Wednesday, May 11, 2011

ABRAKSASOV VODIČ KROZ RAJEVE PAKLA - Sva prodajna mesta u Srbiji !


Evo konačno obećanog spiska knjižara po Srbiji gde možete naći "Abraksasov vodič niz dokumentarni film". Naravno knjige ima i po drugim knjižarama ali ovde je kao sigurica. I da, samo napomena da kada budete tražili knjigu pod ovim nazivom, a nadrkano-smoreni prodavac vam kojim slučajem kaže NEMA, pored toga što mu treba smesta jebati milosnu majku, probajte da tražite i pod pravim naslovom, "A ZNAŠ LI TI JADAN DA SMO MI OĐE ZA OKULTNO ZADUŽENI?". I jebiga, znam šta ćete reći, i sam se sad kajem što dado' tako dugačak naslov, ali šta ću, to beše jače od mene, ipak je Miša Radivojević u kombinaciji sa Pajkićem i okultnim kraljem Milom Miranovićem neprevaziđena kombinacija, zar ne ? A i priznaćete, ima nekog gušta kad ušećeš u knjižaru, pa zaustiš npr. - Dobar dan, treba mi knjiga "a znaš li ti jadan...", a ovi te gledaju belo, ništa im nije jasno, plus još ako zabodeš naglasak, ma milina jedna.  Znači, vredno svakog sekunda, jebeš mi sve. Inače, cijena 400.


Beograd
knjižara Beopolis u TC Eurocentar ulaz iz Dečanske 5 ili Makedonske 30
knjižara Plato - Akademski plato 1
knjižara Plato XL - Knez Mihailova 48
knjižara Vulkan - TC Merkator, Bulevar umetnosti 4
knjižara Vulkan - TC Ušće, Bul. Mihajla Pupina 4

Niš
knjižara Evro–Giunti u ulici Obrenovićeva 11/1a
knjižara Vulkan - TC Merkator, Vizantijski bulevar 1

Novi Sad
knjižara Delfi u ulici Kralja Aleksandra 3
knjižara Vulkan - TC Merkator, Bulevar Oslobođenja 102

Kragujevac
knjižara Evro–Giunti u ulici Kralja Petra I br. 5
knjižara Vulkan - TC Merkator, Save Kovačevića 48a

Zrenjanin
Teatar
Biblioteka Žarko Zrenjanin

Subotica
Limbus
Plato Subotica

Kraljevo
Prozor
Kulturni centar Ribnica

Čačak
knjižara Vulkan - TC Merkator, Braće Spasića bb

Šabac
knjižara Vulkan - TC Merkator, Jovana Cvijića bb

Pančevo
knjižara Vulkan - Njegoševa 10

+
OD DANAS SE KNJIGA MOŽE NARUČITI I U SVIM DRŽAVAMA EX-YU, JER SAM USTANOVIO DA JE POŠTARINA LADNO SAMO 3 EVRA, TAKO DA ONO - SVI KOJI STE ME PITALI ZA KNJIGU OVIH DANA TU JE E-MAIL PA UDRI !

30 comments:

Anonymous said...

Je, fora je naslov, i reci ga teti u knjizari. Pitanjca:
1) koji korpus obraduje? jel samo Yu ili i ostalo?
2) da li ce se moci kupiti preko Amazona?
3) naslov posta je vodic "kroz" film, a knjige "niz" film. Oprosti, iz HRv. sam, nikad nisam cula ovo "vodic niz". Tako se govori? ili je i to posalica? hvala i CESTITAM na objavljivanju knjige

son of man said...

Pozdrav,

1. Većinom američki dokumentarni film je u pitanju, ali ima i britanaca i francuza, pa čak i jedan naš.

2. Teško, mada ko zna, čudni su putići i izvori do kojih ti putići vode.

3. Pa dobro ovo je naslov posta, drugi je kontekst pa sam promenio. Inače, u pravu si skroz, "VODIČ NIZ" je moja izmišljotina , jer ovo nisu klasične recenzije dokumentarnih filmova već više neki moji lični tripovi vezani za obrađene filmove, dakle kao silazak NIZ litice "pakla" u najdublje ponore ljudske prirode tj. u ono što neki zovu i ZLO. ;)

Dejan Ognjanovic said...

