Saturday, May 29, 2010

Louis Theroux - America's Medicated Kids (2010)

Theroux nas vodi u svet zgudrane dece, dece na psihotropnim lekovima. Inače, u SAD je to već poodavno praksa, da se deci već sa 6-7 godina dijagnostifikuju razni poremećaji ličnosti, kao što su npr. opsesivno-kompulsivni, bipolarni i hiperaktivni, pa im onda nabace terapiju sastavljenu od anti-depresiva, anti-psihotika i ostalih hardkor ludomila, te se tu sad vodi gistro žešća rasprava dal' je to u redu, dal' je moralno, dal' je OK da se nemirno dete automatski proglasi za hiperaktivno i slično. Theroux nas upoznaje sa troje dece, jedan klinac je ospesivno-kompulsivan, klinka je hiperaktivna, a najzanimljiviji je malac od 10 godina koji ima bipolar aka maničnu depresiju, zapravo taj klinac je baš creepy, i to creepy u smislu jednog drugog, našeg pionira, kog sam pominjao na ovom blogu, a ako budete pogledali dokumentarac, moći ćete i sami da se uverite kolko se sve to isuviše poklapa da bi bilo samo koincidencija.

Dakle, ko je gledo genijalan dokumentarac Boy Interrupted (2008), moći će vrlo lako da izvali šablon ponašanja, po kom su takva deca još od malih nogu opsednuta smrću, dakle ubistvom i samoubistvom, naravno, nadprosečno su inteligentna, vole da čitaju ozbiljnu literaturu već u toj dobi, zatim nemaju drugare, ne druže se sa vršnjacima, ne izlaze iz kuće osim ako baš ne moraju, i ono što je najzajebanije, to je ta ledena hladnoća, ta starmala nadmenost, pa evo bre, ovaj klinac se niti jednom nije osmehnuo ovde, i meni je to skroz nezamislivo, jer znam da kome nije do smeha taj će barem iz nervoze da se osmehne, uostalom tako sam ja radio ko dete, ali ovaj mali čak ni to. Realni Creepy Crawl. Uglavnom, džaba da ja opisujem, mora se pogleda, a onda mi recite dal' sam to samo ja istripovo ili ovaj klinac zaista neodoljivo podseća na ovog našeg po ponašanju, jebeš mi sve ako to nije ta priča, samo mu odelce i kravata fale, no procenite sami. (59 min)

"Ten-year-old Hugh is dour, self-absorbed and obnoxious. Yet it's hard not to feel sorry for a child whose personality has left him lonely and friendless. Possibly more saddening is Hugh's pharmaceutical regime. He's doped up on a staggering array of pills for everything from attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) to "oppositional defiance", Asperger's syndrome and bipolar disorder. But at the family home in Pittsburgh, where even the dog is on medication, Louis Theroux politely wonders of his parents whether Hugh isn't simply being Hugh. It's a jaw-dropping film - Theroux visits a clinic where he meets Jack, who is on antidepressants. Jack's problem is that he "doesn't like losing". He is six years old."

Download :
http://rapidshare.com/files/377813869/LTAMKWPXW.part1.rar
http://rapidshare.com/files/377828791/LTAMKWPXW.part2.rar
http://rapidshare.com/files/377841733/LTAMKWPXW.part3.rar

3 comments:

rashomon said...

Линкови мртви, јел би могао молим те да их поново окачиш?

son of man said...

Nasao sam sljakajuce.

rashomon said...

Фала, можда сам и ја могао да их изгуглам ал контам да је добро да раде линкови на блогу:)

Related Posts with Thumbnails