Wednesday, May 25, 2011

Tesla & Aum Shinrikyo


Pošto sam se svojevremeno intezivno bavio čuvenom japanskom apokaliptičnom "sektom" Aum Shinrikyo te njenim akcijama među kojih je bila i ona najčuvenija, gde su u tokijski metro pustili smrtonosni gas Sarin te pobili krdo ljudi, a postavljao sam i par dokumentaraca od kojih su najznačajniji sigurno A (1998) i A2 (2001) reditelja Tatsuya Morija, dužan sam da baš ja objavim ovaj rad, a inače hvala bratu cutteru na ustupljenom materijalu.


Naime, istaknuti članovi Aum Shinrikyo su verovali ili ne, boravili u prvoj polovini 90-ih u Beogradu, i to samo da bi posetili muzej Nikole Tesle. Navodno, Beograd su posetili početkom marta '95 a što dojaja jezivo zvuči ako znamo da je napad na tokijski metro izvršen 20. marta izjutra.


No, dobro, ono što mene zanima ovde je njihovo interesovanje za Teslu, te sam jako ponosan što pripadam narodu koji je iznedrio takvu jednu veličinu, koja prevazilazi sve ličnosti 20. pa sigurno i 19. veka, jer realno je da veće face od Tesle nema, jer da njega nije bilo ko zna kakvu bismo patetičnu struju danas imali i sve ostale aparature od onog smrada Edisona, mislim, OK, ne sumnjam da bi bilo kompjutera, ali bi realno šljakali na lož ulje, a startovali bi se logično na kurblu, a da ne pričamo o radiju, televiziji itd.etc.


I vaistinu, jebeš poreklo, nek bude i Hrvat, Eskim, Štatijaznamac, boli me baš kurac, ali zaista mislim da je Tesla ako ne najbitnija, onda među 3 najbitnije ličnosti koje su hodile Planetom Zemljom, i svojim izumima i idejama dovele civilizaciju na ovaj nivo na kojem je danas. Da li se slažete sa mnom ?


E sad, šta su stručnjaci iz Aum Shinrikyo tražili u Teslinom muzeju u Beogradu to možda nikad nećemo saznati, možda su jurili neko novo/staro oružije, a možda ih je samo zanimao Tesla kao jedna vrsta nadčoveka, kao spiritualno biće koje je uspelo da nadiđe ovozemaljsko, patetično ljudsko postojanje, i da postane nešto više, kao npr. Dete-Zvezda u Klarkovoj Odiseji, uostalom, ko to mož' da zna ? Inače, brat cutter mi je danas dostavio jedan intervju, iz časopisa Galaksija, sa dr Aleksandrom Marinčićem i dr Velimirom Abramovićem, gde oni skroz otvoreno govore o svom susretu sa članovima Auma i neposrednim iskustvima povodom njihovog interesovanja za Teslu, te vam ga stavljam na uvid. Enjoy!



11 comments:

Anonymous said...

Matori,

ovo "veće face od Tesle nema, jer da njega nije bilo ko zna kakvu bismo patetičnu struju danas imali i sve ostale aparature od onog smrada Edisona" je JEBENO PRICELESS!!!

Tacno u centar centra.

I btw koje je nacionalnosti bio - to je skroz nebitno.

Tesla je jedna od najvecih figura u istoriji civilizacije sveta, a u modernoj istoriji faca br. 1.

Neverovatno je koliko su javnosti (pogotovo belosvetskoj) malo poznati i on i sve njegove zasluge.

Poz

Anonymous said...

naravno da je bitno koje je nacionalnosti. tesla je SRBIN! sto dosta govori o nasem narodu.

inace proglasen je za 4. najboljeg inzenjera ikad (ispred ajnstajna, njutna, bil gejtsa)

prvi je neki britanski arhitekta, drugi je osnivac apple-a, a treci lik sto je izmislio usisivac.

zar ne mislite da je tesla bio mnogo bolji od njih al to je jos jedna klasicna zavera protiv srba.

son of man said...

Ti si dečko debil ako tako misliš.

Dinarski podtip said...

Haha!

Naravno da je nebitno koje je nacionalnosti za takav doprinos. Ali, ipak, on je SRBIN. Ups... Omače mi se. Jače od mene... Ipak, nelogično da je izum usisivača, jači od, napr.,... negiranja gravitacije ili el. magnetnog kišobrana. Ima svašta nešto...

Ekstra za isečke!


Živeli!

son of man said...

Pa naravno da je SRBIN pobogu, gde sam ja to osporio u tekstu, čak sam i naglasio: "ono što mene zanima ovde je njihovo interesovanje za Teslu, te sam jako ponosan što pripadam narodu koji je iznedrio takvu jednu veličinu, koja prevazilazi sve ličnosti 20. pa sigurno i 19. veka".

A to što je Tesla Srbin to gotovo ništa ne govori o našem narodu, tj. o zatucanoj 97% većini, već isključivo o ultra-talentovanoj manjini.

I naravno da će ispred Tesle da bude tamo neki lik sa usisivačem, jer tu se ne radi o tome ko je zaista najbolji, nego koji lobi to podržava, a očigledno je da taj usisivački lobi jedan od jačih, uostalom svi znamo za Kirby. Dovoljno.

Znači meni je zasmetalo u tekstu kolege Anonimnog SAMO to što je napisao da je to ONA čuvena zavera protiv Srba, pa bre 99% njih tamo ni ne zna da je on bio Srbin, oni realno znaju da je poreklom iz ovih krajeva i da je bio sin popa, a ovo ostalo, koga zabole, time se MI PONOSIMO, a ne sad da nekom naturamo TO na nos, kao Tesla je bio Srbin uta-ta i slično...samo o tome se radi. Hvala.

sunday said...

Tezvi,mali off:
sećaš li se časopisa ''Galaksija''?Meni ove strane liče na njihove,imam i nekoliko starih brojeva,ovo je potpuno isto (font,slog...).Takođe,Google linkuje Borislava Solešu (intervjuer),između ostalog,i kao urednika časopisa.

Dinarski podtip said...

Ne 97, već 197%! Al' ne samo kod nas, nego kod svih. Uvek bilo.





Ž!

son of man said...

Jeste brate, Galaksija je u pitanju, thanks. ;)

Anonymous said...

Ta anketa u kojoj je Tesla 4. je sprovedena na nekom londonskom univerzitetu i ispitno telo su studenti. Čini mi se da joj je radni naslov Naučnici - heroji.
E sad, taj prvi je zaslužan za železničku mrežu Engleske (znači englez); drugi je izmislio usisivač (englez takođe); treći je ovaj jabučar-moderni telefondžija (jbg. mlado ispitno telo pa upali i ovi tazi); a četvrti veliki TESLA!

S obzirom koga su ispitivali Tesla mu dođe čis' AS!! ;)

Irvin said...

A Tesli je strasno bitno bilo to sto je Srbin... Covjek bio gradjanin svijeta i tacka, nema dalje.

Svaka njemu cast, veliki je genije, jedan od najvecih, ali da je bas u top 3... e tu treba neko sveobuhvatnije istrazivanje...

Anonymous said...

ma Tesla je bio najveći u istoriji sveta, kakav pomak civilizacije je napravio i koliko je bio ispred vremena gde smo i danas, samo šteta što je zaboravljen kako u svetu tako ali u manjoj meri i kod nas

Related Posts with Thumbnails