"i sam se sad kajem što dado' tako dugačak naslov, ali šta ću, to beše jače od mene..."
- a sad se kaješ, barabo, a šta sam ja govorio, odma, jel govorio ghoul: "glup je naslov, dugačak, biće blam ljude da to traže u knjižari" - jel tako bilo ili nije, a?

son of man said...

Vidi ovog, alo brate bre zezam se, koji ti je, zar zaista misliš da mi je žao i da se kajem ? Pa ovo mi je bre najjači koncept za naslov ever, ne verujem da ću ikad išta bolje smisliti, al' bez zajebancije. I upravo i jeste cilj da ti bude trip kada uđeš u knjižaru, jer aj', jel' ima još neka knjiga takav ili bilo kakav sličan naslov ? A da ne pričamo o bekgraundu tog naslova i priči oko tog "okultnog" u rečenici. Uostalom jedini drugi predlog koji je bio u opticaju i koji bi ja prihvatio je onaj "Bizarni Bazar Okultnog Divljaštva" pa ti vidi dal' se isplati hehe :)))

Anonymous said...

NIZ je i na Makedonski... ;)

Anonymous said...

Upravo sam nabavila svoj primerak i da ne verujes, tacno se dogodilo kao sto si rekao, prodavac u Platou (Subotica) je samo belo gledao i rekao nema, tako da mu je potezanje podnaslova "A znas li ti jadan...." radi lakse identifikacije samo jos vise napravilo mentalnu pomracinu :)) Doduse, na kraju je knjiga ipak pronadjena zahvaljujuci tvom imenu i prezimenu...

son of man said...

Haha, genijalno, i bre hvala ti na dojavi, sad ću da dodam još jedan način traženja u post :))

Anonymous said...

Pozdrav
Taman mislio naručiti knjigu budući da mi je ovaj blog genijalan, i ko za kurac naletio na onaj chetnixploitation i razočarao se...Ne kužim ljudi šta vam znači to "ceo svet uvek krivi jadne srbe za sve..." - pa valjda podatak o 100000 mrtvih u BIH i 15000 u HR i potpuno razjebani Vukovar i Sarajevo itd nešto i govori...
Svaki normalan čovjek u HR se srami i ustaša i tuđmana i hdz-a i sličnih sranja...Taj usrani rat je ionako naštiman od strane amerikkke, eu-a ili šta ti ja znam koga, a by the way ti četnici su stvarno tako i izgledali na tv-u šta su nam tu puštali u ono vrijeme-dakle ljigavi bradati krezubi uvijek sa bocom brlje u ruci..
Toliko od mene-pozz

son of man said...

Sve polu-misleće osobe koje su skontale (čuj skontale ?!) da blog Chetnixploitation promoviše četnike i slične naci-pizdarije, zamoljevam da pročitaju UVODNO SLOVO sa tog bloga, te da se i sami uvere u svoju površnost te nadprosečnu zatucanost, ako je to ikako uopšte i moguće pored navedenih moždanih hendikepa :

http://chetnixploitation.blogspot.com/2010/02/uvodno-slovo.html

son of man said...

"Chetnixploitation se ni na koji način NE BAVI stvarnim četnicima ni "četnicima", i takođe se ne bavi zločinima koji su se na ovim prostorima izdešavali, već samo načinom na koji su oni prikazivani u domaćim i stranim filmovima. Tako, npr. ako opaučimo Jasmilu Žbanić i njene 'filmove', to ne znači da negiramo ili opravdavamo silovanja žena."

- Jel' sad bar malo jasnije, seljačino ona napaljeno zatucana ?

Dejan Ognjanovic said...

i anonimna.

son of man said...

Ma nije on anoniman nego jadan ne zna gde da upiše nik, komplikovana rabota u pičku materinu. Al' šta da se radi, to su ti jebiga, ti površni.

