Friday, May 14, 2010

Suicide Club (2001)

Director:
Shion Sono

Posle niza korejskih masterpisova, red je da malo prošaram, stoga evo jednog izuzetnog japanca. Dakle, Jisatsu sâkuru, definitivno moj omiljeni japanski film, draži mi je čak i od Mikeovog Ičija, pa vi sad izvalite dokle to ide. I pored toga što je film genijalan mnogi ga osporavaju, e sad, dal' ga osporavaju zato što je loš, ili ga osporavaju iz prostog razloga što ne mogu da skontaju tako neke stvari vezane za japansku kulturu i samoubistvo uopšte, to ostavljam vama da prosudite, i siguran sam da će mišljenja biti i te kako podeljena. Baš iz tog razloga, što mnogima nisu bile jasne neke stvari u filmu, postavljam ovaj citat koji sam mazno sa jednog sajta :

"Also, Japan has an incredibly powerful youth culture. Western societies, especially the United States, tend to dismiss youth as a time of decadence, immorality, and lack of direction. The Japanese hold their youth in reverence - they believe it's an incredibly precious time of life. In fact, just as the US has "mother's day" and "father's day," the Japanese have "children's day!" This movie is making a statement about childhood and the value of childhood."


IMDB

"54 high school girls throw themselves in front of a subway train. This appears to be only the beginning of a string of suicides around the country. Does the new all-girl group Desert have anything to do with it? Detective Kuroda tries to find the answer, which isn’t as simple as one could hope."



7 comments:

Anonymous said...

sjajno, nikako da odgledam ovaj film, a sad je takoreci dosao k meni, thankyouverymuch :)

sugalinja said...

strava :]

Kajzer Soze said...

Jezivo! Baš će da pogledam ovaj film,hvala za linkove!

Marijan Cvetanović said...

ali ovo - you might also like, je do jaja!

koneyn said...

Evo meni je više loš nego dobar, kao obrađuje ozbiljnu temu a izgleda kao zezancija i ima generalno neki trashy stil, koji mi lično ne odgovara obzirom na to o čemu priča ali je možda nekome to baš po ukusu i ima smisla.

abdulsatarid said...

O ne, linkovi su mrtvi!

son of man said...

Suicide Club (2001) - TORRENT LINK ADDED!

Related Posts with Thumbnails