мало :)
Ја сам затуцана стока примитивац који слуша фолк :D хаха... ал` ти тврдим да Немања никако не може бити у игри за победу. Али никако, макар што се тиче стоке, док за машинерију не гарантујем. ;)
За стоку је Немања, као и Милена, највеће разочарење. Али највеће.
По мени су фаворити Зорка и Лошми. Евентуално Сајко. Е... и да је остао, Дејан би победио, у то сам убеђен, али је испао на неуобичајен начин.
Поз. :)

son of man said...

Ne brate, nisi me dobro skonto, nije stoka samo onaj deo raje koji sluša folk, stoka je ceo narod, bez razlike, ne pravim ja diskriminaciju. Moj drugar Collapse je to odlično pojasnio : KAD ČUJEM REČ NAROD MAŠIM SE ZA KURAC, o tome se radi ;)

son of man said...

I da, mislim da grešiš što se tiče Dejana, on je bio zanimljiv samo te prve nedelje, a ovo posle, finoća i tako te forice, to stoka ne voli, a za Ćeraniće ćemo još da vidimo, ko zna šta još tu mož da se izrodi, kamo lepe sreće da je Milena sad ispala, ovako je Nemča i dalje u kanalu...

- said...

Знам да није, али сам морао и то да нагласим, јер је тај део стоке ипак већина која прати фарму :) али опет, и међу том већином, има разлике, па сам то хтео да нагласим. Ништа злонамерно. :)
Све у свему, сви смо стока. 8)

son of man said...

Upravo taj rad, svi smo stoka, neki manje, neki sam vishe. A gle ovo, analiza Topalkove pobede : Topalko je radio u štali, po tom ključu bi Lošmi trebo da pobedi, ali Topalko je bio i grandovac, po tome bi trebo Nemanja da bude pobednik, ali pored svega toga Topalko po ponašanju najviše podseća na Gagija, znači, miran, povučen, ne talasa mnogo, e zato ja ciljam na Gagija.

- said...

Па реално Дејан јесте био занимљив док Лошми није упао у први план. Али знаш да се маса ипак пали на те вирд`о/добрица ликове. Сети се Ивана из ВБ-а, па оног Црње из другог (ваљда беше други) серијал. Мада ко зна како би се ситуација одвијала до краја, али контам да би Деки стигао до финала, али не и победио. (контрадикција у односу на мој први коментар, али код нас је све могуће).

falldown said...

ja cu da glasam za raku? ne mogu tebra da verujem da se toliko lozis na djusa? ok muzika sve to, fazon zezanja, ali brate?

lou benny said...

pobednik mora da bude muškarac i to relativno mlađi jer najviše glasaju klinke. e sad - vlada i sajko su najsimpatičniji klinkama s tim što se vlada uopšte ne ističe tako da tu sajko ima nešto veće šanse. gagi je suviše mator, đus suviše sirov i po ponašanju a nije ni bejbifejs. znači sajko i vlada su tu favoriti.

inače, naravno, sđu je najveći car tu i verujem da će mu ovo učešće u farmi, čak i ako ne pobedi, značiti za dalju karijeru što se tiče keša i broja gaža. sine, rispekt za ovu analizu! :) (ili }:))

son of man said...

@falldown - a sta ću brate kad sam gej, to je jednostavno jače od mene...

falldown said...

pa dobro nije ti los djus, da citas pan erotiku na njegovim ledjima :)

son of man said...

Ma pan erotiku drzim uz uzglavlje, ko bibliju :)

TripAtBrain said...

Ako ovo sa Rakom nije blam za Djusa,onda ne znam sta je...Inace,ne gledam farmu,sad pogledah ovaj klip kod tebe na blogu i to mi je jedini utisak.Al kontam da pocnem da gledam:)

Anonymous said...

sve mi jebes upisacu se ova ti je da je stavis na listu sa sve dokumnentarcima

"onaj mali gnom"

posto vidim da moja keva ovo cudo prati dacu joj da procita ko zna mozda i ja pocnem da gledam nesto sem rts , inace dugo godina pink je je imo sifrovan kod da se nevidi na samsung tv
pozdrav battice i zelim lep provod 100 citaocu pratiocu bloga

CkoviNS said...

Ma šta znam, meni je ta scena sa Rakom baš ono seljačenje do dž...mada ne gledam Farmu, probao večeras i skontao da to i nije za mene. Mislim, to Đusovo kurčenje pred kamerama mi nimalo nije cool. Nego jedno spamovanje...vidim da ti je link www.surrealmoviez.info u zaglavlju pa se nešto pitam što više nema ovog sajta.Zna li ko šta se desilo sa ovim odličnim sajtom, da li će vaskrsnuti?

son of man said...

Kako bre nema surreala Ckovi, pa što bi postavio baner da sajt ne radi ? :)
http://www.surrealmoviez.info/news.php

Što se tiče Rake, političare stoku treba još više maltretirati i prozivati, ovo što je Djus uradio to je slabo u odnosu na to kako im se treba najebati mamare...

Утвара said...

Рака је човек запањујуће паметан и образован, и потпуно интегрисан у околину Фарме. Ја сам га замишљао ка СПСовог Палму, плебејца, сељану и народњака сличнијег Биџи. Намазан свим бојама и превејан политичар, ветеран СПСовог кадра, интерпартијских и међуљудских интрига. Права "aвангарда радничког покрета". Остаће тај доста на Фарми...

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Kako ja ovo nisam procitao ranije?! :D
Do jaja!

Ekipa bez sna,
Batleri Srbija
1994

Related Posts with Thumbnails