Joj bre kako bi voleo da ima neka opcija da prvo mora da se popuni test inteligencije da bi se pristupilo blogu, i ono, stavim lepo ban ispodprosečnima i miran sam, ma milina, pa makar imao i 50% manju posetu...

igor said...

yeah,man, zovem se igor, iz pule sam, anoniman sam, jer šta bi ti sa mojim imenom?
ovo je bilo čisto moje ogorčenje nakon čitanja članka o juliji gorin koji je napisao stanoviti alexandar(koji si je kao lokaciju naveo srpsko sarajevo, a zanimanje occuppation of bosnia) a ja sam bio razočaran što je na taj blog uključen i moj omiljeni son of man...
dopale su mi se recenzije onih trasheva i sve to, ali taj članak mi je digao tlak-jer je RETARDIRAN (šta zna julia gorin o prilikama u ex-yu)...a da sam fulao mjesto poruke- e to jesam-sorry-mislio sam da to nečeš ni objaviti...valjda je bilo očito

son of man said...

Ništa ja ne bi sa tvojim imenom, nego kada krenu takva prozivanja u 100% slučajeva prozivač je ANONIMAN, tako da takve komentare ni ne puštam na blog, a tvoj sam pustio isključivo zbog površnosti i kompromitacije mog "imena i dela" a bez prethodne provere o čemu se tu zapravo radi, jer je ispalo da ako piše CHETNIX na blogu da je to automatski blog koji podržava četnike.

Što se tiče Aleksandrovog teksta, evo dovešću ti ga ovde ili ako hoćeš tamo pa se dogovorite koliko je on četnik i zašto je napisao taj tekst na takav način. Inače, dečko nije iz Sarajeva nego iz Banjaluke, i sve to u profilu je čista zajebancija napisana da se isprovociraju ljudi koji ne razmišljaju nego reaguju na prvi loptu, dakle ako neko napiše ZANIMANJE : OCUPPATION OF BOSNIA, dal ti zaista misliš da je on to ozbiljno tako mislio ?

A za mesto poruke, ja zaista nisam vidovit, mogao si mi to poslati i na mejl pa bi se objasnili ko ljudi, ali pošto si stavio u komentar ja sam to doživeo kao napad na ceo moj rad, a posebno onaj deo rečenice gde kažeš kako si hteo da kupiš knjigu a sada nećeš jer sam ja četnik i nacionalista, naravno nisi to tako napisao ali to je bila vrlo jasna poenta, i aj sad, šta npr. da sam ja imao sutra promociju knjige u Sarajevu ili Zagrebu, i neki ludak to pročita i skupi ekipu i napravi mi sranje ?

Nemojmo se šaliti sa tim jebiga, jer znamo vrlo dobro šta se sve danas događa, i kako ljudi najebavaju ni krivi ni dužni zbog takvih priča, OK ?

igor said...

Sorry,man, ništa protiv tvog lika i dela, niti mislim da si ti nekakav naci i to ali meni je i dalje taj članak fuj, a bogami mi nije ni neka zajebancija taj njegov profil...
Možda je to i funny, ali ja ga nisam tako doživio.
U svakom slučaju mislim da je tvoj rad(uglavnom) super, pogotovo oni postovi sa Hasilom,Laibach,No Waveom itd...samo šibaj dalje, ali kritika je uvijek tu...zato i postojimo
Pozdrav

son of man said...

Čekaj stani, a zašto ti nije zajebancija taj njegov profil, aj mi definiši to leba ti ? Pa bre naravno da je funny, samo što je to ono što se u narodu zove 'crni humor' a ujedno mu dođe i kao navlakuša obično za nacionaliste, jer u 90% slučajeva se baš takvi pale na to i reaguju jako bučno.

I evo za koji minut će dečko da ti napiše šta ima povodom tog članka...

I nije problem kritika, nego da se malo ipak razmisli pre nego što se se bilo ko okarakteriše kao nacionalista i pritisne to POST COMMENT.

son of man said...

Ko nema jaja da se potpiše bar ispod komentara isti mu neće biti objavljen. Dakle skupite ta jaja ako već prozivate, jer najlakše je večito biti anoniman.

SIMERIJANAC said...

Igore,
tekst na CHEX blogu kojim se predstavlja Džulija Gorin sam napisao ja, a ne Aleksandar.

Sve što je tamo navedeno o njoj su činjenice koje se lako mogu proveriti uz pomoć postavljenih linkova.

