Sunday, May 23, 2010

Pitom zaSeočki masakr 2007

Evo neke moje kao gistro poezija, tj. k-style rima na NECRO fazon, dakle pokušao sam taj DEATH RAP da "prevedem" na srpski, i da u tome budem prvi, što naravno nisam uspeo, jer jebiga, nisam ja reper, ja mogu da napišem nešto ovakvo, ali repovanje je već ozbiljnija rabota, znači treba znati tehniku i još brdo stvari, a ja sam u to ušao više iz zajebancije, i to potaknut tim kobnim dešavanjima po Srbiji leta 2007, počevši od maskra u Jabukovcu, no da ne kvarim ugođaj, dole je sve objašnjeno. Dakle, ko ima živaca, samo napred.

Ako neće da mi dadnu ja uzimam silom
biće seoski masakr al' NOT motornom pilom
uzeću sekiru brate, domaću a našu
u ataru mog sela svi me se vec plašu
da prikoljem slomiću i od rakije flašu
pijan često budim se, otkud ja na Tašu ?!

Od Koreša i Mensona sada skidam fazon
a i tripova svojih imam širok dijapazon
Leather fakin' fejs - osećam taj bes
ja orgazam doživljavam kada ljudi stres
Dodji, dodji bakice, dodji mi na rez
kad te budem otvorio biće pravi zez
i skini sa face taj bezubi kez
i mojne te jebem da padne herpes

Ode babi glava, odoše i creva,
unuk bljuje krv, na podu mrtva keva
Deda visi s'lustera, klati se ko klatno
ova scena je VRH, nekršteno, ZLATNO !!!
Svršavam dok gledam, orgazam me prži
masakr, ludara, snajka mrtvo dete drži

Izlazim napolje i pri'vaćam lovačku
sad ću im se userem u facu seljačku
opa evo komše, sa' će da ga primi
gde si komšo, mrtav si - a bio si fini
O gde ste staramajka, ajde kučko zini,
samo te zlatne zube na vreme mi skini

Celo selo sada bega, jer ide kolega
opa eno Milorada, pucam i na njega
neki starac šepa, al' neće još dugo
mnogo brate rakije danas sam pocugo
shizofrenija paranoidna kada se ne leči
tako onda biva, pa celo selo kreči
Jabukovac brate opet je u kući
Banovci, Žarkovo, sve cu vas potući
moj masakr biće na naslovnim stranama
dosta sam se skrivao na tim nižim granama
oću samo gore, oću u ELITU
ako treba pred kamerama sečem sebi kitu
oću u medije da svi za mene znadu
oću more slavu, ocu na ESTRADU !!!

by Sin
oktobar 2007.

13 comments:

Mr. Pexon said...

haha!
par dobrih strofa- baš
al' većina je krš, al si se izvadio pravovremenim izvinjenjem ..

son of man said...

Zadržo bi se na "par dobrih strofa-baš" :)))
Fala brate. ;)

Kajzer Soze said...

Ja nisam nešto u tim rap vodama, ali mi se mnogo sviđa kako si završio pesmu -
oću u medije da svi za mene znadu
oću more slavu, ocu na ESTRADU !!!

U tome je poenta zar ne?
Od onog samoubice što se nacrta u špicu na Brankovom mostu, do tog ludaka što je pobio pola sela,svima je ta jedna stvar zajednička - potrebna pažnja.

... said...

Haha, do jaja...keep writing...

Pozdrav iz Negotina

son of man said...

Pa pazi, taj što je pobio pola sela baš i nije bio iz ovog fazona koji sam ja opisao, jer ja sam ga ovde malo iskarikiro zbog te priče o "srpskom masakru običnom sekirom", ali u suštini to jeste to, samo ne važi baš u svim slučajevima, npr. taj u Jabukovcu je bio teško bolestan čovek koji je to uradio samo iz straha za sopstveni život (paranoidna shizofrenia), ali npr. ovaj lik što je pre mesec dana kidnapovo taksistu, i opaso se eksplozivom, e to je taj kome je trebala da bude posvećena pesma, samo što sam ja ovo piso 2007. pa nisam imao baš najbolji primer. ;)

Anonymous said...

haha strava :)

Kajzer Soze said...

Sećam se te priče,nisam ni ja mislio baš bukvalno,ali smo se razumeli ;)

Kajzer Soze said...

Kad sam već ovde da te pitam nešto,vidim da si u toku sa filmovima.Sorry zbog spemovanja posta unapred,ali da li postoji šansa da se negde skine Srebian movie? Izgleda da su ga lepo zaštitili,a meni se baš gleda taj film.

son of man said...

Nema ga na netu, ali imas premijeru u Novom Sadu 11. juna. ;)

Mister Pexon said...

"Ode babi glava, odoše i creva,
unuk bljuje krv, na podu mrtva keva"
"opa evo komše, sa' će da ga primi
gde si komšo, mrtav si - a bio si fini"
bez obzira sto bi neko reko da je gnusno, ja bih rekao da je vrlo duhovito i pevljivo.ujedno to je ono "par dobrih stihova" ;)

u mom selu (shkaBe) je snajka svekrvi odsekla glavu nozem za mazanje hleba, a ozalosceni sin-suprug se dao u politiku a deca pevaju u crkvenom horu. i sve to ovako opisano izgleda idilicno, no staramajka se sigurno ne bi slozila.. hoću reći, ne opravdavam -čak naprotiv, ali nekako nalazim da je sve to prirodno

Kajzer Soze said...

Son, hvala na informaciji.

HEAVY said...

Brevo Sine, evo ti petica!

AMBIS said...

Odlično, samo nastavi tako.

Related Posts with Thumbnails