Jedini komentar koji se nalazi u tom uvodnom delu je moja ocena da je Džulija kvalifikovana da piše na temu kojom se bavi CHEX blog što sam zaključio na osnovu čitanja njenih tekstova koje je objavljivala zadnjih nekoliko godina.

Zato će se uskoro na CHEXu pojaviti još jedan njen tekst.

SIMERIJANAC

igor said...

Dečki, postavljajte vi šta mislite da treba i šta želite, nema tu nikakvih problema, ja sam čisto bacio komentar jer smatram da ta cura(Đulija) nema pravi uvid u stanje na Balkanu- budući da nije sa ovih prostora, pa i mi sami koji tu ipak živimo imamo skroz drugačije(uglavnom izmanipulirane i pogrešne) informacije.
Sorry Smerijanac, ti si autor, prekasno sam skužio pogrešku za post koji nije ni trebao završiti tu...

zomgiša said...

E, čisto da bacim status report, u Delfiju u NS-u juče proverih, knjiga im još nije stigla, kao stoji im na sajtu da imaju, ali oni još nisu dobili. Danas ću do Vulkana da odem, jedva čekam da je se dočepam.

Inače, svaka čast za blog i tako to, znaš već, tu si mi međ prvim bookmarks-ima. :)

son of man said...

Fala ti zogmiša ;)

zomgiša said...

Uzeo knjigu u Vulkanu, skroz gotivan mali format, od sutra se bacam na posao, jedan po jedan, pa dokle doguram. :)

Anonymous said...

fali 194. stranica

son of man said...

Meni ne fali, a evo pregledao sam i svih 15 komada koji su kod mene i sve je OK. Ako je baš frka ostavi mi mejl ovde ili na mejl pa ću ti pošaljem u PDF-u.

Vladan said...

U mom primerku je ta strana prazna, ali nema veze, našao sam ovde taj post pa sam nadoknadio. Inače, uživao sam čitajući knjigu, pročitao je u cugu i uskoro se, nadam, bacam na dokumentarce. Pozdrav, svako dobro.

Anonymous said...

"- Jel' sad bar malo jasnije, seljačino ona napaljeno zatucana ?" pandzo moras da prestanes da vredjas ljude!!!!!!! napravio si sjajan blog i ljudi treba da komentarisu (bez da ti pizdis kad ti nesto ne odgovara),tako si se zajebao i sa mnom, nema potrebe to tako, "normalan si." sto rece onal pesnik iz shutke:"URAZUMI SE"! btw, ni ja ne znam gde da upisem nik - fuck off nigga!!!!! kicBa

son of man said...

E vala, nisam se tako zajebao i sa tobom, ti si tvrdio da ja lažem sve što sam napisao, tako da si i dobro prošao što se toga tiče. Dakle, lik koji me zna od ranije, ladno anonimno tvrdi kako ja lažem samo da bi ispao tamo neka faca, ima li gore uvrede od toga ? Veruj mi, da si mi bio dostupan, verovatno bi te ubio u datom momentu. Al' aj' sad, sreća pa si se javio koji si i šta si.

A što se tiče "sjajnog bloga", kad isti ti "ljudi" budu krenuli da mi uplaćuju keš za ovo pisanje sa cimatanjem, tek onda možda i razmotrim puštanje pojedinaca da komentarišu. Dakle cvile mi jaja za "sjajan blog", iskreno.

Anonymous said...

koja si ti seljacina druze! od fasista samo mrzim vise nevaspitane ljude!!! nisam znao da si takav crno deta alberta hofmana ... a da lazes - lazes! ako zelis da ti budem dostupan posalji mi mail na inbox da ti dam broj fona! i daj objasni mi gde da stavim nik ;)

son of man said...

Pa i mi seljačine imamo svojih dobrih mana. A to da LAŽEM, to ćemo još raspraviti. Što se tiče mejla, evo ti ga gore, sonofman653@gmail.com.
A inače ako 'oćeš da izađeš iz anonimnosti učini to ovako. Odeš na Name/URL, ukucaš nejm a preskočiš URL. Zajebana rabota, vaistinu. :)))

Anonymous said...

http://blog.b92.net/text/18222/A-znas-li-ti-jadan-da-smo-mi-odje-za-didaskalije-zaduzeni/

Related Posts with Thumbnails